Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5363 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני מעוניין להרכיב מערכת ברכב החדש.

כרגע חשבתי על רדיו דיסק של סוני דגם mex3900. יש ברדיו דיסק הכל, בלוטוס, USB ועוד. עליו אני די סגור.

בנוסף אני מעוניין לרכוש גם מגבר, משהו באיזור ה700 ש"ח ואז נישאר לי עוד כ700 שקלים לרמקולים.

חשבתי על הרוקפורד R3004 או ה-JBL cs60.4. מישהו מהם מומלץ יותר? יש דברים טובים יותר במחיר הזה?

וכמו כן, בעניין של הרמקולים אני אבוד לגמרי. מה מרכיבים למגבר כזה? קומפוננטים? 6X9?

חשבתי על זוג קומפוננטים של מורל טמפו 6 אולי?

כל תגובה תתקבל בברכה.

פורסם

התקציב שלי הוא באיזור ה3000 ש"ח לרדיו דיסק, מגבר רמקולים והתקנה-גמיש קצת לכאן או לכאן.

אני לא מבין מה עדיף, 6ס9, קומפוננטים וכו'.

פורסם

למה 6X9 ? זה סתם בזבוז כסף. שים סאב וופר שישלים לך את הבמה האחורית.

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

פורסם

אז בעיקרון אתם חושבים שהסט שרשמתי הוא די בסדר?

הכוונה למגבר רוקפורד 3004 2 קומפוננטים של מורל לדוגמא ואולי 6 על 9 או עוד זוג רמקולים בדלתות?

יש הצעות טובות יותר?

פורסם

ה- R3004 הוא מגבר סביר, אבל דיי חלש ולא כ"כ איכותי לטעמי ולטעם עוד הרבה אנשים.

 

עדיף לקנות משהו חזק יותר, כגון ה- JBL 1004 או אינפיניטי REF 475.

 

 

ושוב פעם אני אומר- למה אתה מתעקש לקנות 6X9 או לדלתות האחוריות- זה סתם בזבוז כסף, עדיף לקנות סאב במקום.

 

:wink:

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

פורסם

אהה אני ממש לא מתעקש להיפך אני פשוט לא יודע ולפי מה שקראתי כאן בפורום זה בערך מה שהולך.

אם אתה אומר בטח אתה יודע יותר טוב ממני.

אוקיי, אז מגבר של אינפיניטי כמו שאמרת. הרמקולים האלה(מורל טמפו או פולס) או דגם אחר מומלץ? ומה לגבי סאבים? יש משהו מומלץ במחיר אטרקטיבי יחסית?

פורסם

תלך על מגבר JBL GTO1004 קומפוננט לקדימה MOREL TEMPO רדיו דיסק CLARION CZ200A

סאב JBL GTO1202D .

 

מגבר 1050 ש"ח +-

קומפוננט 500 ש"ח +-

רדיו דיסק 580 ש"ח +-

סאב+תיבה 550 ש"ח +-

יוצא 2700 +- נשאר 300 ש"ח שזה לחיווט

×
×
  • תוכן חדש...