Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוות דעת וביקורת שלילית על קניה ב-KSP מחשבים


Clutch
שימו לב! השרשור הזה בן 4454 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לך

ממש קרוב לחנות שציינת (הליכה של 50 מטר) - בכפר סבא.

נמצאת חנות מחשבים בשם אר.אס.אם RSM מחשבים , תגיע לשם ונשמח לעזור לך .

במידה ואתה מגיע ביום שישי - תכנס תגיד שלום ואנחנו נעשה הכל שתצא עם חיוך .

 

לענין הבעיה : יתכן שהלוח שרכשת הוא לוח הדורש עדכון BIOS ואז המעבד יתאים בכל זאת .

 

כתוב את הדגם של הלוח אם ואני יבדוק לך את הנושא .

 

לגבי רכישה של מוצרים אחרים אשמח לעזור לך בנושא , גם במוצרי AMD וגם בשאר המוצרים .

 

אשמח לעזור ולייעץ בכל שאלה .

 

מיכאל

אר אס אם

חתימתי עברה על כללי הפורום ולכן נערכה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

 

לענין הבעיה : יתכן שהלוח שרכשת הוא לוח הדורש עדכון BIOS ואז המעבד יתאים בכל זאת .

 

כתוב את הדגם של הלוח אם ואני יבדוק לך את הנושא .

 

 

+1, שווה בדיקה, למרות שמניסיון שלי עם AMD, יכולה להיות "קפיצה" בסדרת מעבדים שללוחות מסויימים אכן אין תמיכה בהם.

מקווה שעדכון יספיק. (אך עדיין תצטרך להפעיל את הלוח בצורה כלשהיא עם מעבד מתאים כדי לבצע את עדכון הגרסא)

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

KSP, אייבורי וכד', אכן לא ידועים בתודעת שירות טובה, אבל במקרה הזה אני חושב שאתה לא הכי צודק.

גם אם הוא טעה, הוא לא חייב לתת לך לוח יקר יותר, ולגיטימי לדרוש תוספת.

מה שכן, הוא יכול לבוא לקראתך ולתת הנחה כלשהי על הלוח היקר, בגלל הטרחה ובזבוז הזמן.

לדעתי פשוט היית צריך לבקש באותו רגע להחזיר את הכל ולסגור עניין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה לא יודע בדיוק מה אתה רוצה, אל תקנה בKSP. גם אם אתה יודע בדיוק מה אתה רוצה, עדיף לא לקנות בKSP. אני קונה שם רק דבר אחד - זכרונות, שבהם הם באמת הכי זולים בארץ - בשביל כל היתר אני קונה כבר כמה שנים בpccenter. הם ישרים, אמינים, שולחים מהר והטכנאים שלהם בונים את המחשבים ברמה גבוהה.

 

ואגב, אני גם נהנה (לא יודע אם זו המילה הנכונה אבל נניח) להרכיב את המחשבים שלי לבד, אבל כשאתה קונה, עדיף לך לשלם את הכסף לחנות (כל עוד זו חנות איכותית כמו pccenter) ולתת להם להרכיב לבד. ככה אם משהו לא עובד או דפוק - אתה לא שומע מזה. לך תוכיח אח"כ שלא אתה שרפת את הלוח וכו'.

 

Pc Center זאת החנות היחידה אולי שאני לא מוכן לחזור אליה.

 

הם לא ישרים ולא אמינים, הם מתנהגים כמו עבריינים מהשכונה.

 

קניתי מתנה ליום הולדת של חברה נגן MP3 שהמליצו לי עליו בחנות.

נתתי לה אותו והוא לא עבד טוב. (מהרגע הראשון).

חזרתי לחנות והוא לא הסכים להחליף אותו, אלא לשלוח לתיקון.

בסדר, למרות שקניתי מוצר פגום ולא השתמשתי בו באמת - וזה לא הוגן, אבל ניחא.

 

אחרי חודשיים!!!! הוא חזר מתיקון והפלא ופלא - המוצר לא עובד!

שחזרתי שוב, הוא התחיל להאשים אותנו שזה מוצר שאף פעם לא מתקלקל ואנחנו קילקלנו אותו ("אני לא יודע למה אצלכם זה לא עובד, אצל כולם זה עובד יופי", "אף פעם לא היו בעיות עם המוצר הזה" וכו').

 

בכל מקרה, מכיוון שאני לא גר ב"קניון" שהוא מוכר בו, לקח לי פרק זמן מסויים להגיע לחנות אחרי הפעם השנייה, ואז הוא הסכים להחליף לי למוצר אחר (בהתחלה לא, רק אחרי שהתעקשתי שאני עוד אחד כזה לא לוקח) והזיכוי? לא לפי המחיר ששילמתי אלא לפי המחיר של הנגן עכשיו שירד משמעותית.

 

בכל מקרה כל היחס שלו היה מגעיל, לא עונים בטלפון וזמני תיקון לא סבירים.

 

אני מזהיר כל אחד ואחד מכם שלא ייקנה ב- PC CENTER. עדיף לקנות ב-KSP, לפחות המחיר זול ויודעים מה יש במלאי.

 

וד"א - בקשר לנושא המדובר אני די מסכים עם החנות שמבקשת את ההפרש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לי יש נסיון רע עם KSP, מוכרים שעושים לך טובה שמזיזים את העכבר ומוציאים חשבונית.

.

 

את המחשב החדש שלי רכשתי מRSM דרך האינטרנט, וואלה אני מבסוט. :-P

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי אני לא מבין אתכם בגלל שאני בת"א, ופה הסניפים של קספ ואייבורי יותר בסדר, אבל לי לא היו חוייות לא נעימות איתם.

 

קניתי את המחשב שלי באייבורי לפני איזה 3 וחצי שנים, היו לי המון בעיות איתו לאחרונה ואחד מהדברים שעשיתי היה לממש אחריות על הכרטיס מסך (4870x2), כשבאתי לאייבורי והסברתי את הבעיה הם לקחו ממני את הכרטיס ואחרי קצת שכנוע נתנו גם כרטיס חלופי יחסית פשוט (9800) ואחרי שבועיים וקצת נתנו לי מחליף לשלי.

כשבאתי לממש אחריות על קשיח תקול, קיבלתי אחד חדש במקום בלי שניה של ויכוח.

כשבאתי לממש אחריות על לוח שNB שלו היה מתחמם כמו מטורף הסבירו לי שמועד האחריות פקע, מה שהיה לגיטימי לחלוטין.

 

בקספ באתי לנסות לממש אחריות על האוזניות שלי (G35) שנישברו, הבחור אמר לי "תראה, זה נזק פיזי ואתה חתמת שזה לא כלול באחריות. אז בוא קח את המספר של RMA ותנסה לדבר איתם", מה שהיה לגיטימי לחלוטין כי אי אפשר באמת להציע אחריות על נזק פיזי, בטח שלא בארץ.

 

אף פעם בהתנהלות שלי מול החנויות האלה לא יצא לי לראות משהו לא תקין.

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקשר לנזק הפיזי - זה חתיכת שקר - שאומר בעצם - יש לך אחריות, על כל חוץ מתקלות.

 

היו לי אוזניות שקניתי ב-BUG של AKG.

פעם אחת בזמן אימון הם פשוט התפרקו - הדבק בEAR PEACE נמס או משהו, לא יודע - בכל מקרה - לא נגעתי בהם ולא פגעתי בהם זה פשוט התפרק. גם לא היו סימנים לנזק פיזי - אין שריטות/שפשופים - כלום.

 

כמובן שבסניף של BUG האשימו אותי, אחרי קצת ויכוחים זה נשלח למעבדה, כמה טלפונים לשירות לקוחות של BUG וסידרו את זה.

 

אז נפל לי האסימון - כל מה שאני יכול לקנות בחו"ל, גם אם זה יותר זול בשקל - אני קונה משמה. כי אחריות בארץ לא מכבדים ואם כן אתה צריך להלחם עליה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקשר לנזק הפיזי - זה חתיכת שקר - שאומר בעצם - יש לך אחריות, על כל חוץ מתקלות.

 

היו לי אוזניות שקניתי ב-BUG של AKG.

פעם אחת בזמן אימון הם פשוט התפרקו - הדבק בEAR PEACE נמס או משהו, לא יודע - בכל מקרה - לא נגעתי בהם ולא פגעתי בהם זה פשוט התפרק. גם לא היו סימנים לנזק פיזי - אין שריטות/שפשופים - כלום.

 

כמובן שבסניף של BUG האשימו אותי, אחרי קצת ויכוחים זה נשלח למעבדה, כמה טלפונים לשירות לקוחות של BUG וסידרו את זה.

 

אז נפל לי האסימון - כל מה שאני יכול לקנות בחו"ל, גם אם זה יותר זול בשקל - אני קונה משמה. כי אחריות בארץ לא מכבדים ואם כן אתה צריך להלחם עליה.

 

בגלל זה האוזניות היחידות שאני קונה ואקנה זה של KOSS.

 

מצידם שתרקוד ריברדאנס על האוזניות. אתה מגיע משלם 30 שקל ומתקנים לך את האוזניות, וככה זה לכול החיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה עם לתת אחריות על נזק פיזי היא שברוב המקרים הנזק יגיע לא כתוצאה של איכות המוצר אלא כי המשתמש אדיוט.

 

אני פשוט יצרתי קשר עם לוג'יטק והם הביאו לי זוג חדש.

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי דווקא יש ניסיון דיי טוב עם אייבורי, הארדיסק שנרכש שם התחיל לקרטע,

נלקח בשבוע האחרון של האחריות אליהם והוחלף במקום,

 

מסך שקניתי אצלם כשרק הגעתי איתו הביתה הפעלתי ובדקתי את הפיקסלים,

אחד מהם היה שרוף, עוד באותו יום קפצתי בחזרה לחנות והוא הוחלף באחר,

 

והיה עוד מקרה אחד שם (בלי לחפור לפרטים) שקיבלתי זיכוי\צ'ופר דרך השירות לקוחות

בצורה ממש מהירה (תוך יום מרגע הפנייה).

 

אולי סתם נפלתי בדיוק על כמה פעמים של שירות טוב,

אבל סך הכל לא אכזבו בינתיים ובכמה מקרים שונים ואת זה חשוב לציין לטובה.

 

 

so far so good so what

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רוצה להמליץ בחום על החנות pcholic של חבר הפורום TheWolf(ארז) בחיפה.

מקצועי מאוד, נעים לדבר איתו והמחירים הוגנים. אני בהחלט אחזור לרכוש אצלו במידת הצורך!

 

נ.ב. ארז - הכל עובד כמו שצריך, תודה רבה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שני דברים:

א. סביר מאוד מצידם לדרוש את ההפרש. היית משלם אותו גם מלכתחילה. אל תרתח לחינם.

ב. RSM עשו עבודה טובה עבורי כבר ב- 6 מחשבים. גם תקבל שירות טוב וגם תעזור לפרנס חבר פורום. אם הייתי בחיפה הייתי מנסה גם את ארז, אבל עוד אין לו סניף בת"א ;-) מינימן (RSM) היה מאוד הוגן ושירותי, המחירים היו סבירים, והוא אפילו הסכים להחליף לי כרטיס מסך תקין לגמרי, שהיה חלש מידי לטעמי. כאמור, גם את המחשב השביעי נקנה אצלו. יש רק נקודה אחת - אם אתה מבקש שירכיבו לך את המחשב, לא תמיד הם עומדים בזמנים... אבל זה פחות רלבנטי עבורך.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים, הטענות של רובכם להגנת KSP היו נכונות אם היה מדובר במחסן חלפים, כאשר המחסנאי הנחמד במקרה התנדב לעזור לי עם המחשב. אבל זאת לא המציאות. חלק גדול מתפקידם של המוכרים ב-KSP (ובכל רשת או חנות מחשבים, למעשה) הוא לייעץ לאנשים עם רכישת והרכבת מחשב. זאת המדיניות של הרשת, והם לא יושבים שם סתם כי הם נחמדים. אז אם לא יודעים או בטוחים במשהו, לגיטימי בהחלט שיגידו את זה או שבכלל יסרבו להעניק יעוץ. אבל כאן מדובר בטעות מאוד בסיסית של המוכר, שגם לא הסתייג לרגע בדבריו. טעות היא דבר מובן, אבל אני מצפה שהם יעמדו מאחורי הטעות שלהם באותה המידה שהם יודעים לגהץ את האשראי שלי.

 

המצב הוא שבגלל הטעות של המוכר נאלצתי גם לשבור את הראש בנוגע התקלה וגם לחזור עוד פעמיים לסניף (כאשר הייתי צריך לבקש אישור לצאת מוקדם מהצבא במיוחד בשביל זה...). זה לא "כלום לא קרה". זה זמן וכסף שבזבזתי על הטעות שלהם. כל מה שקיבלתי מ-KSP הם שקרים, האשמות וויכוחים, במקום להודות בטעות שלהם ולנסות להציע לי פיצוי כלשהו (וכן, סביר להניח שאם הייתי מקבל הנחה כלשהי והתנצלות, הייתי מסכים לשדרג את הלוח). אני גם אזכיר שכל התהליך הזה לווה בעוינות ברורה של המוכרים בחנות (כאשר אני יכול להעיד באופן לגמרי כנה ששמרתי על נימוס רב בכל הזמן) ובאדישות מוחלטת של שירות הלקוחות - שעדיין לא חזר אלי או הגיב לפניה שלי בפייסבוק (למרות שלאחרים, ששאלות שאלות "נעימות" יותר, הם דווקא כן הגיבו).

 

Camaro, אין שום קשר בין יכולת טכנית להרכיב מחשב (וממש לא צריך להיות גאון בשביל זה) לבין הבנה טכנולוגית ברכיבים העדכניים ביותר. אני לא עוקב אחרי העולם הזה והוא לא מעניין אותי ביום-יום. עשיתי מחקר בסיסי והתכוונתי לבחור את לוח האם בהתאם למבחר שיש במלאי בסניף. אם הייתי יודע שלוח האם המתאים היה יקר ב-400 שקל, הייתי כבר בוחר במעבד יקר יותר שמתאימים לו לוחות אם זולים יותר. לא רואה שום דבר פסול בהתנהלות שלי, מכיוון שכך כבר עשיתי בעבר כשהייתי קונה אצל למיר.

 

וכן, בוצע עדכון ל-BIOS על ידי הטכנאי בחנות, אבל אחרי בדיקה זריזה התברר שהדגם של המעבד בכלל לא נמצא ברשימת התמיכה של היצרן. כך שהיה מדובר לחלוטין בטעות שלהם.

 

אני אעדכן קצת על סיומה של הפרשה: לאחר בדיקה באתר של KSP, התברר שיש לוח אם מקביל של Gigabyte באותו המחיר בדיוק שתומך במעבד שלי. עם זאת, המוכר טען שלא קיים לוח אם תומך המעבד שלי במחיר הזה, ושאני צריך להוסיף כסף - למרות ששאלתי אותו מספר פעמים האם הוא בטוח בכך! :evil: אז לא רק ש-KSP לא מוכנים לעמוד מאחורי הטעות שלהם, הם גם מוכנים לשקר ולתת ללקוח מידע חלקי רק כדי להרוויח עוד כמה גרושים.

 

החזרתי את לוח האם הלא-מתאים ולקחתי את הלוח של Gigabyte, ובכך נגמר הסיפור. הרגל שלי לא תדרוך יותר ברשת KSP, ואני מקווה שגם שלכם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים, הטענות של רובכם להגנת KSP היו נכונות אם היה מדובר במחסן חלפים, כאשר המחסנאי הנחמד במקרה התנדב לעזור לי עם המחשב. אבל זאת לא המציאות. חלק גדול מתפקידם של המוכרים ב-KSP (ובכל רשת או חנות מחשבים, למעשה) הוא לייעץ לאנשים עם רכישת והרכבת מחשב. זאת המדיניות של הרשת, והם לא יושבים שם סתם כי הם נחמדים. אז אם לא יודעים או בטוחים במשהו, לגיטימי בהחלט שיגידו את זה או שבכלל יסרבו להעניק יעוץ. אבל כאן מדובר בטעות מאוד בסיסית של המוכר, שגם לא הסתייג לרגע בדבריו. טעות היא דבר מובן, אבל אני מצפה שהם יעמדו מאחורי הטעות שלהם באותה המידה שהם יודעים לגהץ את האשראי שלי.

 

המצב הוא שבגלל הטעות של המוכר נאלצתי גם לשבור את הראש בנוגע התקלה וגם לחזור עוד פעמיים לסניף (כאשר הייתי צריך לבקש אישור לצאת מוקדם מהצבא במיוחד בשביל זה...). זה לא "כלום לא קרה". זה זמן וכסף שבזבזתי על הטעות שלהם. כל מה שקיבלתי מ-KSP הם שקרים, האשמות וויכוחים, במקום להודות בטעות שלהם ולנסות להציע לי פיצוי כלשהו (וכן, סביר להניח שאם הייתי מקבל הנחה כלשהי והתנצלות, הייתי מסכים לשדרג את הלוח). אני גם אזכיר שכל התהליך הזה לווה בעוינות ברורה של המוכרים בחנות (כאשר אני יכול להעיד באופן לגמרי כנה ששמרתי על נימוס רב בכל הזמן) ובאדישות מוחלטת של שירות הלקוחות - שעדיין לא חזר אלי או הגיב לפניה שלי בפייסבוק (למרות שלאחרים, ששאלות שאלות "נעימות" יותר, הם דווקא כן הגיבו).

 

Camaro, אין שום קשר בין יכולת טכנית להרכיב מחשב (וממש לא צריך להיות גאון בשביל זה) לבין הבנה טכנולוגית ברכיבים העדכניים ביותר. אני לא עוקב אחרי העולם הזה והוא לא מעניין אותי ביום-יום. עשיתי מחקר בסיסי והתכוונתי לבחור את לוח האם בהתאם למבחר שיש במלאי בסניף. אם הייתי יודע שלוח האם המתאים היה יקר ב-400 שקל, הייתי כבר בוחר במעבד יקר יותר שמתאימים לו לוחות אם זולים יותר. לא רואה שום דבר פסול בהתנהלות שלי, מכיוון שכך כבר עשיתי בעבר כשהייתי קונה אצל למיר.

 

וכן, בוצע עדכון ל-BIOS על ידי הטכנאי בחנות, אבל אחרי בדיקה זריזה התברר שהדגם של המעבד בכלל לא נמצא ברשימת התמיכה של היצרן. כך שהיה מדובר לחלוטין בטעות שלהם.

 

אני אעדכן קצת על סיומה של הפרשה: לאחר בדיקה באתר של KSP, התברר שיש לוח אם מקביל של Gigabyte באותו המחיר בדיוק שתומך במעבד שלי. עם זאת, המוכר טען שלא קיים לוח אם תומך המעבד שלי במחיר הזה, ושאני צריך להוסיף כסף - למרות ששאלתי אותו מספר פעמים האם הוא בטוח בכך! :evil: אז לא רק ש-KSP לא מוכנים לעמוד מאחורי הטעות שלהם, הם גם מוכנים לשקר ולתת ללקוח מידע חלקי רק כדי להרוויח עוד כמה גרושים.

 

החזרתי את לוח האם הלא-מתאים ולקחתי את הלוח של Gigabyte, ובכך נגמר הסיפור. הרגל שלי לא תדרוך יותר ברשת KSP, ואני מקווה שגם שלכם.

[[

 

מה אתה מצפה מחברה כמו זו וחברותיה

אנשים פשוט לא לומדים , וגם אתה לא , מה שהייתה צריך זה להחזיר את הרכיבים לקבל את הכסף חזרה , ולקנות במקום אמין גם אם זה יעלה עוד כמה גרושים

זו דעתי

mustang 67 GT, 302 engine t5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...