Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8032 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם כבר מדברים על חילוצים ועזרה אז ככה:

לאמא של חבר שלי יש קאיה ספורטאז', אז כל שבת אנחנו בחוף הים או בטיולי ג'יפים שאנחנו עושים לעצמנו. כמעט כל יום שבת שאנחנו נוסעים לים אנחנו מחצים מישהו אפילו חילצנו פעם אחת פג'רו חדש דנדש שנישאר עם 4 גלגלים באוויר זה היה תענוג ליראות שאפילו הפג'רו המפורסם לא עובר בכל תנאי השטח.

מאיזו שהיא סיבה אנחנו נהנים לעזור לאנשים להיחלץ זה עושה לנו קצת טוב על הנשמה וגם בגלל שפעם אחת איזה מניאק אחד ביקש מאיתנו כסף בישביל לחלץ אותנו דבר שגם לי לראות כי עוד ישראלי מניאק ניכנס לסטיסטיקה. אבל הסיבה העיקרית היא בגלל שאנחנו ניטקעים עוזרים לנו ואנחנו מערכים זאת מאד לכן אנחנו עוזרים לאחרים :wink:

 

נ.ב

הפיסוק שלי בכתבה הזאת על הפנים אז נא לא להיתיחס כי אני עייף וממש אין לי כוח לעשות פיסוק נכון. :lol:

GET RICH OR DIE TRYING

Aliens infected us, its about time we infected them

פורסם
אם כבר מדברים על חילוצים ועזרה אז ככה:

לאמא של חבר שלי יש קאיה ספורטאז', אז כל שבת אנחנו בחוף הים או בטיולי ג'יפים שאנחנו עושים לעצמנו. כמעט כל יום שבת שאנחנו נוסעים לים אנחנו מחצים מישהו אפילו חילצנו פעם אחת פג'רו חדש דנדש שנישאר עם 4 גלגלים באוויר זה היה תענוג ליראות שאפילו הפג'רו המפורסם לא עובר בכל תנאי השטח.

מאיזו שהיא סיבה אנחנו נהנים לעזור לאנשים להיחלץ זה עושה לנו קצת טוב על הנשמה וגם בגלל שפעם אחת איזה מניאק אחד ביקש מאיתנו כסף בישביל לחלץ אותנו דבר שגם לי לראות כי עוד ישראלי מניאק ניכנס לסטיסטיקה. אבל הסיבה העיקרית היא בגלל שאנחנו ניטקעים עוזרים לנו ואנחנו מערכים זאת מאד לכן אנחנו עוזרים לאחרים :wink:

 

נ.ב

הפיסוק שלי בכתבה הזאת על הפנים אז נא לא להיתיחס כי אני עייף וממש אין לי כוח לעשות פיסוק נכון. :lol:

 

ההודעה מיועדת לך ולכל אחד אחר בסגנון.

 

אם אתה עייף מדי ואין לך כח - אל תכתוב בפורום. :!::evil:

 

בפעם הבאה הודעות כאלה יימחקו אוטומטית - בלי הסברים.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
השגת לפחות טלפון?

 

:lol: ידעתי שזה הדבר הראשון שישאלו... :lol:

לא, לא השגתי... יש לי חברה נהדרת ואני לא מחפש לה מחליפה (כי בשבילי אין). חוץ מזה כל "הקסם" היה בזה שסתם רציתי לעזור וגם לגרום לאיזה רכב לנסוע... כשהגרוטאה הניעה הייתי ברגע של אושר אלוהי :D

 

כן אני בטוח שהיית עוזר גם לאיזה גבר בן 50 שמן ומסריח להניע את האוטו אפילו שזה היה דומה לרכב הראשון שלך לא!!! :D

 

ממש לא נכון !!!

אני עצרתי לעזור להמון רכבים שעמדו בצד הדרך בשנתיים שיש לי רישיון. בעצם, כל פעם שאני לא ממהר לאנשהו (עבודה, לימודים וכו') אני עוצר לעזור.

 

אז בוא אני אסביר לך למה אני עוצר לעזור, בתקווה להרביץ בך קצת תרבות.

אני עוצר לעזור למישהו אחר כי אני חיי בתקווה שכשאר אני אהיה זה שיתקע בצדי הדרך בגלל תקלה ולא אצליח להסתדר אז מישהו אחר יעצור ויעזור לי ...

 

לספרינטר איטי, בוא אני אספר לך סיפור קצר שקרה לי. פעם נסעתי בזבוטינסקי מכיוון פ"ת לרמת גן. בדרך ראיתי A3 עם אותות מצוקה ו-2 בחורים יושבים לידה. ישר עצרתי בצד, נסעתי קצת רוורס בשביל להתקרב אליהם (מודה, נסעתי קצת מהר) ...

רק יצאתי מהרכב והמשפט הראשון שלהם היה "תודה רבה לך שעצרת, אנחנו כבר עומדים פה כמעט 3 שעות ואף אחד לא עוצר". ה-A3 סירבה בתוקף להניע (לא היה אפילו קול של סטארטר), הבחור סיפר לי שהם נסעו, פתאום היה רעש מוזר מכיוון המנוע והרכב נכבה. מכיוון שכל האורות על הדש דלקו הבנתי שלא מדובר במצבר גמור, למרות זאת ניסיתי לחבר להם כבלים וזה (כצפוי) לא עזר. אמרתי לבחור שזו תקלה מכאנית, זה יכול להתחיל מבעיה באספקת הדלק ויכול להגיע גם למנוע גמור.

הם שאלו אותי איפה יש פה חניה קרובה, הם יגררו את הרכב ויבואו בבוקר לאסוף אותו. אמרתי להם שזו לא שכונה שכדאי להשאיר את הרכב בלילה. נתתי לו את הטלפון של הגרריסט שלי באזור המרכז, הוא במקרה היה באמצע גרירה ולא היה יכול להגיע אבל נתן לו טלפון של חבר שלו.

לאחר שביררתי שכל העיניינים הסתדרו נסעתי לדרכי ...

 

כל העיניין לקח לי פחות מחצי שעה מהחיים שלי, תאמין לי שזה לא היה מזיק פה לאף אחד לתרום חצי שעה מהחיים שלו בשביל לעזור למישהו במצוקה !!!

אני מקווה שתפיק לקחים מהדברים שלי ותהפוך להיות בנאדם יותר נחמד לסובבים אותך ולא לחשוב רק על הטובה שתפיק מעזרה לאנשים (לדוגמא לעזור רק לבחורות כי תשיג מזה מספר טלפון, תאמין לי שזה לא נקרא עזרה אלא זה נקרא חוצפה!!!) ...

 

לעזור זה על הכיפאק, אבל אם לא יודעים...עדיף לא לעזור

 

"ידעתי שזה לא בעיית מצבר כי כל המנורות דלקו" ? מה קשור...הסטרטר צורך "טיפה" יותר חשמל מכמה מנורות עלובות

 

"לא היה קולות של סטארטר אפילו > > > אמרתי לבחור שזאת תקלה מכאנית - מאספקת דלק עד מנוע גמור" ????? סייג לחוכמה שתיקה !!

 

אם אין סטרטר הבעיה אמממ אמממ אמממ בסטרטר.....בחיווט אליו, או בסטרטר עצמו, היות והרכב עצר בזמן נסיעה...סביר להניח שהיתה לו בעיה באמובילייזר דבר שגרם לניתוק דלק+הצתה...ויותר מאוחר גם מנע סטרטר....

 

עם זאת, בהחלט כל הכבוד על היוזמה לעצור לכל "תקוע" אני רק מקווה שיום אחד לא תעצור למישהו...ותגלה שמתחת למכסה המנוע יש לו אקדח גלוק 19 במקום סמרטוטים...

×
×
  • תוכן חדש...