שלום לגביי בדיקת שמן גיר בדגמים אלו אין מדיד שמן ,הבדיקה מבוצעת על ידי פתיחת פקק מילוי השמן ובמידה ושמן מתחיל לטפטף סימן שלא חסר. עלפי התאור שלך כנראה מדובר ברעש מייסבים בגיר שייש לבצע בדיקה בנסיעת מבחן עם איש טכני בכדיי לאמת את תלונתך .במידה ותרצה לבדוק את הגיר ואת מפלס השמן [פקק המילוי קשה לנגישות מלמעלה] אתה מוזמן לבקר אצלנו במרכז שירות המכונן מורשה היבואן ותקבל את כל התשובות לשאלותך .
אבי בוחן רכב ,מרכז שירות המכונן. טל לתיאום או לכל שאלה 0508460040 תודה