Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4717 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תכלס איתמר אנשים כאן קונים ציוד הרבה פחות טוב ויקר ממה שיש במציאות ביד 2,פעם ציוד כזה היה עף.

 

אנשים מעדיפים היום רמקולים של CAR FLY או איזה קליפורניה בום.

Scan Speak

  • תגובות 563
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חברים אפשר להבין את האנשים שלא רצים לרכוש דברים טובים במחירים מצחיקים.

אני דוגמה טובה, רכשתי VRX ואחרי התקנה התגלתה בעיה במגבר.

3000ש"ח לפח. מי צריך את זה?

היום בחיים אני לא ארכוש דבר מיד שניה, אם המחיר של המוצר עובר את ה1000ש"ח.

מצד שני לא כל הדברים תקולים, ואפשר למצוא אקזמפלרים מעניינים במחירים סבירים, אבל שוב פעם, הימור.

במיקרה הסאב הזה רכשתי מחבר שמכיר אותו הרבה מאוד זמן,אחרת הייתי הולך לחנות, או רוכש יד שניה אבל עם אחריות בלבד.

פורסם

3000 זה מה ששילמת עליו? מחיר בדיחה,אולי בגלל שהיו בו תקלות הוא נמכר ככה ואולי זאת הייתה אחת המציאות והינה.

 

לדעתי- מגבר כזה לא אמור לרדת מ 5K לא משנה מה.

Scan Speak

פורסם

שמע, אולי כן ואולי לא.

נקנה מחבר פורום וותיק, לא חשבתי שיהיה עם זה בעיה, הרי זאת לא קניה ראשונה שלי, אבל הפעם לא הלך, וזה יהיה שיעור בשבילי לא לקנות דברים רגישים כמו מגבר בסכומים לא קטנים.

פורסם

שיזו.

אתה לקחת את זה קשה.

 

יש לי היום ברכב. מגברים ישנים ומשומשים. ואין בעיות. וגם עם יש בעיות. אין מה לעשות. זה ציוד שעובד.

ונגיד וקנית חדש. אתה חושב שמשהוא ידבר איתך אחרי שנה? או שנתיים? אחריות. ז*ן תקבל.

שילמת הרבה. קנית מוצר חדש. רוב הסיכוים ששנה אחת הוא יעבוד בסדר. אחרי שנה, אין לך אחריות יותר.

אז למה מראש לשלם כפול במקרה הטוב. ולקבל "רק אחריות". כאשר אתה קונה משומש. באותו כסף ומקבל משהוא הרבה יותר טוב. ואיכותי.

אבל במידה וצריך תיקון. זה עדיין לא מגיע למחיר של המוצר המקורי חדש.

 

כאשר אתה קונה מוצר יד שניה.

אתה לוקח בחשבון שהוא משומש. ולכן המחיר משקף את זה.

 

מגבר כמו שקנית. עולה כ5K. אתה שילמת 3K. חסכת 2K. במידה הוא היה הולך לתיקון היה עולה לך בין 300 ל800 שקל בקלות.

עדיין חסכון של 1000 שקל לפחות.

 

דבר נוסף. אתה לקחת אותו תקין והוא עבד תקופה. ולכן אין לך מה לבוא בטענות למוכר או עליך. זה מגבר שיושב במקום שזז. ומקבל וברציות. גם מגבר חדש מהקרטון. אחרי תקופה יוכל לסבול מתקלות כאלו.

 

יש לי רמקול מוגבר. (קניתי אותו חדש לפני כ6 שנים לפחות. ) לפני כשנתיים. התחיל לעשות בעיות.

בדיקה בעין. לא נמצאו תקלות או סיבה לרעשים. בדיקה במעבדה גילתה שהלחמה של רגל אחת של ג'וק התרוממה. עברו על ההלחמות. ונפתרה הבעיה. אגב הרמקול סטטי.! יושב במקום ועובד בווליום יחסית סביר.

 

תתחדש.

סאב מדהים! פשוט מדהים קנית.

היה לי את ה12.1 תקופה ארוכה. והוא פשוט סאב נעים. וחזק.

אבל לי לא מספיק חזק.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

אם אני לא טועה יש גם יבואנים מסודרים וטובים למוצרים שדובר עליהם בכמה הודעות האחרונות כאן נכון?



 

אני חושב שגם יש להם שירותי תיקון טובים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לא לקחתי קשה שום דבר, אמרתי את דעתי.

 

המגבר היה במעבדה של יבואן.

נבדק נמצא תקין.

 

אף אחד לא רוצה להתעמק, ולחפש בעיה, חיברו אותו בסטנד הוא עובד, שמתי ברכב לא עובד. (ולא מדובר בבעיית התקנה, או רכב בכללי) בעיה היא במגבר בלבד.

חוזר שוב ליבואן, אין תשובה ברורה.

מצד אחד אני מבין אותו, הוא לא רוצה להתעסק עם זה, עם תיקון של 500-1000-1500 ש"ח, הוא יעשה את הסכום ביום על 10 מגברים סינים אחרים, כי אין לו זמן לשבת על המגבר שלי. מצד שני, הייתי מצפה מיבואן של החברה כל כך מכובדת שבזמנו עלה הון שלם, להתייחס קצת ביותר רצינות, ולנסות לעזור, ולא לשלוח אותי לדרכי, לחפש מזל במעבדות פרטיות, שמראש אפשר לדעת שאין לאף אחד יכולת לתקן מגבר כזה מסובך בלי "סכמה מתאימה, וניסיון ספיציפי עם המוצר הזה", אז פה אני מגיע למצב שיש מגבר ברמת על, אבל תקול בלי אפשרות לתקנו, כי...... פרטתי למעלה.

וגם אם אני מוכן להשקיע 1000ש"ח בתיקון, לא ניתן לעשות את זה, כי אף אחד לא יכול/לא יודע/לא רוצה/ וכו... להתעסק איתו.

אני שוב נשאר בעמדה שלי, דברים יקרים מאוד, לא שווה לקנות ביד שניה, סיכוי ליפול הוא 50%-50%, ואם נופלים סיכוי לתקן גם 50%-50%, אם מדובר בדרעק סיני, אז או זורקים, או שתיקון עולה גרושים, ואם מדובר מכשיר סופר איכותי, אז סיכוי שיתקנו נמוך מאוד.

בנוסף: עד שגיליתי בעיה, עברו כמה ימים אולי שבוע מאז שחיברתי סופית את המגבר, ועד שגיליתי את הבעיה.

במהלך ההתקנה המגבר היה מונח בבית, ולא חובר לכלום.

פורסם

שמע, אני אכלתי סרטים עם הלוויתן והוא תוקן סופית בעצם רק אחרי שנה מאז שקניתי אותי.



 

שני חברי פורום נוספים קנו את המגבר הזה - רועי ויבגני והם שלחו אותו לתיקון במעבדה בארץ אחרי שהם קיבלו סכמה לתיקון ורכיבים לתיקון מהיצרן עצמו.

 

בעיני זה לא מצא חן והבעיה שהיתה במגבר לא הפריעה לי בצורה כזו שאני ישר אלך לתקן אותו ולסכן אותו במעבדה - חיכיתי עוד קצת והייתי בקשר מתמיד עם היצרן (סטפן מנץ ליתר דיוק) עד שהוא מצא איך לעקוף את הבעיה מבלי להחליף יחידות שמאוד מתוסבך להתעסק איתן (16 רגליים מאוד קטנות והלחמה מתוסבכת) אלא מצא תיקון שכל כולו היה להחליף איזה נגד, לעקוף כמה חיבורי הארקה וזהו.

 

וגם אז כשמסרתי את המגבר למעבדה לתיקון זה לא הצליח על הפעם הראשונה והייתי צריך להתעקש פעם אחרי פעם אחרי פעם עד שהבנו שהבעיה היתה שהסכמה שאני שלחתי למעבדה לתיקון היתה בשחור לבן בזמן שהכל היה ממופה שם לפי צבעים - שלחתי את הסכמה בצבע למעבדה ושוב, התיקון לא עבר בהצלחה ואז הם גילו שהם קראו הוראה אחת בצורה לא מדוייקת והופס - המגבר עובד.

 

חשבתי שהיתה לי תקלה נוספת עם ההדלקה של המגבר אבל לאחרונה גיליתי שזו בעיה שנובעת מעומס שמדחס המזגן ברכב הספציפי מפיל כאשר הטורים בסרק - במילים אחרות, יש לי מגבר תקין שלקח לי למעלה משנה להביא אותו למצב שבו הוא עובד ב100 אחוז כמו שצריך.

 

---------------------- אני אתן לך עוד דוגמא

 

תיקנתי מגבר של קיקר אצל אפריל טקליין שטענו שהמגבר תקין בחיבור לסטנד - אחרי שהתעקשתי איתם לחבר אותו בעומס מלא הם ראו שהוא מוציא DC ושהפיקוד של המאוורר שם מת וכנראה זה היה הגורם הראשי לשרשרת של בעיות.

 

היות וזה היה מגבר ישן - לקח חודשיים עד שהרכיבים הגיעו מחו"ל מהיצרן עצמו.

 

דוגמא נוספת היא מגבר של סאן דאון אודיו שנקנה ממני (הצהרתי על התקלה) שבו שני ערוצים היו מתנקתים - אין ספור מעבדות ובסוף יוסי הצליח לאתר שם הלחמה לא תקינה שפתרה את הבעיה לחלוטין -> המגבר כבר לא היה בחזקתי אבל אני שומר על קשר הדוק עם בעליו החדשים.

 

 

בקיצור - תתעקש תתעקש ותתעקש - אין שום סיבה שתיתן למגבר כמו VRX לשבת אצלך מת בארון, אפשר לתקן אותו, תגיע למעבדה כשהוא מורכב ברכב והתקלה ברורה -> משם והלאה תמשיך גם עד קשר ישיר עם היצרן אם צריך.

 

היות וזה מגבר של אודיסון - אם אתה זקוק לעזרה אישית ישירה מול היבואן אני ארצה לנסות לעזור לך אם אוכל, אני בקשר אישי איתו, פנה אליי בהודעה פרטית, בוא נראה, אולי נצליח להזיז את זה ביחד?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

שיזו

מערכת שלי בנויה ממוצרים משומשים, אומנם שליש מהמחיר של מגבר שלך אבל אני אסכים איתך ואם אדי ביחד. שניכם אמרתם בערך אותו דבר. קנית מוצר משומש - תהיה מוכן להפתעות. לא היו הפתעות - הרווחת.

דרך אגב, הצעתי לך את עזרתי בפרטי, מה עם מה שביקשתי?

Skoda Van+ '98 -> Citroen Berlingo '00 -> Citroen ZX '93 -> Suzuki Swift '91 -> Suzuki Jimny '09-> Daihatsu Terios '11

פורסם

תודה רבה חברים.

ממש נחמד מאוד מצדכם שמתייחסים לבעיה שלי.

LANOS אני גם הייתי בקשר עם דרור.

בכל מקרה אפנה אליך בפרטי ע"מ להתיעץ איתך.

 

בכל הדוגמאות שנתת, בטח היה לך מגבר חלופי.

אני נמצא במצב קצת מבאס יותר, אין לי מגבר, ואני לא מצליח להגיע לשב הסיום של ההתקנה, כי כל פעם צץ משהו חדש.

פעם חיווט, פעם סאב גדול, עכשיו מגבר, מה יהיה מה יהיה, ויש עוד תוכניות ל 3 WAY.

 

BOBBY

המגבר כרגע אצל איזה בחור, שבעיניי שולט בחומר, ואמר שאבדוק מה קורה איתו, ואנסה לפחות לאתר את הבעיה.

בפורום רוסי מצאתי בעיה דומה אצל אחד המשתמשים.

אם מעניין אותם, אשלח לך קישור.

לא הספקתי לצלם את הפנים של המגבר כי באותו יום מסרתי אותו לבחור שבודק אותו עד עכשיו.

מקווה שבסוף שבוע אולי תהיה לי תשובה (שלילית או חיובית), ואז אשלח לך תמונות מפורטות.

 

שוב תודה רבה לכם על זה שמנסים לעזור.

אני מעריך את זה מאוד.

פורסם

קודם כל, יש לך מגבר חלופי, אולי לא ברמה כמו VRX, אבל בכל זאת. וכן, מוצר משומש זה סיכון, וגם אם אתה קונה אותו מחבר פורום וטיק. אולי זאת הסיבה שאני בסוף החלתתי לקנות מגבר חדש עם אחריות של היבואן רשמי. אבל בכל זאת לשמחתי עד עכשיו כל מה שקניתי ביד 2 עבד ללא בעיות, ואתה יודע בעצמך כמה דברים החלפתי בתקופה אחרונה.

מחפש תקליטים ויניל של רוק כבד.

פורסם

המגבר החלופי שלך הוא פתרון, אבל כמה אפשר לנסוע איתו, שבוע, חודש, חודשיים, אני הרכבתי מערכת לא בשביל לנסוע עם מגבר חלופי.

אגב צריך לחבר אותו, אני משבת בלי מוזיקה. :cry:

פורסם

אז זהו - שלא

:-D

 

אני קניתי את הלוויתן חדש - ישירות מפס ייצור מס' 2 של דגם שעדיין נחשב לאב טיפוס.

 

אני אכלתי את החרא הזה עם מגבר חדש, מגבר שאף אחד לא מכיר ולא יודע איך הוא עובד למעט ה"נוכל" שברא אותו.

 

ולא היה לי מגבר חליפי - גם לא הייתי צריך, הלוויתן עבד רק שהיה לי ממנו היסס.

 

בתקופה שהיה לי מגבר חליפי זה היה כשהייתי עם הKX600.4 ומי שהחליף אותו בזמנו היה GTQ200 של JBL

 

אתה יודע מה זה לרדת ממגבר שמוצהר 90 וואט לערוץ למגבר שמוצהר 37 וואט לערוץ על וופרים אילייט?! :-D

 

בסוף גישרתי את הGTQ והשתמשתי בתור קו אחרון של הצלה במגברון ישן של שרווד בשביל להרים את הטוויטרים (כי הסוני XM שלי פשוט מת)

 

עד היום היו לי צרות עם ארבעה מגברים -

 

JBL GTQ200 שמידי פעם לפעם היה משבית את עצמו, ניתוק מהמערכת נגיעה בB-מטל שלו והופס חוזר לחיים לעוד כמה חודשים טובים (לא ידוע לי שהוא עשה זאת שוב מאז, לי זה קרה פעמיים).

 

קיקר KX600.4 - שקיבלתי אותו במסגרת "החלפת שבויים" תמורת רמקולים וקרוס אקטיבי ישן - עבר תיקון ושיפור ומאז הכל היה איתו בסדר.

 

סאן דאון אודיו 50.4 שהיה בעצם מלאי ספייר ותצוגה (שניים מתוך האחרונים בעולם לפני שהופסק הייצור) - נתק בשני ערוצים - בסוף התקלה נמצאה והמגבר תוקן.

 

SONY XM פצפון שפשוט לא ברור מה קרה לו עד עצם היום הזה - מגבר קטן ומדהים, מסרתי אותו לצמיתות לידיים של חבר פורום, שאם יציל אותו, אין ראוי ממנו להשתמש בו.

 

ואז הצטרף החמישי - הלוויתן שהגיע דפוק מיום הוולדו וזו היתה תקלה ידועה בפס הייצור.

 

רומן - בכיף, שמור על קשר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...