Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8007 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום. :D

המגש האחורי שלי לא מתרומם ואני ממש מתקשה לשים בד אקוסטי שם כמו שצריך.. :cry:

יש למישהו טיפים איך עובדים עם הבד הזה?

8)
פורסם

תנסה להדק אותו בפינות שלו זה הפיתרון היחיד אם הוא לא מתרוממם ותצבע את הסיכות בשחור אחי...

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם
איזה סיכות?

של מהדק?

 

כן.

 

זה באמת לא מסובך. אני לא מבין איך מסתבך.

 

עוטפים את המגש בבד, מותחים אותו ומהדקים סיכות מהדק (סיכות גדולות) בצד הפנימי ככה שלא יראו.

 

המוטרפים ממש יכולים גם לצבוע את הסיכה בשחור, לדעתי - מיותר לחלוטין היא גם ככה נבלעת בבד וממילא היא בצד הפנימי של הבאגז'.

פורסם
איזה סיכות?

של מהדק?

 

כן.

 

זה באמת לא מסובך. אני לא מבין איך מסתבך.

 

עוטפים את המגש בבד, מותחים אותו ומהדקים סיכות מהדק (סיכות גדולות) בצד הפנימי ככה שלא יראו.

 

המוטרפים ממש יכולים גם לצבוע את הסיכה בשחור, לדעתי - מיותר לחלוטין היא גם ככה נבלעת בבד וממילא היא בצד הפנימי של הבאגז'.

 

לא הבנת.

המגש האחורי שלי לא מתרומם ,הוא מקובע..ובגלל זה גם אי אפשר להדק את הסיכות בצד שלא יראו ,איפה שאני לא יהדק יראו.

8)
פורסם

יש לי רעיון יפה בשבילך.. תהדק את זה בקצוות של המגש ועל זה שים איזה מסגרת מסביב למגש ואז לא יראו כלום וגם הרבה יותר יפה..

פורסם

יש אפשרות להכין מגש דק , חדש?

ולהלבישו עליו עם גימור כמו בן אדם ולא סיכות בצדדים ? (בלי להעליב, אותי דבר כזה היה משגע, במיוחד השחור על הסיכות שהיה מנצנץ לי בשמש!)

:)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

מדובר באלמרה, נכון?

אז מה רע בגרילים של הרמקולים המקוריים?

מי ידע שיש מתחת רמקול טוב?

 

בכל אופן אתה יכול להוציא את כל המגש החוצה...

אם אני זוכר נכון הוא מחובר בקליפסים.

Scooby WRX

פורסם

אז זנהו אני הבנתי שאי אפשר להדק ממאחורה אז אמרתי לצבוע את הסיכות בשחור כיזה מכוער שיראו...

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

תקשיב תעדק אם סחכות אבל אל תיצבע אותם, אלה תיכך מאותו הבד חתיכות קטנות ותדביק אם איזה דבק מגע או משהו אל הסיכות, אתה לא צריך חתיכות גדולות אלה ממש קטנות בגדלים של הסיכות אפילו מהשאריות!

פורסם

פעם בדקת מה גודל סיכה ?

עדיף לראות סיכות מאשר לראות חתיכות של שאריות בד עם דבק..

 

ואם כבר אתה מדבר על דבק אולי פשוט להדביק את הלבד וזהו?

 

בכל אופן אני מאמין שאם לא מתאפשר להוציא את המגש, פשוט להלביש עליו אחד אחר יותר יפה.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
פעם בדקת מה גודל סיכה ?

עדיף לראות סיכות מאשר לראות חתיכות של שאריות בד עם דבק..

 

ואם כבר אתה מדבר על דבק אולי פשוט להדביק את הלבד וזהו?

 

בכל אופן אני מאמין שאם לא מתאפשר להוציא את המגש, פשוט להלביש עליו אחד אחר יותר יפה.

 

כן, אפשר.

ויותר מומלץ זה עם ספרי דבק מגע.

פורסם
מדובר באלמרה, נכון?

אז מה רע בגרילים של הרמקולים המקוריים?

מי ידע שיש מתחת רמקול טוב?

 

בכל אופן אתה יכול להוציא את כל המגש החוצה...

אם אני זוכר נכון הוא מחובר בקליפסים.

 

אני נורא מפחד שהשמש תזיק לרמקולים..

מישהו יכול להרגיע אותי?

וחוץ מזה איך אני מכין בדיוק מגש אחר? :shock:

8)
פורסם

שייקה - תרגע... נשימה עמוקה ...... לא צריך להתרגש

תתפלא אבל חברות הרמקולים חשבו על הדבר הזה שנמצא לא רחוק מאיתנו, שקוראים לו "שמש" :)

כן כן, הם דאגו שהאלמנטים יעמדו בקריטריונים מסויימים משום שמדובר בסביבה של אוטו..

אז אתה יכול להיות רגוע, אתה צריך לחשוב על הנזק שהשמש עושה לך במשך השנים, ולא הנזק שהיא עושה לרמקולים, כי אותם אפשר להחליף ! (רמז)

 

בהקשר לדאש, זה לא כזה קשה (אני חושב) עושים שבלונה מקרטון או משהו בסיגנון למגש הנוכחי

חותכים לפי השבלונה פלטה של אמ די אף או כל עץ אחר שאתה רוצה שיהיה שמה,(אם זאת תוספת, אז כמובן שעדיף משהו דק במיוחד, אם זה באמת מורגש התוספת, היתי משתמש בכמה דיקטים דקים , גם בשביל הגמישות וגם בשביל שזה פחות ייראה ערבי, (לא שיש משהו רע בערבים פשוט העבודה שלהם בולטת ואיננו רוצים שהמגש שלנו יבלוט)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

מיקמיק לפני כמה זמן היה פה דיון ואמרו בפירוש שהשמש מזיקה לרמקולים ועדיף לכסות אותם בבד אקוסטי..

טעו?

בקשר למגש ,נראה לי שאני יירד מזה.. :(

אם זה כלול בעץ ,להתחיל לחתוך וכו..אני יודע שזה יהיה סיפור בשבילי.

8)
×
×
  • תוכן חדש...