Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8026 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתכל'ס אלו אופנועים המבוססים על אופנועי הספורט של היצרן (לא משנה איזה) אשר החלישו את מנועיהם בשביל יותר מומנט. הפשיטו אותם מהרבה פלסטיקים מיותרים ומה שיש כבר מעוצב בקיצור משהו כזה:

http://www.fullgaz.co.il/tests/z1000.html

 

 

"החלישו את מנועיהם"?

 

זה מה שקורה כשכותבים מחוסר ידע.

 

זה ממש (אבל ממש) לא סטריטפייטס..

 

 

קרא כאן להסבר קצת יותר מפורט ונכון:

 

http://streetfighters.netfirms.com/Articles.htm#מהם%20אופנועי

 

 

:roll:

 

(ואגב, יותר מומנט = מנוע חלש? :? )

 

 

צודק נכון

הייתי צריך לפרט קצת יותר.

הכוונה שלי הייתה שלרוב מה שעושים הוא מגבילים מעט יותר את הסל"ד ומבצעים מספר שינוים על מנת שיהיה יותר כוח בחלק התחתון של בסל"ד. הכוונה שלי הייתה בכך שיש פחות כוחות סוס אבל יותר מומנט.

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

פורסם
בתכל'ס אלו אופנועים המבוססים על אופנועי הספורט של היצרן (לא משנה איזה) אשר החלישו את מנועיהם בשביל יותר מומנט. הפשיטו אותם מהרבה פלסטיקים מיותרים ומה שיש כבר מעוצב בקיצור משהו כזה:

http://www.fullgaz.co.il/tests/z1000.html

 

 

"החלישו את מנועיהם"?

 

זה מה שקורה כשכותבים מחוסר ידע.

 

זה ממש (אבל ממש) לא סטריטפייטס..

 

 

קרא כאן להסבר קצת יותר מפורט ונכון:

 

http://streetfighters.netfirms.com/Articles.htm#מהם%20אופנועי

 

 

:roll:

 

(ואגב, יותר מומנט = מנוע חלש? :? )

 

 

צודק נכון

הייתי צריך לפרט קצת יותר.

הכוונה שלי הייתה שלרוב מה שעושים הוא מגבילים מעט יותר את הסל"ד ומבצעים מספר שינוים על מנת שיהיה יותר כוח בחלק התחתון של בסל"ד. הכוונה שלי הייתה בכך שיש פחות כוחות סוס אבל יותר מומנט.

 

ושוב אתה טועה, מה יהיה ? (לא שזה נורא לטעות, גם לי זה קורה , והרבה...אבל למה ההחלטיות הזו? :roll: )

 

מעולם לא שמעתי על סטריטפייטר שהגבילו את הסל"ד שלו...והגבלת סל"ד, מנקודה מסויימת, פוגעת בביצועי המנוע, אך היא בטח לא מוסיפה כח בסל"ד תחתון והיא בטח ובטח לא תורמת להוספת מומנט על חשבון כוחות סוס.

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם
בתכל'ס אלו אופנועים המבוססים על אופנועי הספורט של היצרן (לא משנה איזה) אשר החלישו את מנועיהם בשביל יותר מומנט. הפשיטו אותם מהרבה פלסטיקים מיותרים ומה שיש כבר מעוצב בקיצור משהו כזה:

http://www.fullgaz.co.il/tests/z1000.html

 

 

"החלישו את מנועיהם"?

 

זה מה שקורה כשכותבים מחוסר ידע.

 

זה ממש (אבל ממש) לא סטריטפייטס..

 

 

קרא כאן להסבר קצת יותר מפורט ונכון:

 

http://streetfighters.netfirms.com/Articles.htm#מהם%20אופנועי

 

 

:roll:

 

(ואגב, יותר מומנט = מנוע חלש? :? )

 

 

צודק נכון

הייתי צריך לפרט קצת יותר.

הכוונה שלי הייתה שלרוב מה שעושים הוא מגבילים מעט יותר את הסל"ד ומבצעים מספר שינוים על מנת שיהיה יותר כוח בחלק התחתון של בסל"ד. הכוונה שלי הייתה בכך שיש פחות כוחות סוס אבל יותר מומנט.

 

 

די!

 

שתוק כבר!

 

ניסו להסביר לך בעדינות ובצורה רגועה, אבל אתה פשוט לא קולט.

 

אז תרשה לי לומר לך בצורה נאורה שלא תשתמע לשתי פנים.

 

חלאס לזיין את השכל כבר עם השטויות שלך!

 

 

אם אתה לא יודע, אז זה לא בושה לא לכתוב כלום או לשאול.

כולנו התחלנו מלשאול שאלות.

 

אבל אתה מתעקש לכתוב שטויות ומגבב קשקושים כאלה שכבר נשבר הזין.

יאללה שיגמר כבר החופש.

 

tygger למען summer school.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם

היה פעם אתר סטריטפייטרס ישראלי עם כמה תמונות של כאלה ישראליים

היה שם vmax מושקע לאללה ובנדיטים בכמה נפחים

 

אבל סה"כ לא היו הרבה אופנועים והוא לא עודכן המון זמן

הקישור שיש לי שאני חושב שהיה אליו לא עובד

כנראה הוא נדם לנצח

מתי יוצא למכירה האופנוע של קנידה ???

מה ז'תומרת מי זה קנידה ??

הילד-מנהיג של חבורת אופנוענים חוליגנים

בסרט האנימה של כל הזמנים - אקירה

 

למכירה פנתאון 150 2001

פורסם
בתכל'ס אלו אופנועים המבוססים על אופנועי הספורט של היצרן (לא משנה איזה) אשר החלישו את מנועיהם בשביל יותר מומנט. הפשיטו אותם מהרבה פלסטיקים מיותרים ומה שיש כבר מעוצב בקיצור משהו כזה:

http://www.fullgaz.co.il/tests/z1000.html

 

 

"החלישו את מנועיהם"?

 

זה מה שקורה כשכותבים מחוסר ידע.

 

זה ממש (אבל ממש) לא סטריטפייטס..

 

 

קרא כאן להסבר קצת יותר מפורט ונכון:

 

http://streetfighters.netfirms.com/Articles.htm#מהם%20אופנועי

 

 

:roll:

 

(ואגב, יותר מומנט = מנוע חלש? :? )

 

 

צודק נכון

הייתי צריך לפרט קצת יותר.

הכוונה שלי הייתה שלרוב מה שעושים הוא מגבילים מעט יותר את הסל"ד ומבצעים מספר שינוים על מנת שיהיה יותר כוח בחלק התחתון של בסל"ד. הכוונה שלי הייתה בכך שיש פחות כוחות סוס אבל יותר מומנט.

קשקשן.

פורסם
בתכל'ס אלו אופנועים המבוססים על אופנועי הספורט של היצרן (לא משנה איזה) אשר החלישו את מנועיהם בשביל יותר מומנט. הפשיטו אותם מהרבה פלסטיקים מיותרים ומה שיש כבר מעוצב בקיצור משהו כזה:

http://www.fullgaz.co.il/tests/z1000.html

 

 

"החלישו את מנועיהם"?

 

זה מה שקורה כשכותבים מחוסר ידע.

 

זה ממש (אבל ממש) לא סטריטפייטס..

 

 

קרא כאן להסבר קצת יותר מפורט ונכון:

 

http://streetfighters.netfirms.com/Articles.htm#מהם%20אופנועי

 

 

:roll:

 

(ואגב, יותר מומנט = מנוע חלש? :? )

 

 

צודק נכון

הייתי צריך לפרט קצת יותר.

הכוונה שלי הייתה שלרוב מה שעושים הוא מגבילים מעט יותר את הסל"ד ומבצעים מספר שינוים על מנת שיהיה יותר כוח בחלק התחתון של בסל"ד. הכוונה שלי הייתה בכך שיש פחות כוחות סוס אבל יותר מומנט.

 

א. תפסיק לקשקש.

ב. תלמד , תקרא ותנסה להעמיק. ניתן להתחיל כאן :

http://www.fullgaz.co.il/tech/short-ones/gear_ratios.html

ג. חאלאס כבר!!!

"when u don't know where ur going, any road will take u there"

פורסם

טוב בסדר :oops: הבנתי .

כבר חטפתי בהודעות הפרטיות.

התנצלתי והבנתי את הטעות שלי.

לא יקרה שנית, אני ישתדל מאוד בשביל זה.

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

פורסם
טוב בסדר :oops: הבנתי .

כבר חטפתי בהודעות הפרטיות.

התנצלתי והבנתי את הטעות שלי.

לא יקרה שנית, אני ישתדל מאוד בשביל זה.

 

אנשים, באמת!!! אני לא מבין אתכם...

למה אתם מגיבים ככה... הוא טעה, הוא חשב שזה ככה... קורה!!! :mad:

מספיק להגיב ככה לטעויות של אחרים, במקום זה אתם צריכים להסביר לו כדי שילמד מהטעויות שלו, שדרך אגב זאת הדרך הטובה ביותר לדעתי...

 

מספיק כבר עם הגישה הזו שלכם... מישהו לא יודע תעזרו לו, זוהי מטרת הפורום, ללמד וללמוד, לא כך?

או שאני טועה ותכנסו בי גם?

כך אמר שדרן החדשות...

"שלושה נערים נעצרו בגין סחר בסמים, שלושתם משכונת התקווה" :-o

 

פיגו ג'ט פורס למכירה, פרטים כאן...

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=75833

פורסם
טוב בסדר :oops: הבנתי .

כבר חטפתי בהודעות הפרטיות.

התנצלתי והבנתי את הטעות שלי.

לא יקרה שנית, אני ישתדל מאוד בשביל זה.

 

אנשים, באמת!!! אני לא מבין אתכם...

למה אתם מגיבים ככה... הוא טעה, הוא חשב שזה ככה... קורה!!! :mad:

מספיק להגיב ככה לטעויות של אחרים, במקום זה אתם צריכים להסביר לו כדי שילמד מהטעויות שלו, שדרך אגב זאת הדרך הטובה ביותר לדעתי...

 

מספיק כבר עם הגישה הזו שלכם... מישהו לא יודע תעזרו לו, זוהי מטרת הפורום, ללמד וללמוד, לא כך?

או שאני טועה ותכנסו בי גם?

 

אתה לא טועה, אבל אם כבר פתחת את הפתח אז....

א. כמה פעמים צריך להסביר לבן אדם שישתוק ויקשיב?

ב. כמה פעמים בן אדם צריך להתנצל, ולהוסיף סמיילי מתחנחן?, ואז להמשיך ולעשות את אותם טעויות.

ג. כמה פעמים הבן אדם יביע דעתו, בהחלטיות, על נושאים שהוא כל-כך לא מבין בהם.

ד. כמה פעמים יוותרו לנהגים שעוברים על החוק, אולי רק עד שהם יהרגו כמה ילדים מסכנים?

ה. אני כועס :mad:

ו. קצת צניעות. כולנו פה טועים, טעינו ונטעה עד יום מותנו, אבל אף אחד לא כותב בצורה כל כך החלטית בנושאים שאין להם מושג בהם.

 

יאלה, שילמדו כבר!!!

"when u don't know where ur going, any road will take u there"

פורסם
טוב בסדר :oops: הבנתי .

כבר חטפתי בהודעות הפרטיות.

התנצלתי והבנתי את הטעות שלי.

לא יקרה שנית, אני ישתדל מאוד בשביל זה.

 

אנשים, באמת!!! אני לא מבין אתכם...

למה אתם מגיבים ככה... הוא טעה, הוא חשב שזה ככה... קורה!!! :mad:

מספיק להגיב ככה לטעויות של אחרים, במקום זה אתם צריכים להסביר לו כדי שילמד מהטעויות שלו, שדרך אגב זאת הדרך הטובה ביותר לדעתי...

 

מספיק כבר עם הגישה הזו שלכם... מישהו לא יודע תעזרו לו, זוהי מטרת הפורום, ללמד וללמוד, לא כך?

או שאני טועה ותכנסו בי גם?

 

אתה לא טועה, אבל אם כבר פתחת את הפתח אז....

א. כמה פעמים צריך להסביר לבן אדם שישתוק ויקשיב?

ב. כמה פעמים בן אדם צריך להתנצל, ולהוסיף סמיילי מתחנחן?, ואז להמשיך ולעשות את אותם טעויות.

ג. כמה פעמים הבן אדם יביע דעתו, בהחלטיות, על נושאים שהוא כל-כך לא מבין בהם.

ד. כמה פעמים יוותרו לנהגים שעוברים על החוק, אולי רק עד שהם יהרגו כמה ילדים מסכנים?

ה. אני כועס :mad:

ו. קצת צניעות. כולנו פה טועים, טעינו ונטעה עד יום מותנו, אבל אף אחד לא כותב בצורה כל כך החלטית בנושאים שאין להם מושג בהם.

 

יאלה, שילמדו כבר!!!

 

אני חושב בדיוק כמוך, אתה צודק בהחלט...

אבל ב"סעיף" אחד לא, והוא שיש להבדיל בין הילדים שמדברים שטויות וסתם מזבלים את השכל (הסקי, יהב לשעבר ועוד...), ואלה שבאמת מבינים, מתעסקים בתחום ומתענינים...

תחשוב על זה, כי יש ילדים ויש ילדים...

 

ובאמת! אם לא מבינים פעם אחת, פעם שניה, אז זה באמת עובר כול גבול! ובזה כולכם צודקים!

כך אמר שדרן החדשות...

"שלושה נערים נעצרו בגין סחר בסמים, שלושתם משכונת התקווה" :-o

 

פיגו ג'ט פורס למכירה, פרטים כאן...

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=75833

פורסם

 

או שאני טועה ותכנסו בי גם?

 

חכה קצת, תן לי להתעורר. :wink:

 

מוקדם מדי, צריך קפה.

נשיא, איפה כRובי עם הקפה של הבוקר?

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם

 

או שאני טועה ותכנסו בי גם?

 

חכה קצת, תן לי להתעורר. :wink:

 

מוקדם מדי, צריך קפה.

נשיא, איפה כRובי עם הקפה של הבוקר?

 

אתה רואה, אם אתה רוצה אתה יכול להיות גם חביב... :wink:

ככה אנחנו (הצעירים לטעמכם) אוהבים אותך טייגר... :lol:

כך אמר שדרן החדשות...

"שלושה נערים נעצרו בגין סחר בסמים, שלושתם משכונת התקווה" :-o

 

פיגו ג'ט פורס למכירה, פרטים כאן...

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=75833

×
×
  • תוכן חדש...