Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5116 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני מאמין שהכניסה החזקה של פורד עכשיו תשמור יופי על מחיר הרכב ושמו הטוב, כמו מאזדה למשל. תקנו אותי אם אני טועה?

כמובן שאף אחד אינו נביא, אך לדעתי מכירות של עשרות אלפי פוקוסים חדשים לליסינג לא מחזקת את המחירון שלו אלא להפך. במיוחד כשמדובר בגירסת ליסינג 1.6 פשוטה, צפה לירידה של 50% בשלוש שנים.

ביררת לגבי מאזדה בכלל איך היא שומרת על המחירון שלה ״יופי״ ?:-)

פורסם
רק בשביל השקט הנפשי שלי אני ארד מ4 כוכבי בטיחות.

למה אתה לא ממליץ על ה1.6? כל עוד זה המנוע החדש עם הטורבו ולא המיושן, אין לי בעיה עם ביצועים, זה הדבר האחרון שיעניין אותי רגע.

לגבי האסטרה המחירון שלה צונח לדעתי מהר מידי.

 

ה-1.6 הוא לא מנוע טורבו(בהנחה שאתה לא מדבר על האקובוסט הידנית), הוא גם לא מנוע גרוע. פער המחיר בין גרסה מאובזרת של 1.6 לגרסה של 2.0 הוא קטן ולמנוע ה-2.0 יש ערך מוסף גדול, גם בעת מכירה אולי.

 

לשיקולך.

 

על סמך מה קבעת שהמחירון של האסטרה צונח מהר? זה לא מבוסס על כלום.

 

המחירון של הפוקוס הקודמת (שהייתה מוצלחת גם כן) הוא ברצפה, לא מן הנמנע שגם לפוקוס הנוכחית יקרה אותו הדבר. היא נפוצה מאד בליסינג וזה יקשה על מכירה בעתיד.

 

אתה לא יכול לדעת מה יקרה בעתיד. תראה מה קרה לכל מי "שהלך על בטוח" וקנה מאזדה 3.

 

דניאל, לפי מה שאני הבנתי עם כלל החידושים שיוצאים אצל היצרנים, היבואנים מעדכנים מידי פעם ללקוחות את הגירים האלו (ולאו דווקא כי היו דפיקות בגיר וכו' וכו', לדוגמא בולוסטר יש עדכון לא כי התלוננו, אלא כי יש עדכון שגורם לגיר לעבוד חלק ומהר יותר). לכן, עדכון תוכנה לא מחויב להעיד על גיר דפוק.

 

מסכים איתך שזה נורמלי, זה אופייני מאד כאשר משווק גיר חדש.

זה לא אומר שהגיר דפוק. מדבריו השתמע שהפוקוס אמינה ורכבים אחרים פחות.

 

תתחדש על התמונה.

פורסם

AMITAL, מי שקונה רכב חדש אמור להכיר את היתרונות והחסרונות בכך. ירידת ערך היא החסרון הכי משמעותי, ואין מה לעשות, זה קיים. אתה לא רוצה ירידת ערך כלכך חדה? תקנה יד שניה. אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה, עדיין.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
האוקטביה יורדת מהפרק בגלל שיש לה 4 כוכבי בטיחות :shock:

לגבי היטי, בג'אז קטן זה קצת בעייתי לי.

הפוקוס נראית מתחרה טובה, היא חדשה, יפה, הרבה תגובות טובות מקבלים עליה והיא נראית לי מאוד אמינה.

יש עוד הצעות או חיזוקים, לכאן או לכאן?

 

תודה.

תבדוק בסקודה אם יש דגם עם 6 כריות כי מי שמקבל ציון ארבעה כוכבים זה בדגמים שבהם יש ארבעה כריות. סביר להניח שמביאים גם גרסה עם 6 כריות שבטח יותר יקרה אבל בטוח נכנסת בתקציב הזה. אחרי הכל, תא המטען של האוקטביה הוא פשוט עצום והאוטו חסכוני ומרווח.

פורסם
תבדוק בסקודה אם יש דגם עם 6 כריות כי מי שמקבל ציון ארבעה כוכבים זה בדגמים שבהם יש ארבעה כריות. סביר להניח שמביאים גם גרסה עם 6 כריות שבטח יותר יקרה אבל בטוח נכנסת בתקציב הזה. אחרי הכל' date=' תא המטען של האוקטביה הוא פשוט עצום והאוטו חסכוני ומרווח.[/quote']

 

הסיבה ל-4 כוכבי בטיחות לא נעוצה במס' כריות האוויר(קיימות 6 ד"א).

 

האוקטביה חולקת פלטפורמה משותפת עם הלאון שגם בעלת 4 כוכבי בטיחות ומצויידת ב-6 כריות אוויר. הסיבה נעוצה כנראה בתכנון אזורי קריסה וכו'. אפשר להתנחם בעובדה שהבטיחות הפסיבית במכוניות הללו היא מצויינת, הכוונה לבלמים, מנוע וכו'.

פורסם
שלום לכולם

אני מחפש רכב, לא משנה מאיזה קטגוריה (חוץ מהמכוניות הקטנות) במחיר של 120-135K, אם יש רכב שמתעלה בכמה רמות על האחרים אפשר להגיע ל-150K.

חשוב לפי מהעדיפות החשובה ביותר לנמוכה, משום שהרכב הוא לזוג עם תינוק ועגלה.

1.מרווח

2.חיסכון (דלק וחלפים)

3.אמינות

 

השאר פחות חשוב.

תודה.

 

היי,

השברולט סוניק 1.6 אוט', 5 דלתות, יכולה להיות אופצייה מצוינת עבורכם,

דגמי הסוניק מגיעים ברמות גימור LS ו LT ו LT פרימיום בגרסאת הסדאן,

כל הרכבים כולל כולם מגיעים עם אבזור בטיחות מלא פנסי ערפל כסטנדרט מערכת בקרת שיוט כסטנדרט

ובקרי שליטה על מערכת השמע מההגה.

הרכב מאוד מרווח, מגיע עם 6 כריות אוויר שלל מערכות בטחות פסיבית ואקטיבית וזכה לתואר הרכב הבטיחותי

ביותר לשנת 2011 על ידי ארגון ה EURONCAP

 

גיא משברולט

×
×
  • תוכן חדש...