Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5207 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כמה שטויות בנושא אחד.

שני הרכבים האלה לא מדד להשוואה בכלל , אמנם אותה דרגת רישוי אבל ההונדה בראשית הקטגוריה וקיה בתחתית.

קיה אוטו פשוט,הכל פלסטיקי,גם אבזור לא עושה את האוטו יותר טוב , מנוע 1.6 חלש.

הקיה לא מהווה בכלל תחרות לסיויק בכל הפרמטרים!

כוח,האצה,נוחות,הסיויק שומרת על המחיר שלה,צריכת דלק (לא! , הנתונים של הונדה לא משקרים היא באמת חסכונית.

כמובן שבהנחה ששני הרכבים במצב תקין וטוב.

אחרי שתעשה סיבוב אני בטוח שתבין

מה לא משקרים?

לחבר יש סיביק, עושה לו 1:9-1:10 בעיר,

בחור מהעבודה נוהג על סיביק, 1:9 בעיר.

 

אבא שלי עם I30CW (גיר ומנוע זהים לפורטה) מוציא 1:14 משולב עם כביש 6 (שמן הסתם גורם למנוע לאכול יותר דלק בגלל סל"ד גבוה), מה שאומר שבפורטה תעמוד על 1:12 בתוך העיר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

הייתי הולך על הפורטה, לרדת ב4 שנים זה מאוד משמעותי, אולי הסיוויק תיקח ברמזור אבל בכל השאר הן די דומות, הפלסטיקה לא כזאת רעה כמו שמישהוא פה ציין.

 

בנוסף צויין פה שאם ברכב יש 6 הילוכים זה אומר שהמנוע עצל?, לדעתי זה שטויות כי כל גיר תוכנן לעבוד אחרת, יש הרבה רכבים עם 6 הילוכים עם מנוע רחוק מלהיות עצל, דוגמא בחתימה למטה

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

זאת ממש לא כוונת המשורר.

כוונתי בעניין, שגיר 6 הילוכים מהווה יתרון בולט בעיקר ברכב בעל מנוע עצל.

 

רכב בעל מנוע חזק יכול 'לסחוב' הילוך שהועבר לפני הזמן.

פורסם

ההשוואה רק מראה את התמחור ההזוי של הונדה בארץ.

 

בכל מקום בעולם זה עוד רכב יפני, רק כאן זה ה-רכב ה-יפני.

פורסם
ההשוואה רק מראה את התמחור ההזוי של הונדה בארץ.

 

בכל מקום בעולם זה עוד רכב יפני, רק כאן זה ה-רכב ה-יפני.

תכלס,

רק בארץ יכולים לתמכר רכבים כמו הונדה וטויוטה במחירים מופרזים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

שתי הערות בנושא:

1. הפורטה קיבל את הגיר של ששת ההילוכים רק מתחילת 2011 (הרכב שלי היה מהמשלוח הראשון ועלה בינואר 11 על הכביש), בשלב ראשון רק הדגם המאובזר, אני לא יודע ממתי השדרוג עבר גם לדגמי הליסינג.

2. צריכת דלק בסביבות 1:9 כאשר עיקר הנסיעה עירונית (גנים, עבודה, וחזרה).

פורסם

ההבדל בין ה-4 ל-6 הילוכים לא מאוד משמעותי בפורטה, צריכת הדלק השתפרה מעט והרעש בשיוט פחת.

אני קיבלתי מהעבודה רכב כזה עם כמעט 30 אלף קילומטרים והחזרתי אותו עם קרוב ל-70 אחרי 8 חודשים, הייתי מאוד מרוצה רכב נוח ומרווח, שקט יותר מהיונדאי ובעל ביצועים טובים גם בדגם ה-4 הילוכים.

גם את הסיויק קיבלתי תקופה מסויימת כרכב צמוד ואומנם אהבתי אותה אבל אני לא חושב שהיא טובה בהרבה מהפורטה אם בכלל ופערי המחיר ממש לא מוצדקים ולא מגובים ביתרונות מהותיים כלשהם מלבד עניין הסמל.

 

בהצלחה.

פורסם
כמה שטויות בנושא אחד.

שני הרכבים האלה לא מדד להשוואה בכלל , אמנם אותה דרגת רישוי אבל ההונדה בראשית הקטגוריה וקיה בתחתית.

קיה אוטו פשוט,הכל פלסטיקי,גם אבזור לא עושה את האוטו יותר טוב , מנוע 1.6 חלש.

הקיה לא מהווה בכלל תחרות לסיויק בכל הפרמטרים!

כוח,האצה,נוחות,הסיויק שומרת על המחיר שלה,צריכת דלק (לא! , הנתונים של הונדה לא משקרים היא באמת חסכונית.

כמובן שבהנחה ששני הרכבים במצב תקין וטוב.

אחרי שתעשה סיבוב אני בטוח שתבין

 

אתה חי ב 2006 נראה לי. קיה משנת 2008 בערך עשו עליה מטורפת. אפשר לראות את זה בכתבות על מכירות רכבים, בנסיעות מבחן והכי טוב - בכביש.

פורסם

ravidp18, הבנתי למה התכוונת עכשיו תודה על ההבהרה

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

אין לך מה להשוואת בכלל לא אותה קטגוריה לפי דעתי הסיויק לוקחת ובגדול כל מה שקשור לנהיגה כיפית, חזקה ואיכותית.

הסיויק נורא יציבה אם זה מה שאתה מחפש.

פורסם

סיוויק

יש לי ידנית 6 הילוכים

לפי מחשב ל100 ק"מ עושה 1:11

נהגתי בשניהם

הסיוויק לא רואה את הקיה מבחינת ניהוג וגם לא מרגישה יותר מדי "פלסטיקית" כמו הקיה

HU:Clarion785 Comp:Dotech Ovation 6(Dead) Amp:Hifonics ZXI8408 Sub:Helix DB12S

 

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

יוצא לי לנהוג על מלא רכבים משומשים וחדשים כל יום (עבודה), הסיוויק אף פעם לא הרגישה לי משהו מיוחד, אני לא הכי אוהב את הדש בורד שלה, הפורטה הרגישה לי יותר קונווציונלית מבחינת הניהוג, יצא לי לנהוג על דגמי 2012 שלה וכמה פעמים על 2011, אני לא יודע אם 2010 שונה לגמרי אבל מה שאני רוצה להגיד זה שהסיוויק והפורטה די דומות טיפה עדיפות לסיוויק, אבל לא משהו ששוה 4 שנים הפרש לדעתי.

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

ואגב בעניין הפלסטיקה שהעלו כאן, הפלסטיקה בפורטה איכותית למדי והכל מורכב היטב, הדשבורד עצמו ממש מזכיר באיכותו חומרים מקונצרן VW.

דווקא הסיויק מרגישה יותר מדי פלסטיקית, המרקם של הדשבורד לא נעים ואני לא אהבתי את המהלך של בלם היד, הוא לא נעים לשימוש.

 

שבת שלום.

×
×
  • תוכן חדש...