Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5346 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

אני נוהג על הרכב הנ"ל. ככלל אני דיי מרוצה ממנו ואין לי בעיות מיוחדות.

 

רציתי רק לדעת, האם הרעש שהמנוע מייצר הוא נורמלי ביחס לשנתון הזה ולאורך השנים של המנוע [למרות שהק"מ הכללי שלו נמוך] או שיש דרכים להנמיך ולהשתיק את רעש המנוע.

 

ויש דבר נוסף, מחוג סיבובי המנוע מראה כי הסל"ד במצב עמידה לא יציב בהכרח על 900 [מה שזה אמור להיות] ולפעמים הוא עולה או יורד קצת מה שגורם לרכב לרעוד וכמעט להיכבות. אדגיש כי כשאני מדליק מזגן זה מודגש ומורגש הרבה יותר.

האם יש דרך לפתור את הבעיה?

 

אודה מאוד לכל מי שיעזור.

 

תודה

פורסם
שלום לכולם!

 

אני נוהג על הרכב הנ"ל. ככלל אני דיי מרוצה ממנו ואין לי בעיות מיוחדות.

 

רציתי רק לדעת, האם הרעש שהמנוע מייצר הוא נורמלי ביחס לשנתון הזה ולאורך השנים של המנוע [למרות שהק"מ הכללי שלו נמוך] או שיש דרכים להנמיך ולהשתיק את רעש המנוע.

 

ויש דבר נוסף, מחוג סיבובי המנוע מראה כי הסל"ד במצב עמידה לא יציב בהכרח על 900 [מה שזה אמור להיות] ולפעמים הוא עולה או יורד קצת מה שגורם לרכב לרעוד וכמעט להיכבות. אדגיש כי כשאני מדליק מזגן זה מודגש ומורגש הרבה יותר.

האם יש דרך לפתור את הבעיה?

 

אודה מאוד לכל מי שיעזור.

 

תודה

שלום

המנוע ברכב שלך לא מרעיש גם אחרי 200000 ק"מ, איזה סוג של רעש אתה שומע?

מאד יתכן שאתה שומע רעש של מיסבי מתיחה של הרצועה או של הטימינג, יכול אלטרנטור להרעיש או מש. הגה כח או מדחס של המזגן. כל המערכות האלה מורכבות על המנוע, אם הרעש בא מהן אין לך בעיה במנוע.

הדבר הנוסף נובע מניהול מנוע לא תקין הסיבות יכולות להיות רבות, מכויל דפוק דרך מנוע צעדים שתפקידו לשמור על טורים יציבים בסרק, ועוד. כמובן שאפשר לתקן, יש להתחבר עם סורק תקלות במוסך כדי לאבחן.

בברכת הנותן מקבל

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

תודה על תגובתך.

 

לגבי הסל"ד הלא יציב, כתבת שזה יכול להיות מהרבה סיבות. המלצת להתחבר לסורק תקלות. האם הסורק יכול לדעת בוודאות מהי הבעיה המדוייקת ? והאם יש בכל מוסך כללי של רכב סורק כזה.

 

תודה מראש

×
×
  • תוכן חדש...