Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניית סיאט לאון


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5330 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סיאט לאון

 

מזה 4 חודשים שאני מחפש לקנות רכב ספורטיבי במחיר של עד 60K, יש הרבה אופציות שאני מוכן אליהן כמו GTI, A3, וסיאט לאון עד שנת 2003 (בגלל התקציב).

ראיתי מודעה ביד 2 של סיאט לאון שנת 2004, יד 2, 134 קילומטר, מנוע 1.8 T ידנית 2X4,מחירון לוי יצחק K48, יד 2 K57,

בקיצור נשמע טוב אבל עולה 65K (!!) ועוד יש עלייה מערכת ב8K אבל הוא מוכן לסגור איתי על 70K.. מישהו מכיר את האוטו אם הוא יודע אם כדי? ראיתי ברישיון שהוא סוחר רכב והאוטו במכור מבת ים והוא מירושלים הוא אומר שהוא קנה אותה לפניי חצי שנה ב 68K והוא מפסיד 3 על האוטו ועוד 3 על המערכת, אבל הוא סוחר רכב אז לך תדע..

אשמח אם מישהו יוכל לעזור מכיר של מי היה האוטו אם המחיר שווה בכלל.. כי באמת בשביל לקנות את האוטו הזה חסכתי כל שקל..

מחר אני אמור לסגור איתו על האוט, יד בדיקה בטסט ליין בירושלים שהוא נכשל רעש בגיר ואין באמת רעש האוטו חדש, אין שלדה ואין תיקוני צבע.

 

בתודה אלדן

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני לא מכיר את הרכב הזה, אבל הסוחר מירושלים והמכון בדיקה בירושלים? לדעתי זה נראה שהבדיקה "מוזמנת"...

אני אומר תתרחק מסוחרים ותקנה מאדם פרטי.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

האוטו מבחינת הבדיקה נכשל, הבדיקה נראתה לי מאוד לא רצינית מה שגם לי להיות עדיין מעוניין באוטו,

דרך אגב אני לקחתי אותו למכון הזה כי ראיתי שהרבה פה המליצו עליו.

פורסם

ואתה מאמין לכל מה שהוא אומר לך? בן כמה אתה?

מחירון לוי יצחק 48.0 והוא "מוכן" לסגור איתך על 70.0. באמת, נדיב מצידו מאוד.

תזכיר לי שכשאני מוכר רכב להתקשר אליך...

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

תזהר שלא תיפול בפח!

כמו שאמרו לך לאון טובה לא מגיעה לסוחרים.

 

ובנימה יותר אופטימית

אם היה לך תקציב יותר גדול הייתי מפנה אותך לבנאדם שעדיין לא פרסם אבל מעוניין למכור אחת משנת 2005, שמורה לחלוטין.

פורסם

טוב כנראה שהיו פה כמה אי הבנות בגללי, הבן אדם הוא סוחר אבל הרכב הוא פרטי שלו ויש לו עוד כמה (M3, פאסאט CC) שהוא מעדיף לנהוג עליהן, הרכב אצלו חצי שנה והוא נסע איתו 1000 קילומטר.

המחירון זה מחירון שאני בדקתי בלוי יצחיק וביד 2 לפי האוטו, השאלה אם האוטו הולך באמת מעל המחירון?

אני מאוד לא מעודד קניה כזו מעל המחירון אבל כבר 4 חודשים שאני מחפש אוטו שמור והיא היחידה שמצאתי.

אביתר על איזה מחיר אנחנו מדברים?

פורסם

ראיתי בחיפה למכירה לאון טורבו אדומה.

חפש אותה ביד 2 היא נראית לי די שמורה.

ובקשר ללאון הנ"ל- סוחר לא נוהג על המכוניות שהוא מוכר בדר"כ.

מערכת ב8K? שיפרק.

די עם הסיפורים, העסק מריח לא טוב.

תעשה את השיקולים שלך אבל עדיף להתאכז קצת לפני העיסקה מאשר להתאכזב הרבה אחריה.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
טוב כנראה שהיו פה כמה אי הבנות בגללי, הבן אדם הוא סוחר אבל הרכב הוא פרטי שלו ויש לו עוד כמה (M3, פאסאט CC) שהוא מעדיף לנהוג עליהן, הרכב אצלו חצי שנה והוא נסע איתו 1000 קילומטר.

המחירון זה מחירון שאני בדקתי בלוי יצחיק וביד 2 לפי האוטו, השאלה אם האוטו הולך באמת מעל המחירון?

אני מאוד לא מעודד קניה כזו מעל המחירון אבל כבר 4 חודשים שאני מחפש אוטו שמור והיא היחידה שמצאתי.

אביתר על איזה מחיר אנחנו מדברים?

 

אתה תמים אתה!

רכב שלו??

מפסיד שש אלף בחצי שנה? כמה היה המחירון בזמן שקנה? האם הוא הוכיח בכמה הוא קנה באמת?

אתה בטוח שאתה רוצה להמשיך...?

אתה בלחץ (כי כבר זמן רב אתה לא מוצא)

אתה כנראה לא מספיק מנוסה בקניית רכבים.

אתה מחפש רכב נדיר.

המוכר הוא סוחר רכב.

יש כאן את כל הסיבות לטעות רצינית שאתה עומד לעשות.

אני מקוה שתבין את זה עכשיו ולא לאחר מעשה.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

יש לו מגרש, הלאון הייתה בחנייה בפרטית שלו עם כיסוי, כעיקרון פירסמתי פה כי אני רוצה לדעת פרטים על האוטו וחשבתי שאולי מישהו מכיר את הרכב הנ"ל, אם יש פה מישהו בירושליים שיכול באמת לבדוק אותה ולא מכון שיסמן לי לא תקין בשביל להסיר אחריות.

בנוגע כך שהוא סוחר רכב אני מנסה להבין מה מסריח פה, הבנאדם לא לחוץ למכור והוא אמר לי לך תראה את כל הלאונים ואח"כ תחזור, אני חייב להגיע לבן אדם שמכר לו את האוטו וככה נדע באמת.

פורסם

תראה, כותבים לך כמה חבר'ה כאן שיש להם נסיון של שנה או שנתיים או עשרים שהסיפור מסריח.

אתה מתעקש להיות מליץ היושר של הסוחר, ועונה לנו תשובות כאילו אנחנו הקונים ואתה המוכר.

זו תסמונת של אדם שמחפש חיזוקים להחלטה שעשה.

אתה רוצה את האוטו? במערכת השיקולים שלך הוא שווה 70.0 אלף? אז תקנה. מה מעניין אותה מה כותבים כמה חבר'ה הזויים בקארזפורום?

הכי מצחיק שאתה תקנה ממנו את הרכב ב 65.0 ותרגיש שדפקת את העולם. win-win לך ולסוחר.

מתישהו תתפכח. או שלא.

 

 

 

 

נ.ב. - אני מוכר מיצובישי פאג'רו 97'. המחירון שלו 24.0. בשבילך 50.0, רק עכשיו שילמתי טסט (ביולי האחרון)- הוא עם רדיודיסק קנווד, צמיגי שטח מלא חדשים, וניקיתי את הריפודים עם קליה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

למה 50 בוא נסגור על 70 עם הקנווד.

 

אני מאוד נגד למכור מעל המחירון אבל לפי המחירים ביד 2 נראה שהם כן נמכרות מעל המחירון.

נכון הוא סוחר רכב וחלקם לא אמינים ולא בדיוק מוכרים רכבים חדשים וטובים כמו שכולנו רוצים,

אבל גם הם רוצים אוטו משלהם, לפי דבריו הבנאדם שהוא קנה מימנו היה לחוץ על כסף ולכן מכר,

מהצד שלו כנראה הוא קנה אוטו טוב במחיר טוב, היום שהוא רוצה למכור זה קצת נראה אחרת.

וגם יכול להיות שהכל אשליה אחת גדולה ואני נופל לבור ללא תחתית.


×
×
  • תוכן חדש...