Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5170 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

 

היום באמצע נסיעה בעיר (כ- 40 קמ"ש) שמעתי רעש קטן ומיד לאחר מכן המנוע נכבה. ראיתי שנדלקה נורית המצבר, ואני די בטוח שנדלקו נוריות נוספות אך לא ראיתי איזה כי הייתי עסוק בלעצור בצד בבטחה.

לאחר מכן ניסיתי להניע שוב ללא הצלחה (הסטרטר פועל) אך המנוע לא מניע.

ניסיתי גם להניע תוך כדי משיכה בכבל הגז שעל המנוע אך גם ללא הצלחה (פרט לריח חריף של דלק שזה יצר).

כמו כן ראינו שאם מוציאים את המצת מהמנוע אז אין בו ניצוצות כשמנסים להניע.

כל החשמל באוטו עבד (רדיו, חלונות, מזגן וכו')

ברכב אין אזעקה.

האוטו עבר כ 250000 ק"מ.

הזמנתי גרר ושלחתי את האוטו למוסך מורשה כי אני רוצה שיתקנו לי את האוטו מהר.

 

רציתי לשאול אם יש לכם הערכה מה יכולה להיות הבעיה ומה העלות הצפויה של התיקון.

 

תודה!

פורסם
אין קשר לאלטרנטור. זהו חיישן האחראי על ההצתה בהתאם למיקום גל הארכובה.

 

תודה רבה!

אכן האבחנה שלכם תאמה את האבחנה של המוסך.

שעתיים עבודה במוסך מורשה.

400 שקל עלות החיישן

170 שקל עלות החלפת שתי רצועות גומי

300 שקל עבודה

וכל זה לפני מע"מ...

 

תודה!

×
×
  • תוכן חדש...