Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5260 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

פולקסווגן ג'טה שנת 2008, דגם executive מנוע 2000 בנזין גיר DSG עם 6 הילוכים,

כשהאוטו קר אין שום בעיה כשהוא חם, יש דפיקה כשעובר הילוך מראשון לשני ומשני לשלישי ולהפך כשיש ירידה של הילוכים.

  • ספונסר פורום
פורסם

התיבה אצלך היא לא DSG אלה תיבה אוטומטית רגילה מטיפוס 09G

יש צורך כמובן להתחיל מסריקת תקלות כדי לוודא שאין תקלה חשמלית כל שהיא

אבל בגדול מהתיאור שלך נראה שיש בעיה בבלוק השסתומים(המוח) של תיבת ההילוכים .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם
התיבה אצלך היא לא DSG אלה תיבה אוטומטית רגילה מטיפוס 09G

יש צורך כמובן להתחיל מסריקת תקלות כדי לוודא שאין תקלה חשמלית כל שהיא

אבל בגדול מהתיאור שלך נראה שיש בעיה בבלוק השסתומים(המוח) של תיבת ההילוכים .

 

העליתי תמונה, אתה בטוח שזה אוטומטי רגיל?

 

יש לי חבר שסרק היום את האוטו עם כבל ומחשב נייד, הייתה תקלה של יחסי העברה, הוא מחק אותה ולאחר מכן הוא סרק שוב כמה פעמים גם לאחר שהאוטו היה מכובה ולא הייתה שום תקלה.

IMG_0217[1].jpg

פורסם
זו תיבה אוטומטית 6 הילוכים

זה לא DSG

 

זה

Jetta Sedan, 2.0 L4 DOHC 16V FSI

 

תודה על הזיהוי:-)

בחזרה לבעיה, האם הבעיה היא אכן בבלוק השסתומים כמו שאבחן "מוסך רון" או משהו אחר?

שמתי לב שזה קורה רק כשהרכב חם כשהוא קר הכל עובר חלק (הגיוני שבטמפרטורה גבוה יותר הצמיגות של השמן משתנת), יש אפשרות לגרום לקירור של השמן?

אם אכן אין ברירה וצריך לטפל בשסתומים או להחליף את המוח יש למישהו מושג כמה דבר כזה אמור לעלות?

פורסם

אכן התיבה אצלך מטיפוס 09G כפי שרון רשם.

עלייך לחבר את הרכב לסורק תקלות ולא להיכנס לסרטים לפני בדיקה מקיפה.

איזה כייף לי :)

פורסם
אכן התיבה אצלך מטיפוס 09G כפי שרון רשם.

עלייך לחבר את הרכב לסורק תקלות ולא להיכנס לסרטים לפני בדיקה מקיפה.

 

סרקו את הרכב אתמול, הייתה תקלה של יחסי העברה, הוא מחק אותה ולאחר מכן הוא סרק שוב כמה פעמים גם לאחר שהאוטו היה מכובה לא הייתה שום תקלה.

  • ספונסר פורום
פורסם

אם אכן הבעיה הינה בבלוק השסתומים אז קיימות שתי אפשרויות לתיקון

האחת שיפוץ הבלוק במכונים השונים נזק של כ 4000-5000 שח

או החלפת הבלוק בחדש שעלותו כולל עבודה כ 7000 שח .

איכות השיפוצים השונים מהניסיון שלי היא מאד בנונית ואני ממליץ בחום ללכת על חדש

במיוחד למי שמרגיש את תיבת ההילוכים וחשובה לו פעולה חלקה ושקטה .

המחירים הם לפני מעמ .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם
אם אכן הבעיה הינה בבלוק השסתומים אז קיימות שתי אפשרויות לתיקון

האחת שיפוץ הבלוק במכונים השונים נזק של כ 4000-5000 שח

או החלפת הבלוק בחדש שעלותו כולל עבודה כ 7000 שח .

איכות השיפוצים השונים מהניסיון שלי היא מאד בנונית ואני ממליץ בחום ללכת על חדש

במיוחד למי שמרגיש את תיבת ההילוכים וחשובה לו פעולה חלקה ושקטה .

המחירים הם לפני מעמ .

 

תודה, מדוע לדעתך התקלה מתרחשת רק כשהאוטו חם לאחר בערך חצי שעה של נסיעה וגם אז לפעמים כן ולפעמים לא.

×
×
  • תוכן חדש...