Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5093 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

ברשותי סניק 2005, ביומיים האחרונים היא התחילה לעשות לי בעיות התנעה.

בהתחלה חשבתי מצבר, אבל היום בבוקר (עם עזרת התנעה עם כבלים) הרכב לא מניע .

אולי אלטרנטור?!@ כשהרכב מנסה להניע נשמעים תקתוקים, תק,תק,תק,תק.. נשמע כאילו אין כוח מהמצבר.

 

קראתי כאן את הפוסט של רוכב בודד ואצלו הייתה בעיה של קצר כלשהו (מקווה שאצלי זה לא הסיפור).

אולי יש פתרונות שאפשר לסדר בחניה בבית.:cry:

ועוד שאלה,

יש לי גם את המשענת יד עם תא האכסון בין שתי המושבים והבעיה שבכדי להזיז את המשענת קדימה אחורה יש כפתור שמפעיל איזה מנוע או משהו חשמלי.

פעם זה עובד פעם זה לא עובד. היום כשאני צריך שזה יעבוד, זה לא עובד .

יש דרך להזיז את זה\לפרק בצורה ידנית.

כל זה בכדי להגיע לקונקטור שמתחברים למחשב שנמצא בדיוק שם.

 

תודה,

ויום טוב.

פורסם

עדכון:

 

הגיע הגרריסט לקחת את הרכב למוסך (נסיעה של שעה כמעט) לפני שהוא מעלה את הרכב על הגרר הוא מחבר את הכבלים שלו

למצבר שלי, פתאום קרה נס, הרכב מתניע !:-P:-P

 

בסופו של יום הכבלים שלקחתי מהשכן הם מתוצרת ז**ן, כבלים דקים ולא שווים גרוש, ראו הוזהרתם לפני שאתם קונים.

 

הוחלף מצבר חדש והרכב מתניע כמו גדול !:lol:

 

נשארה עכשיו רק תקלה אחת, אין לי מושג איך להזיז את משענת היד בין שתי המושבים, כנראה תקלה חשמלית גם שם.

פורסם

היא כן חשמלית לפחות הנעילה של המסילה

כנראה שהבעיה היא בלחצן עצמו אם לא חשוב לך כל כך שזה יעבוד תנסה למקם את המשענת במקום הכי נוח פעם אחת ואל תזיז יותר

פורסם

צודק, הכוונה היא לנעילת המסילה.

לפעמיים הנעילה משתחררת לפעמיים לא.

לא חושב שיש בעייה עם הלחצן כי נשמעת פעולה כלשהי כשלוחצים.

 

המשענת נמצאת במצב קבוע רוב הזמן.

אני רק צריך להזיז אותה אחורה ואז יהיה אפשר לחבר את ה OBD2 בשביל לבטל איזה התראה שיש לי.

  • ספונסר פורום
פורסם
שלום לכולם,

ברשותי סניק 2005, ביומיים האחרונים היא התחילה לעשות לי בעיות התנעה.

בהתחלה חשבתי מצבר, אבל היום בבוקר (עם עזרת התנעה עם כבלים) הרכב לא מניע .

אולי אלטרנטור?!@ כשהרכב מנסה להניע נשמעים תקתוקים, תק,תק,תק,תק.. נשמע כאילו אין כוח מהמצבר.

 

קראתי כאן את הפוסט של רוכב בודד ואצלו הייתה בעיה של קצר כלשהו (מקווה שאצלי זה לא הסיפור).

אולי יש פתרונות שאפשר לסדר בחניה בבית.:cry:

ועוד שאלה,

יש לי גם את המשענת יד עם תא האכסון בין שתי המושבים והבעיה שבכדי להזיז את המשענת קדימה אחורה יש כפתור שמפעיל איזה מנוע או משהו חשמלי.

פעם זה עובד פעם זה לא עובד. היום כשאני צריך שזה יעבוד, זה לא עובד .

יש דרך להזיז את זה\לפרק בצורה ידנית.

כל זה בכדי להגיע לקונקטור שמתחברים למחשב שנמצא בדיוק שם.

 

תודה,

ויום טוב.

 

יש צורך בבדיקת המתג או שייש גוף זר על המסילה שתופס את המנגנון המכני התחתון

אבי - אלקטרו-מכונאי ובוחן רכב

מרכז שירות המכונן ,רנו-ניסאן.

hamechonen.co.il 03-5627808

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
יש צורך בבדיקת המתג או שייש גוף זר על המסילה שתופס את המנגנון המכני התחתון

 

הייתי במוסך מורשה, הם פירקו את כל המשענת.

כל המנגנון המכני נמצא בתוך קופסה מאלומיניום ולא היה אפשרות לפתוח אותה בזמן הקצר שהייתי שם וגם לא רציתי לנפח לי את שעת העבודה בחשבונית.

נימצא איזה יום אחד ונפרק את הכל.

תודה בכל זאת.

פורסם

אז יום חדש תקלה חדשה.

תאמת זה כבר כמה חודשים שיש לי אותה ורק עכשיו מצאתי את הזמן "לשבת" עליה.

 

כמו שקורה לרובנו, בעלי הסניק, מהירויות המפוח של המזגן עובדים חוץ ממספר 2.

הבעיה היא בנגד המהירות. הבעיה היותר גדולה הייתה למצוא אותו או הגישה אליו.

 

קראתי בפורום מUK ובחור אחד העלה תמונות .

http://www.renaultforums.co.uk/showpost.php?p=456659&postcount=17

 

רק ששכחתי שאצלם הכל הפוך, אז התחלתי לפרק את כל הצד השמאלי..והנגד לא היה שם.

רק אז נפל האסימון ועברתי לצד הימני.

בסופו של יום הגעתי לנגד הארור הזה, ראיתי מה אפשר לעשות(יותר נכון, מה אי-אפשר לעשות)

חיברתי הכל חזרה ופתאום מהירות מספר 2 חזרה לעבוד.

כנראה כרגע זה זמני, אולי מגע רופף, למרות שראיתי שהעסק שם התחמם.

חדש עולה כמעט אלף ש"ח, באיביי בערך 300 ש"ח.

לבנתיים אני יסתפק עם או בלי מהירות השניה.

מספר תמונות:

IMG-20120717-00030 (Copy).jpg

IMG-20120717-00034 (Copy).jpg

IMG-20120717-00027 (Copy).jpg

IMG-20120717-00035 (Copy).jpg

IMG-20120717-00036 (Copy).jpg

IMG-20120717-00037 (Copy).jpg

×
×
  • תוכן חדש...