Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מי שקנה הבוקר מעריב,שיפתח אותו באמצע ויגלה כתבה "מרהיבה" ביותר.

"מהיר ועצבני גרסת ישראל"... :evil:

מכיוון שאין לי פה סורק,אני אביא ציטוטים נבחרים מהכתבה:

 

מדובר על השיפורים:

"כלי הרכב חמושים באינספור שיפורים,החל בכנפונים ומדפים שנועדו לשפר את אחיזת הכביש

וכלה במערכות האצה מתוחכמות שכוללת בלוני נייטרוקס (חנקן נוזלי בלחץ גבוה המועבר למערכת היניקה של הרכב)

מדובר באיביזרים בשווי כולל של עשרות אלפי שקלים,שמטרתם להפוך את המכונית לבעלת תאוצה יוצאת דופן

,ולהקנות לה יכולת להגיע למהירות של כ250 קמ"ש."

 

מדובר על המפגש:

"תצוגת המכוניות,שנמשכת בד"כ עד שעות הלילה,היא רק המנה הראשונה לקראת השיא-

מרוצים פיראטיים בכבישי ישראל,כשהמסלול המועדף על הנהגים הוא כביש מספר 6 (חוצה ישראל)"

 

ציטוט מ"דני"..(שם בדוי):

"נראה לך שניידת משטרה יכולה לתפוס אותי כשאני בהילוך שישי עם נייטרוקס,במהירות 220 קמ"ש? מתפלא דני (שם בדוי)

"המכוניות של המשטרה לא יכולות להגיע למהירות כזו.

כל הבוכנות שלהן נשרפות כבר בהילוך רביעי.בכלל,השוטרים הם לא כאלה נהגים טובים."

 

 

שמישהו בבקשה יסרוק את הכתבה המלאה ויעלה לפה...

יש לי תחושה שרוצים לקבור לנו את הספורט המוטורי. :mad:

 

 

מיכאל,שנהרס לו המצב רוח על הבוקר. :evil:

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כנפונים WTF? מה זה פרסומת לתחבושות??? :lol:

 

זה משום מה מזכיר לי את הוד לק הזה :lol:

 

אוףףף אם היה אפשר להעלות לפורום 3 מגה בייט הייתם רואים את דברי "החכמה" של הוד לק.

 

פליקס.

ROOONEEYY

פורסם

מוסיף להם הרבה חוכמה כשהם אומרים ש"כל הבוכנות שלהם נשרפות כבר בהילוך רביעי"...

 

מעניין מה הקפיץ את "מעריב" פתאום...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

 

ציטוט מ"דני"..(שם בדוי):

"נראה לך שניידת משטרה יכולה לתפוס אותי כשאני בהילוך שישי עם נייטרוקס,במהירות 220 קמ"ש? מתפלא דני (שם בדוי)

"המכוניות של המשטרה לא יכולות להגיע למהירות כזו.

כל הבוכנות שלהן נשרפות כבר בהילוך רביעי.בכלל,השוטרים הם לא כאלה נהגים טובים."

 

:evil:

 

אם זו לא תשובה של אדיוט, אז מה כן. :?

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
אחחח פשוט מעצבן!!

 

אבל מיצד שני זה מחזק את התענות לחוק המוטורי...

 

 

איך זה מחזק בדיוק?

אחרי כתבה כזאת אנשים יגידו:

"מכוניות ספורט משופרות זה מסוכן מאוד"

"נהגי מכוניות כאלה הם פורעי חוק מסוכנים"

"יש להורות למשטרה להלחם בהם בתקיפות"

"ואסור לתת לגיטימציה להתפרעות שכזאת"

"ויש למגר את התופעה לחלוטין,זו פורענות"

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

אם תבנה מסלול לפורעי החוק האלה הם לא ישתללו בכביש ציבורי אלא במקום סגור המותאם לפי כל הכללים לנהיגה מהסוג הזה.

 

מעניין אותי יותר מה זה המדפים לאחיזת כביש משופרת, ולמה דווקא 250 קמש כשאפשר יותר?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
אם תבנה מסלול לפורעי החוק האלה הם לא ישתללו בכביש ציבורי אלא במקום סגור המותאם לפי כל הכללים לנהיגה מהסוג הזה.

 

מעניין אותי יותר מה זה המדפים לאחיזת כביש משופרת, ולמה דווקא 250 קמש כשאפשר יותר?

 

 

בחיי שאני מקווה שכתבה תשפיע דווקא לטובה,אבל אתה הרי מכיר את מרפי..(המניאק עם החוקים.. :lol: )

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם
אם תבנה מסלול לפורעי החוק האלה הם לא ישתללו בכביש ציבורי אלא במקום סגור המותאם לפי כל הכללים לנהיגה מהסוג הזה.

 

מעניין אותי יותר מה זה המדפים לאחיזת כביש משופרת, ולמה דווקא 250 קמש כשאפשר יותר?

 

מתארגנת קבוצה לרכישת מדפים מיוחדים לשיפור האחיזה, בכדי שכשניסע מעל 250 קמ"ש ונפעיל את הנייטרוס, נאחוז כהלכה, פרטים נא לשלוח ל"מעריב".... :shock:

 

בהחלט נראה "חשוד"....פרסום כתבה כזו בתזמון כזה.....בעיתונות דברים לא מפורסמים סתם, על אחת כמה וכמה כשנושא זה מוצה בעבר אינסוף פעמים, בשני העיתונים הגדולים..

 

מישהו מנסה לשים לחוק החדש רגל? נשמע ככה.

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם
אם תבנה מסלול לפורעי החוק האלה הם לא ישתללו בכביש ציבורי אלא במקום סגור המותאם לפי כל הכללים לנהיגה מהסוג הזה.

 

מעניין אותי יותר מה זה המדפים לאחיזת כביש משופרת, ולמה דווקא 250 קמש כשאפשר יותר?

 

מתארגנת קבוצה לרכישת מדפים מיוחדים לשיפור האחיזה, בכדי שכשניסע מעל 250 קמ"ש ונפעיל את הנייטרוס, נאחוז כהלכה, פרטים נא לשלוח ל"מעריב".... :shock:

 

בהחלט נראה "חשוד"....פרסום כתבה כזו בתזמון כזה.....בעיתונות דברים לא מפורסמים סתם, על אחת כמה וכמה כשנושא זה מוצה בעבר אינסוף פעמים, בשני העיתונים הגדולים..

 

מישהו מנסה לשים לחוק החדש רגל? נשמע ככה.

 

ליאור.

 

 

אתה צודק בהחלט,נראה כאילו מישהו מנסה להכשיל את החוק.

ומה שמפחיד אותי זה שהוא עושה זאת בעזרת התקשורת,והרי ידוע שכל פיפס קטן של התקשורת מסוגל להפיל עולמות.

 

אבל בכל זאת,בואו נהיה אופטימיים ונקווה לטוב. :?

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

פשוט מעצבן לקרוא את כל השטויות שהכתב רשם בכתבה הזאת :mad::screwy::bad-word:

 

מה שהכי מעצבן זה שאנשים שלא מבינים כלום במכוניות, יחשבו שכל מה שהוא כתב זה נכון.

 

אני מאוד מקווה שהחוק לספורט המוטורי לא יפגע מכתבות נבזיות כאלו.

 

ד"א אני היחידי, או שהוא רשם את הונדה בתור רכב ספורט יוקרתי WTF??? :shock:

 

פליקס.

ROOONEEYY

פורסם

:roflmao:

 

 

לא יודע,זה הסימלון הכי קרוב למה שאני מרגיש.

 

 

המאיר סויסה הזה , פלצן .נקודה.

 

מאיפה הוא מביא את המידע הזה...?. "חמושים באינספור שיפורים" :shock: מה ? תוכנית החומש :?: מה אנחנו יוצאים למלחמה :?:

 

 

מאיפה הביאו את זה שהכביש החביב הוא הכביש 6 ...? , על כביש 6 צריך לשלם. אני יודע הרבה אנשים שאוהבים את הכביש אך לא יהיה מוכנים לשלם בשביל "מירוץ פיראטי (על פי דבריו של מאיר) 15 שקל כל נסיעה.

 

אני אשמח לראות מי זה ה "דני" או מי זה ש'?

 

אלה אנשים שקל להוציא מהם מידע, שהם אספו, מילה שם ומילה פה, בראש שלו יש סלט.

ואת הסלט הזה מאכיל אותנו מר סויסה. פלצנות לשמע.

 

נ.ב אהבתי את ה"היסטוריה של מרדפים".

מחסנים מיוחדים.

יוצאים רק בלילה

כאשר התנועה דלילה.

 

זהו אנחנו אנשים->דרקולות

:twisted:

 

מרדפים בארץ :? לא שמעתי אף פעם על מירדפים. יותר על כך שמשטרה עצרה אימפרזה בגלל לאפוט ברכב "חשד" למכונית ספורט.

 

 

ונסיים בבדיחה שמראה את הדעה שלי על העיתון מעריב וכל שאר הפלצנים שאין להם מושג מה שבאמת קורה.

 

איש אחד נגיד לקיוסק,ושואל כמה עולה מעריב.

בעל הקיוסק עונה חמישה שקלים.האיש מוציא מטבע של 10 שקל ונותן.

וממתין....בעל הקיוסק שואל מה קרה.? האיש עונה. העיתון עולה 5 שקל אני הבאתי לך 10.

אני מחכה לעודף של 5 שקל.

בתגובה עונה לו בעל הקיוסק. נו ואתה מאמין לדבר שכתוב בעיתון.

 

יום אלי.

 

נ.ב אי אפשר להפציץ את מעריב בים פקסים :?::roll:

 

 

 

נ.ב.ב

מה הקטע בלשטשטש את הפרצוץ של האנשים במפגשים :?:

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

פורסם

כל הכתבה הזו פשוט מקוממת

מילא היו רושמים דברים חכמים, אבל כל פעם את אותו בולשיט בעטיפה אחרת

"רוב בעלי המכוניות לא נוסעים ברכב המשופר על בסיס יומי, ומשאירים אותו במחסנים מיוחדים"

"לרוב מדובר במכוניות ספורט יוקרתיות מסוג פורשה, במו, מרצדס, סואברו אימפרזה והונדה"

אפילו הבדלה בין מראה חיצוני, כמו שהשיפור העיקרי שנעשה ברכבי ההונדה סיוויק

לבין שיפורים פנימיים עליהם הם מדברים כמו שיפורי מנוע,נוס ושאר ירקות.. הם לא יכולים לעשות..

די, שיצאו מהסרט שלהם :mad:

"Everybody loves house music, its a spirtual thing, a body thing, a soul thing"


×
×
  • תוכן חדש...