Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4362 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

JL AUDIO 1000\1V2 מוציא 1000RMS וכבר אמרו לך שזה מה שהסאב שלך צריך.

" לא ידעתי איך קוראים לך, אז החלטתי לקרוא לך הבחורה המהממת שלא יוצאת לי מהראש "

  • תגובות 785
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
JL AUDIO 1000\1V2 מוציא 1000RMS וכבר אמרו לך שזה מה שהסאב שלך צריך.

 

אבל הסאב שלי זה 1500RMS אז למה לשים לו 1000RMS?

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

פורסם

יש מונובלוקים בסביבות ה- 5-6 אלף שקל שנותנים בסביבות ה- 1200-1400RMS ב- 3 אוהם, בסביבות ה- 7-8 אלף שקל שנותנים 1600-1800RMS ב- 3 אוהם. תעשה את השיקולים שלך אם שווה לך לקבל 1000RMS בסביבות ה- 3000-4000 שקל, או שאתה מוכן לשלם כפול בשביל להביא מגבר שמספק מעל יכולת הספיגה של הסאב.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

כמה וואטים אתם זורקים כאן

:-P על אלטרנטור שאולי במקרה הכי טוב מוציא 120 אמפר :-D

 

וזה באמת אם יש למר בחור מאזדה 6, יפנים בנפח 2 ליטר אני מאמין שאלטרנטור שלו יהיה לפחות 100 אמפר אבל 1.5 קילו-וואטר רק על המונובלוק? תעשו לי טובה.

 

הוא יצטרך לקחת בחשבון חיזוק\החלפת אלטרנטור ביחד עם שלושת הגדולים ומצברי AGM או מצבר AGM+התנעה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

חיזוקי חשמל תמיד מומלצים ותמיד יעזרו לך לנצל את המרב מהמגברים שלך, אך גם בלעדיהם, על מע' חשמל מקורית של מאזדה 6, יהיה הבדל ניכר ומורגש בין מגבר של 1500RMS לבין מגבר של 2100RMS.

זה לא אומר שאתה לא קורע את הרכיבים שלך, זה לא אומר שאתה לא צריך מצבר, אלטרנטור, BIG3, כי התשובה לכל אלה היא כן.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

אני לא מבין את האובר-קיל הזה



 

מי אמר שכל פעימה של הW7, גם בעוצמה גבוהה - הוא יקח 1KW?

 

במוזיקה יום יומית - רוב הסיכויים שהוא אפילו לא יתקרב לזה, אז למה להגזים ככה במונובלוק???

 

ה1\1000 של JL יעשה עבודה מעולה, תעצרו שם.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
יש מונובלוקים בסביבות ה- 5-6 אלף שקל שנותנים בסביבות ה- 1200-1400RMS ב- 3 אוהם, בסביבות ה- 7-8 אלף שקל שנותנים 1600-1800RMS ב- 3 אוהם. תעשה את השיקולים שלך אם שווה לך לקבל 1000RMS בסביבות ה- 3000-4000 שקל, או שאתה מוכן לשלם כפול בשביל להביא מגבר שמספק מעל יכולת הספיגה של הסאב.

 

גם ככה המגבר שלהם עולי 6000 אלף שקל אז אני מעדיף להשקיע קצת יותר ולנצל את הסאב בצורה הטובה ביותר, אתה יכול לתת לי כמה כיוונים למגברים מתאימים ב 3 אום

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

פורסם

כמה וואטים אתם זורקים כאן

:-P על אלטרנטור שאולי במקרה הכי טוב מוציא 120 אמפר :-D

 

וזה באמת אם יש למר בחור מאזדה 6, יפנים בנפח 2 ליטר אני מאמין שאלטרנטור שלו יהיה לפחות 100 אמפר אבל 1.5 קילו-וואטר רק על המונובלוק? תעשו לי טובה.

 

הוא יצטרך לקחת בחשבון חיזוק\החלפת אלטרנטור ביחד עם שלושת הגדולים ומצברי AGM או מצבר AGM+התנעה.

 

לגבי מערכת החשמל אני יעשה מה שצריך בהתאם זה לא מדאיג אותי

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

פורסם

אני לא מבין את האובר-קיל הזה



 

מי אמר שכל פעימה של הW7, גם בעוצמה גבוהה - הוא יקח 1KW?

 

במוזיקה יום יומית - רוב הסיכויים שהוא אפילו לא יתקרב לזה, אז למה להגזים ככה במונובלוק???

 

ה1\1000 של JL יעשה עבודה מעולה, תעצרו שם.

 

אני יגיד לך אני לא חושב שהמחיר שלו מוצדק כי כמו שחברנו אמר בסכום הזה יש דברים הרבה יותר טובים

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

פורסם

איך רכב סטאנדרתי אמור לספק את כל החשמל הזה לעאזזל?

 

 

ולפותח האשכל, אני ממליץ לך לפני שאתה בונה את המערכת תחליף את הרכב לשברולט סוואנה או סילווראדו

עם מנוע 6.6 דורמקס, יש להם אלטרנטור מפלצתי שלא יזיזו לו כל המגברים שתחבר,

 

וגם אם כן יש לך מספיק מקום מאחור לחבר גנראטור, :-P

 

http://www.dieselpowerproducts.com/p-6966-mean-green-high-output-alternator-240-amp-gm-66l-duramax.aspx

 

 

X09PT_8C102.jpg

 

2011-Chevrolet-Silverado-HD-2500-HD-Front-And-Side-1920x1440.jpg

 

 

Chevrolet-Express_2004_1280x960_wallpaper_03.jpg

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם
אני יגיד לך אני לא חושב שהמחיר שלו מוצדק כי כמו שחברנו אמר בסכום הזה יש דברים הרבה יותר טובים

 

מה זה כבר הרבה יותר טובים - זה מונובלוק לסאב, לא מגבר שפופורות, מה שחשוב לך כאן זה בעיקר כוח ושליטה מספקת.

 

מגבר שמוציא קילו-וואט ב4 אוהם עד כמה שידוע לי יהיה יותר ממספיק עבורך, לא צריך להשתגע ולעבור את זה רק בגלל שאמרו לך שיש מגברים חזקים יותר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

חבר, אני בן 19 ויכול רק לחלום לקבל נסיון כמו המון ותיקים כאן, אבל כבנאדם אני אגיד לך,אתה לא מאוזן אם אתה רוצה מערכת בסכום שכזה. כדאי שתבין, גם אם אתה עשיר או עמיד ש50 אלף שקל על מערכת מוזיקה זה פשוט הזוי, בזיון ובזבוז כסף יותר ממטורף ועוד כמה מילים שלא הומצאו אחרי מטורף כנראה.

אנשים יכולים לעשות מערכת פוזה שישמעו אותם 50 ק"מ ושאפילו המשטרה מבלי תלונות תצטרך לצאת כדי לתת ד"וח לנהג אפילו בסכום של 5-10 אלף שקל. 50 אלף שקל זה בזבוז עצום שאתה יכול להשיג איכות כנראה בסכומים שציינתי.

באיזשהו שלב, תקנו אותי, האוטו גם לא יוכל לעמוד בעומס, כן?

וואו, באמת שאם זה היה בפורום של ילדים ולא רציני הייתי חושב שזה ספאם ענק אבל נראה לי שאתה רציני אז כדאי שתרד מהעץ פה ומה לעשות זו הדעה שלי.

יותר מזה, אם היום היה לי רכב חדש, הייתי מקציב לי (איכשהו)סכום מסויים עם מגברים מסויימים וסאבים שאני מכיר, קונה אותם, נהנה מהאיכות או מהעוצמה שהם ולא אחרים שאין לי אותם יכולים לתת ונהנה עם זה.

לי יש מגבר עלוב של קלריון(אדי תנסה להיזכר מי אני) וסאב שאפילו לא נפתח והוחזר ואני כבר התייאשתי, אתה יודע מה אתה תרגיש אם לא יילך טוב ב50 אלף שקל?

חוץ מזה, לדעתי פוזה עדיף בקישוטים מאשר במערכת שכמו שאמרתי אתה משיג בסכומים זעירים יחסית כמו 5-10K.

קסנון,ניקלים,חלונות שחורים,וילונות לדים,יד בחוץ, זה עדיף מאשר מערכת ב50 אלף שקל שתעשה אותך עני.

ביי, סליחה על החפירות ומקווה שהשכלת.


×
×
  • תוכן חדש...