Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עד כמה הדגם הזה נדיר ב.מ.וו 840 ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4875 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ממה שזכור לי , עודף משקל ורפיסות מסוימת במיתלים.

אבל השוס הגדול באוטו הוא עלות החלפים, במחיר של הפנסים הקדמיים אפשר לקנות מכונית נחמדה.

פורסם

אני יודע שתיבת ההילוכים ברכב הנ"ל די רגישה, יותר נכון המחשב של התיבה, הרבה פעמים רציתי לרכוש אחת וכל פעם אני שומע על אותן הבעיות מאנשים שונים, הייתה אחת יפייפה, 850 במצב חדש עומדת אצל איזה דילר והוא אמר לי, לרכב יש בעיה עם הגיר, אם בא לך אז בכייף, זה יעלה איזה 6K לתקן .

haters will hate

פורסם
נדיר מספיק.

 

רק עשר כאלו יוצרו עבור ישראל בין סוף 1993 ומרץ 1994, וזו אחת מהן. היו גם מכוניות נוספות שיובאו ביבוא אישי.

בסה"כ יוצרו 4,728 יחידות של ה- 840Ci עם מנוע הארבעה ליטר. 1,780 מתוכן בגרסה ה"ישראלית" - אוטומטית לאירופה.

 

וחוצמזה, זו קופה דו-מושבית (המושב האחורי סימבולי) מרשימה מאוד. כן, גם עם המנוע הזה.

 

 

צודק יוחאי 10 רכבים כאלה יובאו ע"י קמור רכב בשנת הדגם 1994.

המנוע הינו זהה לזה שבדגמי 740 ו- 540 מאותו שנתון.

פורסם
תודה. באמת לא שאלתי בשביל לקנות, אלא סתם מתוך סקרנות וכדי ללמוד משהו על הדגם.

תודה על כל התשובות.

פיזו 406 קופה מדהימה, אבל נתקלתי רק באחת לפני 10 שנים ומאז לא נתקלתי באחת כזו למכירה.

קבל פיזו 406 קופה למכירה

http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicDetails.php?CatID=1&SubCatID=1&Expensive=&CarID=1298653&Code=7677aeba87df5153121d26f43ef2d00c

יהורם !

אין על מי לסמוך רק על אבינו שנמצא במילואים!!!!!!

פורסם

הייתה 850 אחת אצל בחור שהיה בא בימי שישי למפגשים באיצטדיון רמת גן בזמנו.

רכב מדהים ויפהפה בעיניי גם היום.

חבר,אתה חופר

פורסם
אני זוכר את הכחולה מהימים היפים שלה,ללא ספק רכב מעניין.

עצוב לראות אותה ככה.

 

היא כבר לא "ככה" ;

 

wtmyz2ddiqze.jpg

black 8er.jpg

דע מניין באת, לאן אתה הולך וכמה זה יעלה לך

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אני מקווה בשביליך שלפני שפרסמת את התמונה שלה מקוסחת עדכנת את בעל הרכב כי אם אתה כותב שראית אותו מנסה למכור את הרכב כבר הרבה זמן והוא לא מצליח אז כדאי שתוריד את התמונה הזאת. נראה לי שאתה נכנס לו בעניינים לא??

פורסם

בפעם האחרונה שבדקתי לא צריך אישור מבעל רכב להעלות תמונה של הרכב שלו.

ובמקרה הזה עדיף שאנשים ידעו מה הרכב הזה עבר,אחרי תאונה כזו הרכב בוודאות לא תקין .

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
היא כבר לא "ככה" ;

 

wtmyz2ddiqze.jpg

 

תשימו לב למרווח בין הטמבון למכסה מנוע, נראה שהשיקום לא היה כל כך מקצועי.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

×
×
  • תוכן חדש...