Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5128 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי סובארו אימפרזה ניו אייג' 1.6 שנת 2002 שרכשתי לא ממזמן.

רציתי לדעת בבקשה מה כולל הטיפול(החלפת שמנים, פלאגים וכדומה) ומה מחירם.

תודה רבה המשך שבוע מעולה!! 8)

פורסם
מאיזה איזור אתה שיהיה ניתן להמליץ לך על מוסך, בנוסף לא רשמת איזה טיפול כלומר כמה ק"מ עשה האוטו

 

אני מאזור תל אביב(יד אליהו) טיפול 10,000 לפני טסט(האוטו עשה 170,000)

פורסם

תגידו לי אם הצעת מחיר טובה

הציעו לי סט של חלקים לטיפול 10,000 ב160 ש''ח(בלי עבודה נטו חלקים)

ורצועת טיימניג פלוס מותחים ב540 ש''ח

פורסם

אני אישית לא ממליץ על החלפת שמן גיר... זה יכול או לא לעשות כלום או להרוס (לדעתי) לפחות בשנתון הזה ובקילומטרז' הזה.

לגבי החלקים , חשוב לשים לב איזה חלקים.... הטיפול כולל ברקסים? אם עוד לא בדקת אותם שווה לבדוק....

פילטר שמן שיהיה טוב חשוב.... וגלון שמן כי מחליפים את השמן מומלץ גם להשקיע בשמן... אני שם liqui muli 10 40 עם תוסף מעורבב בשמן לסיוויק 97.

פילטר אויר גרושים (15-20) פלאגים אותו מחיר בערך ל 1 , תבדוק צינורות ברקס של התייבשו.

אני ממליץ על הבדיקות מכיוון שכתבת שהרכב יחסית חדש אצלך אז אתה עוד לא מכיר אותו כמו שצריך.

Honda Civic 1997

פורסם
אני אישית לא ממליץ על החלפת שמן גיר... זה יכול או לא לעשות כלום או להרוס (לדעתי) לפחות בשנתון הזה ובקילומטרז' הזה.

לגבי החלקים , חשוב לשים לב איזה חלקים.... הטיפול כולל ברקסים? אם עוד לא בדקת אותם שווה לבדוק....

פילטר שמן שיהיה טוב חשוב.... וגלון שמן כי מחליפים את השמן מומלץ גם להשקיע בשמן... אני שם liqui muli 10 40 עם תוסף מעורבב בשמן לסיוויק 97.

פילטר אויר גרושים (15-20) פלאגים אותו מחיר בערך ל 1 , תבדוק צינורות ברקס של התייבשו.

אני ממליץ על הבדיקות מכיוון שכתבת שהרכב יחסית חדש אצלך אז אתה עוד לא מכיר אותו כמו שצריך.

 

תודה רבה על העצות, אני איישם אותם.

לפי דעתך המחיר שהוא הציעה לחלקים הגיוני?

פורסם

זול מדי...

פילטר אויר 20

פילטר שמן בסביבות 80 תחליפי יחסית פשוט... תבקש יפני\טורקי לדעתי החלקים שלהם ליפניות טובים.

פלאגים בערך 20 לאחד X4 עוד 80 NGK

שמן טוב בערך 100 - 170

רפידות ברקס במידה וצריך בערך 100.

שמע שתבין את ההבדל נניח בפילטר שמן בין סיני למשהו נורמלי , ההבדל בין 40 שח בערך ל 120.

 

אם תרשום מה הטיפול כולל נוכל להעריך....

Honda Civic 1997

×
×
  • תוכן חדש...