Jump to content

AS007

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של AS007

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אני מקווה בשביליך שלפני שפרסמת את התמונה שלה מקוסחת עדכנת את בעל הרכב כי אם אתה כותב שראית אותו מנסה למכור את הרכב כבר הרבה זמן והוא לא מצליח אז כדאי שתוריד את התמונה הזאת. נראה לי שאתה נכנס לו בעניינים לא??
  2. שלום לכולם! אני חדש בפורום ממש טרי ,ואני מחפש לקנות XT במצב טוב(אם נשארו כאלה ). אני מתכוון לשפץ את הרכב ולהביא אותו למצב חדש כולל לייבא חלקים לארץ אם אצטרך . אם שמעתם על בעל רכב כזה במצב טוב יחסית תשאירו הודעה. אגב היתה בבעלותי אחת 86 בצבע אדום בשנת 92 שבמשך שלושה וחצי חודשים שחזרתי אותה לחדשה ממש ,הפכתי אותה לשחור מבריק,החלפתי מושבים ,הגה ,מנוע,בקליות,בקיצור כמו חדשה מהחברה. ביום שסיימתי אותה למוחורת בבוקר היא נגנבה לי מתחת לחלון.לא הספקתי להנות ממנה כשהיא היתה מוכנה אפילו לא לכמה שעות. היום כפי שכבר הבנתם אני מנסה לשחזר לי את החלום שוב. בתקווה שאמצא כאן את הXT ההבאה שלי. תודה על תשומת הלב ונשתמע. AS007 .
×
×
  • תוכן חדש...