Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4362 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני מקווה שאתה גם בדיבור עם חברת הביטוח לבטח את כל הסיפור הזה :wink:

 

זה בטוח אפילו הורכב מערכת איתור ועוד כל מיני שטויות

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

  • תגובות 785
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לא ייתכן שעם פיוז 150 אמפר הוא מוציא מעל 2000 וואט.

150 אמפר כפול 14.4 וולט שווה ל2160 וואט. המגבר היחידי שאני מכיר שמוציא יותר ממה שהוא מושך זה הרוקפורד T15KW, תסתכלו על הגודל שלו, רק הלוח העליון זה המגבר, השאר זה ספק כח מיוחד במינו, לא ראיתי עוד כאלו.

הנתונים האלו לא הגיוניים בכלל.

 

לפי מה שאתה אומר גם אצל המגבר שלי לא יוצא הגיוני,90A כפול 14.4 כמו שאמרתי יצא לי 1296 :roll: :roll: איך עושים חישוב מדויק יותר

HU-Pioneer 5850UB Front-Focal 165A Monoblock-Mac audio fearless 1000D Amp-Pete 3800W subwoofer-Kicker "L7 12

פורסם

אל תשכחו את אחוזי הנצילות, לא רק הפיוזים.

הפיוזים מוערכים בד"כ ב 10 אחוז יותר כדי לתת למגבר אויר, והמגבר נציל ב80 אחוז בד"כ [קלאס די] או 60 אחוז [קלאס AB]

אז תורידו את כל אלה מערך הפיוזים.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
סוא תמליץ ותגיד את דעתך מה אתה היית שם

מה שאני הייתי עושה או קונה זה לא רלוונטי, לכל אחד יש סגנון סאונד שהוא אוהב יותר.

 

מה שכן הייתי ממליץ לך זה להתחיל מתשתית איכותי.

 

שזה:

HU איכותי כמה שאפשר וכמה התקציב מאפשר.

 

מגברים איכותים כמה שאפשר במסגרת התקציב.

 

חיווט כנ"ל + RCA איכותי כמה שאפשר.

 

בידוד מינימום שתי שכבות על כל דופן.

 

רמקולים זה בסוף, והייתי ממליץ לך להתחיל ב-2WAY טוב, בעבודה אקטיבית.

 

מה זה 2WAY טוב בשבילי זה:

 

טוויטרים Morel Supremo הגדולים או Dynaudio גם הגדולים מהסדרה הגבוהה (שלא נראה לי שתצליח להשיג) משודכים למידבאסים האלה:

 

1. Focal K2P הישן מומלץ יותר לפי דעתי אני אהבתי יותר.

Clarus 6 HAT.2

3.Focal Utopia N6

4. Zapco Competiotion

5.rainbow profi vanadium

6.DLS UP6I

7.seas lotus performance

 

ועוד דבר שהייתי מחבר במקביל יחד עם הטוויטרים האלה זה "הוורנים" ( טוויטר שופרי מתחת לדשבורד)

זה בשבילי בתור התחלה היה מושלם, ובשביל המוזיקה שלך זה Overkill.

 

ההתקנה תיהיה פשוטה יחסית וכיוונים קלילים.

 

אין לך מה להשקיע על סטים כמו יקרים סקאן ספיק וכדומה.

כי בשביל סטים ברמה הזאת האתה צריך להקריב הרבה מהרכב שלך כדי שזה יתן לך את הכבוד על הכסף שזקרת על סט כזה.

יש פה הרבה חברה כאלה בפורום שיש להם ציוד ברמה כזאת ובגלל גבול ההתקנה הם לא מנצלים אפילו חצי מיכולת הסטים שלהם, וזה סטים רמקולים שאתה צריך להתרגש עד דמעות.

וזה לא רק, צריך לדעת גם לכוון, צריך לדעת איפה למקם את האלמנטים וכו".

 

כמו שאמרתי תכין תשתית טובה לשדרוג עתידי שזה הגברה HU וחיווט +איטום.

 

ולפי מה שראיתי שרכשת כבר את ה-W910 תתחיל לחפש גם את הפרוססור H701.

פורסם

מה זה

Alpine h701

מה הוא עושה ולמה אני צריך אותו? תודה על העזרה הרבה

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

פורסם

מעבד סאונד, אולי גם ה H800 יבוא בטוב.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

מה הכוונה מה הוא עושה ואיזה שינוי אני ירגיש?

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

פורסם

הפרוססור פותח בפנייך אופציות לכיוון המערכת שלא קיים בשום דאבל דין.

שזה נקודות חיתוך+סלופים, איקוליזר רחב לכיוון RTA (חשוב מאוד), פאזות וכו'.

 

אפילו מכשירים DIN1 יש רק 4-5 בודדים שאינם צריכים פרוססור ויש בהם אופציה ל-4WAY אקטיבי עם שלל אופציות וגם מושקעים ברמת איכותי הרכיבים והסאונד.

 

זה ה-P9(אבל גם פה בלי הפרוססור שלו הוא לא שווה)

ה-P99 pioneer

ה- HX-D2 ו-HX-3

מכשיר 1 של URAL.

פורסם

שבת שלום חברים יקרים, שאלה מקצועית וחשובה בבקשה, בכמה OHM מומלץ לי לחבר את הסאב של JL AUDIO 13 W7 פשוט אני מסתכל בנתונים של כל מיני מגברים, ועם אפשר אני אשמח עם תגידו לי מה חשוב לי להסתכל כשאני מסתכל בנתונים של מגבר, המון תודה

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

פורסם

10 עמודים ואפילו לא תמונה של קרטון של ציוד...? בעצם רק תמונה של קרטון. אם אני פותח השרשור מזמן הייתי הולך לאיבוד עם מה שהולך כאן.

פורסם

3 OHM

 

כל סליל 1.5 לכן החיבור יהיה במקביל, לא מומלץ לחבר סאבים ורמקולים בכלל, בטור.

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם

טוב ,אז מה היה לנו.

יש לך תקציב של 50K

 

כבר רכשתה INA-W910

וסאב JL 13W7

------------

סה"כ 15000 אלף מה שאומר שנישאר עוד 35000 בערך

 

עכשיו הבנתי למה ל-INA-W910 יש יציאות RCA ששוות לתXת

זה כי יש לו יציאה אופטית דיגיטלית איכותית "והחברים" באלפיין נתנו לך רמז דק להשתמש בה

 

אז זה מה שאני מציע לעשות :

 

כבל דיגיטלי אופטי KWE-610A

פרוססור PXA-H800

טוויטר\מידריינג'\מידבאס מסידרת התיסיס של אודיסון:

TH 1.5 violino

TH 3.0 voce

TH 6.5 sax

מגבר מונובלוק CELESTRA DA2K

מגבר למידבאסים CELESTRA RA220X

מגבר לטוויטר\מידריינג' CELESTRA RA475X

--------------

כול אלו יעלו לך עוד 28000 שח

 

מה שמשאיר לך עוד 7000 שח להתקנה :

התקנה של הטוויטר\מידריינג' בקורות

להוסיף מצבר תיגבור בבגז

שיפור שלושת הגדולים

איטום בגז

איטום דלתות קדמיות

התקנה סטנדרטית של הרכיבים על פלטת מגברים {אם אתה רוצה בניות בבגז' זה כבר תקציב נוסף}.

------------------

סה"כ 50000 שח

 

אם הכול ילך לפי התכנון זה אמור להראות כך:

שים לב לבניות בבגז אם זה מתאים לך ,ולבניות של הטוויטר והמידריינג בקורות:

/10/"]http://www.ecaudio.co.il/page.asp?page=229#!prettyPhoto[mixed]/10/

פורסם
טוב ,אז מה היה לנו.

יש לך תקציב של 50K

 

כבר רכשתה INA-W910

וסאב JL 13W7

------------

סה"כ 15000 אלף מה שאומר שנישאר עוד 35000 בערך

 

עכשיו הבנתי למה ל-INA-W910 יש יציאות RCA ששוות לתXת

זה כי יש לו יציאה אופטית דיגיטלית איכותית "והחברים" באלפיין נתנו לך רמז דק להשתמש בה

 

אז זה מה שאני מציע לעשות :

 

כבל דיגיטלי אופטי KWE-610A

פרוססור PXA-H800

טוויטר\מידריינג'\מידבאס מסידרת התיסיס של אודיסון:

TH 1.5 violino

TH 3.0 voce

TH 6.5 sax

מגבר מונובלוק CELESTRA DA2K

מגבר למידבאסים CELESTRA RA220X

מגבר לטוויטר\מידריינג' CELESTRA RA475X

--------------

כול אלו יעלו לך עוד 28000 שח

 

מה שמשאיר לך עוד 7000 שח להתקנה :

התקנה של הטוויטר\מידריינג' בקורות

להוסיף מצבר תיגבור בבגז

שיפור שלושת הגדולים

איטום בגז

איטום דלתות קדמיות

התקנה סטנדרטית של הרכיבים על פלטת מגברים {אם אתה רוצה בניות בבגז' זה כבר תקציב נוסף}.

------------------

סה"כ 50000 שח

 

אם הכול ילך לפי התכנון זה אמור להראות כך:

שים לב לבניות בבגז אם זה מתאים לך ,ולבניות של הטוויטר והמידריינג בקורות:

/10/"]http://www.ecaudio.co.il/page.asp?page=229#!prettyPhoto[mixed]/10/

 

הוווווו כמה שאני בעד התצורה הזאת!

 

הדבר היחידי שיהיה כאן יקר זה בניית הקורות אבל יחסית לבניות פיבר לרוב בניית קורות הינה עבודה זולה יותר משאר בניות הפיבר. אבל אני לא רואה איך עבודת בידוד גם בתא המטען וגם בדלתות + הוספת מצבר AGM בתא המטען נכנסים כאן בתקציב כזה בלי לחרוג כאן קצת - אבל שוב, באמת לא חושב שהחריגה כאן תהיה גדולה במיוחד.

 

סה"כ התקציב מחושב יפה מאוד - אני הייתי שוקל לרדת ממערכת שלושה חלקים כרגע ולהשאר עם ואיולינו וסקאסו ושאר הסכום שנחסך כאן על ערוץ הגברה אחד ועל רמקול אחד (שהם מאוד יקרים) בהחלט יכסה על התקנה שכוללת בניות לטוויטרים בקורות ובידוד מספק בדלתות ותא המטען.

 

13W7 בעיניי - באמת רצוי לבודד תא מטען :-D

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...