Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5115 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

אני מחפש רכב, לא משנה מאיזה קטגוריה (חוץ מהמכוניות הקטנות) במחיר של 120-135K, אם יש רכב שמתעלה בכמה רמות על האחרים אפשר להגיע ל-150K.

חשוב לפי מהעדיפות החשובה ביותר לנמוכה, משום שהרכב הוא לזוג עם תינוק ועגלה.

1.מרווח

2.חיסכון (דלק וחלפים)

3.אמינות

 

השאר פחות חשוב.

 

 

תודה.

פורסם

אפשר בבסף הזה לרכוש יונדאי i30 בת שנה עד שלוש מחברוות הליסינג האמינות כמו אלבר או אוטו סנטר ולהישאר עם לא מעט מזומנים בכיס.שנת 2009 או אולי אפילו 2010 למשל עם הדגם המאובזר יכול להגיע לסביבות ה85-90 אלף שח כך שנשאר הרבה עודף בכיס וגם נחסכת האכזבה מירידת הערך הגדולה שכבר הרכב ספג ושאתם לא תצטרכו לספוג.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
שלום לכולם

אני מחפש רכב, לא משנה מאיזה קטגוריה (חוץ מהמכוניות הקטנות) במחיר של 120-135K, אם יש רכב שמתעלה בכמה רמות על האחרים אפשר להגיע ל-150K.

חשוב לפי מהעדיפות החשובה ביותר לנמוכה, משום שהרכב הוא לזוג עם תינוק ועגלה.

1.מרווח

2.חיסכון (דלק וחלפים)

3.אמינות

 

השאר פחות חשוב.

 

 

תודה.

 

1.עבור זוג,תינוק ועגלה לא חייבים רכב גדול. כל משפחתית קומפקטית ואפילו חלק ממכוניות הסופר מיני יענו על דרישותיכם מבחינת מרווח.

 

2.למה שתזדקקו לחלפים ברכב חדש? קיימת אחריות.

 

3. בהמשך לסעיף 2, כל רכב שנקנה כחדש הוא תחת אחריות ולכן אי סיבה לחשש. אין סיבה שרכב חדש יציג בעיות אמינות אלא אם כן הוא יצא מהמפעל ככה(רכב לימון) וזה קורה גם אצל יצרני פאר כמו BMW ומרצדס.

 

סה"כ הרבה רכבים יכולים להתאים לדרישות שלכם. מטעמי נוחיות ומחשבה לעתיד הייתי הולך על משפחתית קומפקטית.

 

קיימות מס' אופציות טובות כמו אופל אסטרה שנמכרת כרגע במחיר מבצע של 115K. תקבלו איכות חומרים טובה, מנוע 1.4 טורבו עם 140 כ"ס שיתן ביצועים טובים לצד צריכת דלק טובה. לאסטרה גיר אוטומטי רגיל ולכן לא צופה בעיות אמינות איתו.

 

פורד פוקוס החדשה גם מוצלחת מאד, לטעמי גרסת ה-2.0 היא יותר אטרקטיבית אבל פחות חסכונית בדלק.

 

VW גולף. יקרה יותר, איכותית יותר. מציגה נסיעה נעימה מאד עם בידוד רעשים מצויין. קיימת אופציה של 1.2TSI המפיק 105 כ"ס(מנוע מצויין) במחיר 130K. קיימת אופציה של 1.4TSI המפיק 122 כ"ס במחיר של 140K.

מנועי ה-TSI הם מנועים מוגדשי טורבו ובשילוב עם תיבת DSG יתקבל חסכון מקסימלי בדלק.

 

אם יש צורך בתא מטען ענק, ממולץ לבדוק את הסקודה אוקטביה. אותם מנועים וגיר מוכרים מהגולף וגם איכות חומרים גבוהה מאד.

פורסם

הי

 

אכן דניאל הראטי נתן לך סקירה מצוינת.

 

ניתן בהחלט להוסיף את הסקודה אוקטביה בגרסת 1.8 טי.אס.איי., זאת בהנחה שאתה אחד שנהנה מנהיגה, תקבל כאן רכב עם זמינות של כח, יחד עם זאת, אם לא תלחץ חזק על הדוושה, תקבל רכב די חסכוני ותוכל להגיע לצריכה של 1:12.

 

אם תבחר בגרסה המאובזרת, זה עדיין במסגרת תוספת התקציב שציינת, יש כאן שילוב מאוד מעניין של מנוע חזק וגיר די.אס.ג'י, גיר רובוטי בעל מצמד כפול, שלא מסרס את כח המנוע ונותן שילוב מאוד מעניין.

 

כמובן, תוכל גם לבחור בגרסת 1.4 טי.אס.איי., מנוע חלש יותר מהגרסה הבכירה, אבל עדיין זהו רכב די חזק, מקביל פחות או יותר למכונית 2 ליטר מבחינת המומנט של המנוע.

פורסם

אנו כזוג עם ילדה +כלב+ ילדה בדרך בחרנו בייטי.

אומנם תא המטען לא גדול אך הרכב מרווח וחסכוני ובהחלט מעלה חיוך.

במבצע החדש הוא עולה 130K ושווה לבדוק.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

האוקטביה יורדת מהפרק בגלל שיש לה 4 כוכבי בטיחות :shock:

לגבי היטי, בג'אז קטן זה קצת בעייתי לי.

הפוקוס נראית מתחרה טובה, היא חדשה, יפה, הרבה תגובות טובות מקבלים עליה והיא נראית לי מאוד אמינה.

יש עוד הצעות או חיזוקים, לכאן או לכאן?

 

תודה.

פורסם
האוקטביה יורדת מהפרק בגלל שיש לה 4 כוכבי בטיחות :shock:

לגבי היטי, בג'אז קטן זה קצת בעייתי לי.

הפוקוס נראית מתחרה טובה, היא חדשה, יפה, הרבה תגובות טובות מקבלים עליה והיא נראית לי מאוד אמינה.

יש עוד הצעות או חיזוקים, לכאן או לכאן?

 

תודה.

 

לא צריך להיבהל מ-4 כוכבי בטיחות. לא מדובר כאן על מלכודת מוות, אבל שיקול שאני יכול להבין.

 

פוקוס אכן מתחרה טובה כמו שכבר אמרתי. לטעמי לא כדאי ללכת על ה-1.6.

 

יש רכבים שנראים לך לא אמינים? לצורך העניין הגיר בפוקוס הוא חדש(דו מצמדי כלומר על אותו עקרון של DSG) ועבר כבר עדכון תוכנה אחד.

 

לא הייתי מוותר על סיבוב באסטרה. רכב נאה, איכותי עם מנוע מצויין ומתקדם(עדיף על המנוע של פורד). בייחוד כאשר הרכב נמכר

 

במחיר כ"כ אטרקטיבי, לטעמי התמורה הכי טובה שתקבל פר שקל.

פורסם
לא צריך להיבהל מ-4 כוכבי בטיחות. לא מדובר כאן על מלכודת מוות, אבל שיקול שאני יכול להבין.

 

פוקוס אכן מתחרה טובה כמו שכבר אמרתי. לטעמי לא כדאי ללכת על ה-1.6.

 

יש רכבים שנראים לך לא אמינים? לצורך העניין הגיר בפוקוס הוא חדש(דו מצמדי כלומר על אותו עקרון של DSG) ועבר כבר עדכון תוכנה אחד.

 

לא הייתי מוותר על סיבוב באסטרה. רכב נאה, איכותי עם מנוע מצויין ומתקדם(עדיף על המנוע של פורד). בייחוד כאשר הרכב נמכר

 

במחיר כ"כ אטרקטיבי, לטעמי התמורה הכי טובה שתקבל פר שקל.

 

רק בשביל השקט הנפשי שלי אני ארד מ4 כוכבי בטיחות.

למה אתה לא ממליץ על ה1.6? כל עוד זה המנוע החדש עם הטורבו ולא המיושן, אין לי בעיה עם ביצועים, זה הדבר האחרון שיעניין אותי רגע.

לגבי האסטרה המחירון שלה צונח לדעתי מהר מידי.

פורסם

עמיטל, סתם ככה בשביל הדיון, האם אתם חייבים רכב חדש? זה לא עונה ישירות לשאלה שלך אבל אני חייב לציין את זה כאופציה לצרכנות נבונה.

 

תוכלו למצוא רכבים משומשים מודרניים, בטוחים ומרווחים בחצי מחיר ועם אחריות מקיפה.

 

לא שווה לשים בצד 60-70 אש"ח?

 

בהצלחה,

 

אודי

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
רק בשביל השקט הנפשי שלי אני ארד מ4 כוכבי בטיחות.

למה אתה לא ממליץ על ה1.6? כל עוד זה המנוע החדש עם הטורבו ולא המיושן, אין לי בעיה עם ביצועים, זה הדבר האחרון שיעניין אותי רגע.

לגבי האסטרה המחירון שלה צונח לדעתי מהר מידי.

 

אם באסטרה מחירון צונח, אז מה אפשר להגיד על פוקוס 1.6 ? ששווה 50% בעוד שלוש שנים :

http://pricelist.yad2.co.il/cardetails_n.php?SubModelID=23803&Year=2009

פורסם
עמיטל, סתם ככה בשביל הדיון, האם אתם חייבים רכב חדש? זה לא עונה ישירות לשאלה שלך אבל אני חייב לציין את זה כאופציה לצרכנות נבונה.

 

תוכלו למצוא רכבים משומשים מודרניים, בטוחים ומרווחים בחצי מחיר ועם אחריות מקיפה.

 

לא שווה לשים בצד 60-70 אש"ח?

 

בהצלחה,

 

אודי

 

הרכב הוא בשביל אחי, והוא לא מוכן לשמוע על משומש אפילו לא מקרוב משפחה שידוע עבר הרכב. הוא טוען שיהיה לו שקט נפשי והכל ידוע על הרכב אם יקנה חדש. אגב, יפה שרשמת את השם נכון :-D

 

אם באסטרה מחירון צונח, אז מה אפשר להגיד על פוקוס 1.6 ? ששווה 50% בעוד שלוש שנים :

http://pricelist.yad2.co.il/cardetails_n.php?SubModelID=23803&Year=2009

אני מאמין שהכניסה החזקה של פורד עכשיו תשמור יופי על מחיר הרכב ושמו הטוב, כמו מאזדה למשל. תקנו אותי אם אני טועה?

פורסם

יש רכבים שנראים לך לא אמינים? לצורך העניין הגיר בפוקוס הוא חדש(דו מצמדי כלומר על אותו עקרון של DSG) ועבר כבר עדכון תוכנה אחד.

 

דניאל, לפי מה שאני הבנתי עם כלל החידושים שיוצאים אצל היצרנים, היבואנים מעדכנים מידי פעם ללקוחות את הגירים האלו (ולאו דווקא כי היו דפיקות בגיר וכו' וכו', לדוגמא בולוסטר יש עדכון לא כי התלוננו, אלא כי יש עדכון שגורם לגיר לעבוד חלק ומהר יותר). לכן, עדכון תוכנה לא מחויב להעיד על גיר דפוק.

 

IAMITAL, ה-1.6 החדש של הפוקוס הוא ללא טורבו (וממש לא עגלתי כמו קודמו), אלא אם כן חפצה נפשך בדגם האקובוסט הידנית שעולה 150K ש"ח (שהוא כבר מגיע עם 1.6 טורבו).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
הרכב הוא בשביל אחי, והוא לא מוכן לשמוע על משומש אפילו לא מקרוב משפחה שידוע עבר הרכב. הוא טוען שיהיה לו שקט נפשי והכל ידוע על הרכב אם יקנה חדש.

 

האם שקט נפשי, לכאורה או שלא לכאורה, שווה עשרות אלפי שקלים? לכל אחד מאיתנו הפתרונים.

 

אני מזכיר שוב שיש מגמה מבורכת של מתן אחריות מצד חברות ליסינג ויבואני רכב.

 

אומר שזה שווה בדיקה לדעתי ובזאת אסיים.

 

בהצלוחה,

 

אודי

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

×
×
  • תוכן חדש...