Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוות דעת וביקורת שלילית על קניה ב-KSP מחשבים


Clutch
שימו לב! השרשור הזה בן 4454 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני אעדכן קצת על סיומה של הפרשה: לאחר בדיקה באתר של KSP, התברר שיש לוח אם מקביל של Gigabyte באותו המחיר בדיוק שתומך במעבד שלי. עם זאת, המוכר טען שלא קיים לוח אם תומך המעבד שלי במחיר הזה, ושאני צריך להוסיף כסף - למרות ששאלתי אותו מספר פעמים האם הוא בטוח בכך! :evil: אז לא רק ש-KSP לא מוכנים לעמוד מאחורי הטעות שלהם, הם גם מוכנים לשקר ולתת ללקוח מידע חלקי רק כדי להרוויח עוד כמה גרושים.

 

החזרתי את לוח האם הלא-מתאים ולקחתי את הלוח של Gigabyte, ובכך נגמר הסיפור. הרגל שלי לא תדרוך יותר ברשת KSP, ואני מקווה שגם שלכם.

 

אותי דווקא שכנעת הפוך, קיבלת מהם פתרון הוגן מאוד.

 

אני מניח שאם הם ספגו ממך אפילו רק חלק מהעויינות שאתה מפגין כלפיהם בפורום, אז קשה להיות נחמד במצב כזה.

 

SORRY

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

[[

 

מה אתה מצפה מחברה כמו זו וחברותיה

אנשים פשוט לא לומדים , וגם אתה לא , מה שהייתה צריך זה להחזיר את הרכיבים לקבל את הכסף חזרה , ולקנות במקום אמין גם אם זה יעלה עוד כמה גרושים

זו דעתי

לצערי לא היתה לי אפשרות להחליף את כל הרכיבים מכיוון שכבר זרקתי את האריזות של הזכרונות והמארז. מתוך חוסר רצון להפסיד עוד ימי עבודה על תיזוזים בין חנויות החלפתי את לוח האם במקום. אין לי ספק שאני לא אחזור אליהם לעולם, וכאמור - בעבר הייתי קונה בחנות מאוד אמינה שנסגרה לצערי.

 

אותי דווקא שכנעת הפוך, קיבלת מהם פתרון הוגן מאוד.

 

אני מניח שאם הם ספגו ממך אפילו רק חלק מהעויינות שאתה מפגין כלפיהם בפורום, אז קשה להיות נחמד במצב כזה.

 

SORRY

העוינות שהפגנתי באשכול היא תוצאה של היחס שלהם כלפי ולא גישה שבה השתמשתי מלכתחילה. ובכל מקרה, אני אדם רגוע ולעולם איני מרים את קולי או משתמש בשפה לא נאותה. את הויכוח עם המוכר בחנות סיימתי ברגע שהוא עלה לטונים גבוהים מצידו, ועברתי לשוחח עם שירות הלקוחות הארצי.

 

אם אתה חושב שזה סביר ומציאותי שנותן שירות גם יטעה, גם לא יתנצל על הטעות ו\או יציע פיצוי וגם ישקר ללקוח ויניע אותו לרכוש מוצר יקר יותר בכמעט 200 שקלים - אז אנחנו אנשים קצת שונים :-D

 

לו הייתי מגיע לחנות עם "רשימת קניות" ואז מגלה שהמעבד לא מתאים ללוח האם, האשכול הזה כנראה היה מתאר חווית קניה חיובית ביותר ולא להפך. אבל זה לא מה שקרה, ולכן הביקורת (העוינת, ואני לא חושב שהם הרוויחו אחרת).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי,אם אתה מרכיב לבד,את המחשב,עליך לוודא את ההתאמה בין רכיביו השונים.

(כפי שעשית בסיום הפרשה) ,ולבוא עם "רשימת קניות" מסודרת לחנות

אם,לא עשית זאת,אל לך לבוא בטענות/דרישות פיצוי למוכרן,שהוא רק מוכרן ותו לא

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור אחד שעבד שם בעבר הרחוק, הבעיה ב KSP מתחילה מהראש, הבעלים הוא "טיפוס",

זה מתחיל ביחס גרוע לעובדים, קמצנות מחרידה בכל אספקט, מצלמות מעקב בכל פינה, בכל חנות ברשת.

צוות במטה הראשי שעוקב כל רגע אחרי העובדים בכל מטר רבוע בכל חנות ברשת כמעט בכל נקודת זמן,

ולחץ בלתי פוסק של עומס מטלות בו זמניות על אנשי המכירות.

נראה שהמחסנאים שמטפלים בהחזרות אולפו להיות אנטיפטים ללקוחות מלמעלה.

בקיצור, הדג מסריח מהראש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Pc Center זאת החנות היחידה אולי שאני לא מוכן לחזור אליה.

 

מעניין - לי, כבר כמה שנים, יש רק נסיון טוב איתם. אמנם שמתי שם עד עכשיו סכום שקונה מיני קופר עם פסים לבנים (אחרי ההנחה, תרגעו) אבל לאורך כל התקופה הם היו בסדר גמור, לרבות עזרה איפה שהם באמת לא היו חייבים. והם החנות הכי מהירה שאני מכיר, גם אם משהו לא במלאי, לרוב החבילה עדיין תהיה אצלך אחרי יומיים, מקסימום שלושה. אפילו הביקורות עליהם בזאפ טובות מאוד. אני מן הסתם מאמין לכל מילה בסיפור שלך, אבל, כפי שנאמר, YMMV...

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין מה לעשות, אף עסק לא ייצא 100% עם כל הלקוחות שלו.

ולא ממש היה אכפת לי שהנגן לא עבד - קורה. אבל היחס, ההאשמות והגישה המזלזלת זה מה שעיצבן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור אחד שעבד שם בעבר הרחוק, הבעיה ב KSP מתחילה מהראש, הבעלים הוא "טיפוס",

זה מתחיל ביחס גרוע לעובדים, קמצנות מחרידה בכל אספקט, מצלמות מעקב בכל פינה, בכל חנות ברשת.

צוות במטה הראשי שעוקב כל רגע אחרי העובדים בכל מטר רבוע בכל חנות ברשת כמעט בכל נקודת זמן,

ולחץ בלתי פוסק של עומס מטלות בו זמניות על אנשי המכירות.

נראה שהמחסנאים שמטפלים בהחזרות אולפו להיות אנטיפטים ללקוחות מלמעלה.

בקיצור, הדג מסריח מהראש.

 

הבעלים נשמע לי יותר כמו 'טיפוס' של לא פרייאר, אחד שלא ייתן לציוד היקר שהוא מוכר "לנזול" מהחנות.

 

מצלמות מעקב זה יופי, מי אמר לך שבאמת יש בצד השני מישהו שעוקב אחרי כל תנועה? בעיני סביר יותר שמדובר בדחלילים שמטרתם להרתיע "משלימי ציוד" פוטנציאלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...