Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5161 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום, אני מעוניין לקנות את הסקודה סופרב החדשה

דגם האלגנס החדש שלהם, הצמיגים בדגם המפואר הם "18 אינץ' (צמיג בחתך נמוך)

במקום הרגיל "16 אינץ'.

שאלתי אם זה לא גורם לבעיות , אני שואל זאת כי נהגתי בעבר על מונית סקודה סופרב (הישנה) 2006 אלגנס שהיו לה

צמיגים "17 אינץ' וכל מכה שהייתי מקבל בכביש היה נוצר "ג'ולה" על הצמיג, הייתי חייב להחליף צמיג חדש

וזה היה גורם להוצאות דיי יקרות, כיום אני כבר שם לב שרוב דגמי מכוניות המנהלים האלגנטיות הם עם צמיגים "17

או "18 אינץ', האם יש שינוי כיום? או שעדיין אם אלך לכיוון הזה אני אכנס לאותו בעייה של להחליף צמיגים לעיתים קרובות?

אם יש כאן למשהו נסיון בזה אשמח לשמוע , שבוע טוב , מייק

פורסם

כמה שחתך נמוך יותר, כך רכב פחות נוח וצמיג משכח פחות. כל מכה מקבל חישוק ובסופו של דבר נוסעים.

היה לי רכב כשקניתי אותו בא עם 18״, זה ניראה נחמד אבל פוגע קשה בנוחות. כאשר החלפתי ל16״ ההבדל היה מדהים. פתאום הרכב נעשה רך ונוח כמו שאני אוהב.

 

אני חושב אם הנוחות חשובה לך, אז 16״ עדיף. זה גם פחות בלאי למתלים, בוקסות וכד׳.  

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

תודה רבה על העזרה,

באמת זה נראה יפה ה"17 וה "18 אינץ' (כנראה לא בנויים לכבישי הארץ)

לדעתי זה שיקול מאוד נכון שצריך לחשוב אליו לפני שקונים רכב מנהלים

אחרת זה נהיה בלתי נסבל לקנות צמיגים חדשים כל שלושה או ארבעה חודשים

אם נוסעים הרבה,

מעניין שפולקסוואגן פאסט , מרצדס E ,טויוטה קאמרי ויונדאי I40 היחידים שמשאירים "16 אינץ'

בדגמים המפוארים

פורסם

גם המחירים לצמיגים 18" הם הרבה יותר גבוהים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מעניין שפולקסוואגן פאסט , מרצדס E ,טויוטה קאמרי ויונדאי I40 היחידים שמשאירים "16 אינץ'

בדגמים המפוארים

פסאט, I40 וקאמרי זה לא בליגה של מרצדס, אלה משפחתיות גדולות. מרצדס E זה ליגה אחרת לגמרי ובדגמים הבכירים יש חישוקים גדולים יותר מ16".

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אתה צודק, מרצדס לא בליגה שלהם, אבל זה היה מעניין שלמרות שהיא בכלל לא בליגה שלהם אז ראיתי שלגרסת ה E המפוארת או בקטגורית "רכב פאר" עדיין יש לה צמיגים "16 , חבל שסקודה סופרב ,שברולט מאליבו או פורד מונדאו לא מיבאות את הדגמים המפוארים עם צמיגי "16

לשאלת RS - עוד לא קניתי את הסקודה החדשה , יש לי את הדגם המפואר הישן האחרון שנת 2008 מנוע 2500 V6

ומשום מה באותו שנתון הצמיגים הגיעו "16 אינץ (בדגם המפואר) ולא היתה לי שום בעיות צמיגים לעומת הדגם המפואר שהיה לי קודם TDI 1.9 אלגנס שנת 2006 כל שלושה או 4 חודשים הייתי מחליף צמיגים, אני לא רוצה להכנס לבעיה הזו שוב ומזל ששמתי לב לזה,

בכל אופן אם אלך שוב על סקודה סופרב אז לא אקח את המפואר , אולי את הרגיל או שאבחר דגם מפואר מיצרן אחר עם צמיגים שיעשו לי פחות בעיות, אולי זה מצחיק לעשות שיקול קנית רכב לפי סוג חתך צמיגים אבל אני פגוע מספיק מזה ומעדיף לא לחזור לאותה טעות ,

תודה רבה לכם

מייק

פורסם

אומנם מרצדס E זה רכב יוקרה, אבל בדגמי מונית זה לא רק 16" אלא הרוחב 205 (בפסאט בסיסית זה יותר 225 אם אני זוכר נכון).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

כשחיפשתי סופרב יד שניה, מצאתי אחת עם 18" והצמיגים היו עם נפיחויות. חוסר הנוחות גם היה מורגש.

בסוף קניתי עם 17" - פשרה טובה, אבל כבר היה לי ארוע בור/פגיעה בצמיג (ראשון ב4 חודשים).

בשמחה הייתי מחליף ל16".

פורסם

אי אפשר פשוט ללכת על הדגם המאובזר אבל לבקש להוריד את מידת החישוקים ל16 אינטש?



 

במקום זה תבקש זיכוי על איזה טיפול חינם או משהו בסגנון.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני אנסה לבקש זאת, למרות שאני לא מאמין שאפשר כי בטח הדגמים כבר בארץ וזה הזמנה קבועה, אולי ביבוא אישי אפשר אבל אני מעדיף לקנות מהיצרן , בכל אופן אני אברר זאת שוב, זה מאוד חשוב לשים לב לכל מי שרוצה לקנות רכב מנהלים מפואר, צריך לחשוב על ההוצאה הזו כי זה גם יכול להגיע לכמה אלפי שקלים לשנה ורק בשביל צמיגים (למי שנוסע הרבה)

פורסם

ניתן לבצע את ה-Downgrade הזה אך ורק בתשלום נוסף (בהזמנה מיוחדת של סט 16' מקורי עם צמיגים, או לרכוש סט 16' תחליפי עם צמיגים בפנצ'ריה), מה שלטעמי יהיה לא מפחות מהוצאה כספית מיותרת לחלוטין.

 

מעל 3 שנים התניידתי על 205/45/16 (איביזה "ספורט" / פאביות "ספורט") ולא קרה אפילו פעם אחת שיצאה "גולה" או שצמיג נחתך / התפוצץ, כך אין צורך להגזים ולומר שזה קורה בדרך קבע - תופעה זאת נגמרת כתוצאה מכניסה מהירה לבור חד או עליה מהירה על מדרגה (שמע"צ אוהבים ליצור בעת גירוד כביש ולפני סלילתו מחדש). כמובן שזה יכול להגרם מעוד אלף סיבות נוספות.

 

מאוד פשוט וקל להאשים את המידה (למרות שאין ספק שצמיגים בעלי חתך נמוך רגישים יותר לפגיעות כאלה), אולי כדי ורצוי שתאשימו עצמכם - באם זאת נהיגה לא זהירה מצידכם או חוסר תשומת לב לקורה בכביש עליו אתם נוסעים. סעו בזהירות, פתחו עיניים למפגעים כאלה ואחרים - ותשמרו על הצמיגים שלמים, מבלי "גולות" / "ביצים" / חתכים / פיצוצים וכדומה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

מה זה "תאשימו את עצמכם" מי זה "אתם" ? וחוץ מזה מה אתה משווה מכוניות כמו איביזה או פאביה למכוניות סלון כמו הדוגמא של הסקודה סופרב שהיא הרבה יותר כבדה מפביה או איביזה ולכן המידות בחתך הזה לא מתאימות להן אלה למי שרוצה מכונית שתהיה בחניה עטופה ולנסוע רק בסופי שבוע בת"א או הרצליה

אין קשר לנהיגה לא זהירה, העובדה היא שהצמיגים בחתך נמוך הם בעיתיים, אני לא נוהג בצורה פראית או גסה, יש לי נסיון של מעל ל 800 אלף קילומטר בכבישי ישראל, ואני אומר לך כשנוהגים בלילה בימים גשומים (לא במדינת ת"א) אז הכבישים על הפנים וכמה שתהיה זהיר לא יעזור לך כלום , עובדה שבסקודה המפוארת השניה שלי עם צמיגי "16 אין שום בעיה ,

מקסימום אפשר לקנות טויוטה קאמרי או פולקסוואגן פאסט מפוארות עם "16 אינץ למרות שאני מאוד מקווה שיהיה אפשר להזמין את הסקודה סופרב אלגנס החדשה עם "16.. נראה מה אפשר לעשות

תודה לכולם ובהצלחה במה שתבחרו

פורסם

מייק היקר, כרכב אני לא משווה ביניהן - אני משווה את העובדה שגם הפאביה נועלת חתך נמוך.

למעשה, אם תראה צמיג במידה 225/45/17 מול צמיג במידה 205/45/16, תופתע לגלות שבפועל הדופן של הצמיג הקטן יותר היא גם הנמוכה יותר, משמע פחות "גומי" - אם תקרא לזה כך.

 

ואומר זאת שנית, מ ע ו ל ם לא יצאה לי "גולה" / "ביצה" / בליטה בצמיג. גם מעולם לא פוצצתי או חתכתי צמיג בעקבות החתך.

יתרה מכך, הצמיגים ראו ימי מסלול ושלל נסיעות בנס הרים וכבישי נהיגה כאלה ואחרים - משמע עבדו ועבדו קשה - ולא קרה להם דבר (מלבד שחיקה מהירה מאוד בזמן קצר).

 

בקיצור, אני טוען שצמיגים לא מתפוצצים סתם כך ובליטות לא נוצרות מרצונן הטוב. בסופו של דבר הנהג / הכביש הם הגורמים לכך.

הדרך למנוע זאת (עד כמה שניתן - לא תמיד זה באשמתנו. לפעמים מע"צ תורמים את שלהם בנושא) היא לפקוח עיניים ולראות מפגעים כאלה (ולחמוק מהם באלגנטיות) ואחרים בכביש וכמובן לא לשפשף צמיגים במדרכות.

 

כלקוח ותיק ומוכר בשקודה, אומר לך מראש - לא תקבל סופרב "אלאגנס" עם 16'. תוכל להוסיף כסף ויוזמן לך סט שכזה, או שיפנו אותך לפנצ'ריה העובדת עם צ'מפיון לרכישת סט תחליפי.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
מה זה "תאשימו את עצמכם" מי זה "אתם" ? וחוץ מזה מה אתה משווה מכוניות כמו איביזה או פאביה למכוניות סלון כמו הדוגמא של הסקודה סופרב שהיא הרבה יותר כבדה מפביה או איביזה ולכן המידות בחתך הזה לא מתאימות להן אלה למי שרוצה מכונית שתהיה בחניה עטופה ולנסוע רק בסופי שבוע בת"א או הרצליה

אין קשר לנהיגה לא זהירה, העובדה היא שהצמיגים בחתך נמוך הם בעיתיים, אני לא נוהג בצורה פראית או גסה, יש לי נסיון של מעל ל 800 אלף קילומטר בכבישי ישראל, ואני אומר לך כשנוהגים בלילה בימים גשומים (לא במדינת ת"א) אז הכבישים על הפנים וכמה שתהיה זהיר לא יעזור לך כלום , עובדה שבסקודה המפוארת השניה שלי עם צמיגי "16 אין שום בעיה ,

מקסימום אפשר לקנות טויוטה קאמרי או פולקסוואגן פאסט מפוארות עם "16 אינץ למרות שאני מאוד מקווה שיהיה אפשר להזמין את הסקודה סופרב אלגנס החדשה עם "16.. נראה מה אפשר לעשות

תודה לכולם ובהצלחה במה שתבחרו

 

מסכים איתך לגמרי. הכבישים בארץ זה קטסטרופה וכמה שלא תנסה להזהר, בסוף "יתפוס" אותך איזה בור, חריץ או מכסה ביוב בולט. מצד שני, מה זאת אומרת שאתה נוסע הרבה וזאת יכולה להיות הוצאה כספית גבוהה בשנה?! לא מחליפים כל יומיים צמיג. אתה לא במרוץ. כמה עשרות אלפי קילומטרים לצמיג זה נורמלי, למרות שבקיץ הישראלי הבלאי שלהם גבוה יותר באופן טבעי.

×
×
  • תוכן חדש...