Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8027 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
1.streetfighters -blcbx

2. streetfighters josfzr

3.-streetfighters- suzgsxr

 

על תתפסו אותי במילה אני לא בטוח שזה השמות!

 

הייתי רוצה לראות מישהו רוכב על השלישי (הצהוב)...

 

חסר מושב או שזה נדמה לי, וניתן לראות את הריבוע של הצמיג כבר מפה.

 

מסיכה בהכנה עצמית (מה זה מדבק קמח וניירות?!?), אבל יפה ללא ספק.

 

משהו לסלון ותו לא.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם

בתכל'ס אלו אופנועים המבוססים על אופנועי הספורט של היצרן (לא משנה איזה) אשר החלישו את מנועיהם בשביל יותר מומנט. הפשיטו אותם מהרבה פלסטיקים מיותרים ומה שיש כבר מעוצב בקיצור משהו כזה:

http://www.fullgaz.co.il/tests/z1000.html

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

פורסם
בתכל'ס אלו אופנועים המבוססים על אופנועי הספורט של היצרן (לא משנה איזה) אשר החלישו את מנועיהם בשביל יותר מומנט. הפשיטו אותם מהרבה פלסטיקים מיותרים ומה שיש כבר מעוצב בקיצור משהו כזה:

http://www.fullgaz.co.il/tests/z1000.html

 

 

"החלישו את מנועיהם"?

 

זה מה שקורה כשכותבים מחוסר ידע.

 

זה ממש (אבל ממש) לא סטריטפייטס..

 

 

קרא כאן להסבר קצת יותר מפורט ונכון:

 

http://streetfighters.netfirms.com/Articles.htm#מהם%20אופנועי

 

 

:roll:

 

(ואגב, יותר מומנט = מנוע חלש? :? )

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

כ"כ יפים שכואב להסתכל עליהם יותר מדי

 

:cry:

מתי יוצא למכירה האופנוע של קנידה ???

מה ז'תומרת מי זה קנידה ??

הילד-מנהיג של חבורת אופנוענים חוליגנים

בסרט האנימה של כל הזמנים - אקירה

 

למכירה פנתאון 150 2001

פורסם
1.streetfighters -blcbx

2. streetfighters josfzr

3.-streetfighters- suzgsxr

 

על תתפסו אותי במילה אני לא בטוח שזה השמות!

 

הייתי רוצה לראות מישהו רוכב על השלישי (הצהוב)...

 

חסר מושב או שזה נדמה לי, וניתן לראות את הריבוע של הצמיג כבר מפה.

 

מסיכה בהכנה עצמית (מה זה מדבק קמח וניירות?!?), אבל יפה ללא ספק.

 

משהו לסלון ותו לא.

 

לא הייתי מפנה לו מקום במירפסת מהצד של כבביר :?

"או כן או לא, מה שבטוח - אולי, וגם זה מוטל בספק" (מוטי גנץ)

×
×
  • תוכן חדש...