Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5082 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.יש לי mt23 ולגטיה L1 שמחוברים אקטיבית למגבר 4ערוצים.חסר לי קצת תחום המיד ,למרות שלגטיה עולה יחסית נחמד גבוה זה עדיין לא זה.כרגע חשבתי על החלפת טויטר לאחד גדול יותר כמו סופרימו,לא פיקולו, או סקאן ספיק 6600.טויטרים שיורדים מצוך מאד ומסוגלים להתמודד עם הספק גבוה.או לקחת קרוס של אלייט ולחבר עליו את cdm88+mt23.המוסיקה לרוב היא אלקטרונית ומדי פעם משהו שכולל ליריקה.

ברור לי גם שכיוון מערכת שני חלקים הרבה יותר פשוט וזו סיבה שאני מאד רוצה להשאר בתצורה הזו.האם יהיה הבדל מורגש ומשמעותי אחרי החלפה לסופרימו.

תודה

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

אתה מתכוון MT23 ולגטיה L6

יש הבדל גדול בין ה-MT23 לבין הסופרימו

הסופרימו הוא טוויטר הרבה יותר דומיננטי \חזק \מפורט ,יותר חד ,יורד יותר נמוך.

אבל הוא לא יתן לך מענה ל-CDM88

שילוב של מידריינג' בקורות ירים לך את הבמה כמו ששום טוויטר לא יכול.

 

ההבדל הגדול הוא בהשקעה

עבור סט 3 חלקים תצתרך להשקיע הרבה יותר

גם מבחינה כלכלית וגם מבחינה טכנית.

פורסם

או שאתה יכול למכור את שניהם ולהביא L3SE בקורות ולוותר בכלל על טוויטר - אני מדבר מנסיון.



B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

המחיר עד כמה שזכור לי הוא באזור ה2K



 

הטווח הנציל שלהם הוא החל מ250 הרץ עד 17 קילו הרץ (והם אכן מגיעים לשם בצורה יפה)

 

אני באופן אישי ממליץ לעבוד איתם מאזור ה400 ומעלה ולא פחות - אני בכלל חותך אותם באזור ה1K הרץ

 

את הL4SE ברכב השני אני חותך ב750 הרץ

 

אני חושב שהוופרים מנגנים את האזור הזה יותר טוב מאשר המידריינג'ים.

 

אליקו למשל, נותן להם לרדת הרבה יותר נמוך.

 

כמה נפח הם צריכים? - בחיתוכים שאני עובד איתם, הם בקושי זקוקים לנפח מוגדר כלשהו אבל אם אתה יורד איתם נמוך יותר איפשהו באזור הליטר שלוש מאות עד כמה שזכור לי אבל הם גם יכולים לעבוד בתצורת IB.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

IB דורש "מחיצה" או בניה לפחות ואי אפשר סתם לתקוע אותם.נניח כמו טויטר.איזור חיתוך שרציתי הוא איזור ה 1KHZ.ד"א עד כמה MT23 עולה? איזור ה 20KHZ,לא?

ועוד שאלה.כמה נמוך יורד סופרימו?

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

סופרימו (הגדול לא יודע לגבי הפיקולו בוודאות) אמור לרדת עד 1.6K הרץ אבל זה בולשיט כי הוא ישמע בנקודה כזו כל כך מלוכלך שאתה לא תוכל להנות ממנו בכלל.



 

סופרימו יוכל לנגן טוב גם ב2.5K הרץ זה הגבול שבו טוויטרים של סדרת הMT כבר מתחילים להשמע לא ברורים - גם עם הסופרימו לא הייתי יורד מתחת לנקודת החיתוך של 2.3K הרץ שעליה אפרופו הם בדרך כלל מוצהרים להיות מסוגלים לספוג את המקסימום שלהם שהוא 200 וואט RMS.

 

IB דורש מחיצה אבל תראה לי רמקול שלא מותקן על אחת :) והוא לא מיד דום או טוויטר.

 

בכל מקרה אצלי הL3SE מותקנים בקורות (אתה יכול להריץ חיפוש על פרוייקט רינה) עשיתי שם טעות אחת והיא ששמרתי על הזוויות של הרכב במקום פשוט להתקין אותם און אקסיס, שכחתי שבכל זאת, אין לי טוויטרים וכדאי לקבל מהם מקסימום פירוט.

 

 

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
אתה מתכוון MT23 ולגטיה L6

יש הבדל גדול בין ה-MT23 לבין הסופרימו

הסופרימו הוא טוויטר הרבה יותר דומיננטי \חזק \מפורט ,יותר חד ,יורד יותר נמוך.

אבל הוא לא יתן לך מענה ל-CDM88

שילוב של מידריינג' בקורות ירים לך את הבמה כמו ששום טוויטר לא יכול.

 

ההבדל הגדול הוא בהשקעה

עבור סט 3 חלקים תצתרך להשקיע הרבה יותר

גם מבחינה כלכלית וגם מבחינה טכנית.

 

+1

 

ואם החלטת על SS לך על 7000 ומעלה.

 

ליאור

×
×
  • תוכן חדש...