Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5178 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

ברשותי מערכת pioneer deh3250ub

ברכב כרגע מורכבים הרמקולים המובנים שזה מקדימה בדלתות 6.5 ומאחורה על המגש 6X9

אני צריך בבקשה המלצה להחלפת הרמקולים לשל פיוניר באותן מידות ולהוסיף טוויטרים מקדימה, עפ"י ההספק של המערכת 4X50 בלי מגבר מאיזו קומבינציה אני יוצא את הטוב ביותר, אני מעדיף לתת דגש יותר על ה6X9 כי אני אוהב יותר בס.

 

תודה.

 

שכחתי להוסיף, תקציב גמיש.

אני מפייסבק מה איתך??? חחח8)

_______________________________________________________________

PIONEER DEH3250UB, JBL GTO1004, MOREL DOTECH OVATION 6.5 ,P212S4 ROCKFORD

פורסם

בנוסף אהיה פתוח להצעות נוספות ואולי לשקול לשים קומפוננט ללא הגברה.

תודה לעונים

אני מפייסבק מה איתך??? חחח8)

_______________________________________________________________

PIONEER DEH3250UB, JBL GTO1004, MOREL DOTECH OVATION 6.5 ,P212S4 ROCKFORD

פורסם
שלום לכולם!

 

ברשותי מערכת pioneer deh3250ub

ברכב כרגע מורכבים הרמקולים המובנים שזה מקדימה בדלתות 6.5 ומאחורה על המגש 6X9

אני צריך בבקשה המלצה להחלפת הרמקולים לשל פיוניר באותן מידות ולהוסיף טוויטרים מקדימה, עפ"י ההספק של המערכת 4X50 בלי מגבר מאיזו קומבינציה אני יוצא את הטוב ביותר, אני מעדיף לתת דגש יותר על ה6X9 כי אני אוהב יותר בס.

 

תודה.

 

שכחתי להוסיף, תקציב גמיש.

 

איך הכנסת למגש אחורי 6X9 :conf:, הרכב מגיע עם הכנה ל רמקולים אחורים 6.5. כרגע יש לך רק רדיו דיסר? עם כן אתה יכול להגביר איזה שהו קומפוננט כמו MOREL TEMPO ו זוג רמקולים אחוריים רק מרדיו דיסק.

מחפש תקליטים ויניל של רוק כבד.

פורסם

גבר אלו המידות המקוריות מהיצרן...

אני פשוט מלא זמן לא התעסקתי במערכות במכונית ולא זוכר איך מחשבים אילו רמקולים לשים עפ״י הספק המערכת לניצול מלא.

אני יותר בכיוון של מערכת פיוניר ״טהורה״ ותודה בכל זאת.

מישהו יכול בבקשה להזכיר איך אני בוחר את הרמקולים על סמך הגברת הרדיו דיסק בלבד?

 

תודה

אני מפייסבק מה איתך??? חחח8)

_______________________________________________________________

PIONEER DEH3250UB, JBL GTO1004, MOREL DOTECH OVATION 6.5 ,P212S4 ROCKFORD

פורסם

אז קצת אחרי שישבתי הגעתי לזה

 

6.5 דגם: TSA1682S של פיוניר, כאן מדובר ב50 RMS ו92DB, יושב בובה על התוכנית שלי.

6X9 דגם: TSA6992S של פיוניר, אני יודע שמומלץ לחבר למגבר (80RMS, 93DB)פה מתעוררת שאלה איך הוא יעבוד בלי מגבר האם כדאי לי או לא?

בנוסף אני רוצה להוסיף טויטרים כמה הספק אפקטיבי גג אני יכול להקציב לזה בהתחשב שאני עומד כרגע עם הרמקולים שציינתי פה שמגיע ל130 ביחד על ערכת שמספקת 4X50? (זה יענו 200RMS?)

אני מפייסבק מה איתך??? חחח8)

_______________________________________________________________

PIONEER DEH3250UB, JBL GTO1004, MOREL DOTECH OVATION 6.5 ,P212S4 ROCKFORD

פורסם

בבקשה מישהו עזרה..

אני מפייסבק מה איתך??? חחח8)

_______________________________________________________________

PIONEER DEH3250UB, JBL GTO1004, MOREL DOTECH OVATION 6.5 ,P212S4 ROCKFORD

×
×
  • תוכן חדש...