Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8029 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אלוהים כנראה לא אוהב אותי, זה ממש קטע... יצאתי מהבית לקנות זוג פנסים כדי לעבור סוף סוף טסט, הגעתי לתחנת הדלק ואני רואה מחזה נפלא... בחורה עם כל החוטיני בחוץ מתכופפת מעל תא המנוע, מכסה מורם, ומפרקת את הפילטר אויר.... מיותר לציין שהיא חוסמת נתיב אחד מבין שניים... אגב, הרכב שהיא מבצעת בו את זממה - דייהטסו שרייד שחורה מלוכלכת רצח (כאילו מושבתת), שנת 87 חבוטה כולה, וכמובן - אוטומטית...

בזמן שאני מתדלק אני ממשיך לבחון איך היא מפרקת את הפילטר ומתפתח לי אליה כבוד, קצת רחמים בגלל שכל הנהגים שעברו קיללו אותה או סתם הסתכלו בצורה מוזרה, וגם סקרנות כמובן.

בגלל שיצאתי לקנות פנסים כל הכלים היו באוטו והחלטתי לגשת לעזור למרות שהידע שלי במכונאות בסיסי לגמרי, אולי קצת מעבר ללתת מכות בהגה ולקלל כשהרכב נתקע..

חזרתי ברוורס בתוך התחנה, החניתי את הרכב וניגשתי "צריכה עזרה? ... יש לי כלים"

היא ממש שמחה וסיפרה לי שיש לה ממש קצת דלק ושכנראה משהו במשאבת דלק שלה לא בסדר, כי פעם כבר תיקנו לה...

ניסיתי להניע - ולא הצלחתי... בערך שעה ניקיתי את הקרבורטור, סידרתי לה את הצ'וק וכל מיני צינוריות שם, כאשר במשך כל אותו זמן מידיי פעם אני כמעט מצליח להניע וזה בורח לי שוב... היא מילאה רק 3 ליטר קודם וחשבתי להוסיף עוד דלק... היא מצידה רצתה שאני אשפוך דלק הישר לתוך הקרבורטור, "לטפטף" היא אומרת... :)

בסופו של דבר הצלחתי להניע ואפילו זכיתי בסיבוב שהזכיר לי איך זה בשריידים הישנות (הייתה לי כזו, רכב ראשון), רק שזאת אוטומטית... אה, וקיבלתי גם כוס קולה! ורבתי עם בעלי התחנה שהתחיל לצעוק שאנחנו מפריעים וכו' וצעקתי עליו שהוא חתיכת ישראלי מניאק... בזמן שעבדתי כל אחד שם בא לתת עצות אבל לעזור לה, כשהייתה תקועה שם הרבה לפני הם לא רצו...

ממש שמחתי מכל הסיפור, הייתי מאושר וגאה בעצמי שהנה סוף סוף משתלם להחזיק רכב צרפתי, התקנתי לי שני פנסים חדשים, חתכתי את כל הידיים הגם ככה מלוכלכות ומלאות בכוויות מהשרייד...

וכשהגתע ילטסט סובבו אותי חזרה להביא אישור תיקונים ממוסך... אישור בלמים לא הספיק... זה לא פייר!

למישהו יש סיפורים דומים?

Live fast, die young - leave a better looking corpse

פורסם
השגת לפחות טלפון?

 

:lol: ידעתי שזה הדבר הראשון שישאלו... :lol:

לא, לא השגתי... יש לי חברה נהדרת ואני לא מחפש לה מחליפה (כי בשבילי אין). חוץ מזה כל "הקסם" היה בזה שסתם רציתי לעזור וגם לגרום לאיזה רכב לנסוע... כשהגרוטאה הניעה הייתי ברגע של אושר אלוהי :D

Live fast, die young - leave a better looking corpse

פורסם
אלוהים כנראה לא אוהב אותי, זה ממש קטע... יצאתי מהבית לקנות זוג פנסים כדי לעבור סוף סוף טסט, הגעתי לתחנת הדלק ואני רואה מחזה נפלא... בחורה עם כל החוטיני בחוץ מתכופפת מעל תא המנוע, מכסה מורם, ומפרקת את הפילטר אויר.... מיותר לציין שהיא חוסמת נתיב אחד מבין שניים... אגב, הרכב שהיא מבצעת בו את זממה - דייהטסו שרייד שחורה מלוכלכת רצח (כאילו מושבתת), שנת 87 חבוטה כולה, וכמובן - אוטומטית...

בזמן שאני מתדלק אני ממשיך לבחון איך היא מפרקת את הפילטר ומתפתח לי אליה כבוד, קצת רחמים בגלל שכל הנהגים שעברו קיללו אותה או סתם הסתכלו בצורה מוזרה, וגם סקרנות כמובן.

בגלל שיצאתי לקנות פנסים כל הכלים היו באוטו והחלטתי לגשת לעזור למרות שהידע שלי במכונאות בסיסי לגמרי, אולי קצת מעבר ללתת מכות בהגה ולקלל כשהרכב נתקע..

חזרתי ברוורס בתוך התחנה, החניתי את הרכב וניגשתי "צריכה עזרה? ... יש לי כלים"

היא ממש שמחה וסיפרה לי שיש לה ממש קצת דלק ושכנראה משהו במשאבת דלק שלה לא בסדר, כי פעם כבר תיקנו לה...

ניסיתי להניע - ולא הצלחתי... בערך שעה ניקיתי את הקרבורטור, סידרתי לה את הצ'וק וכל מיני צינוריות שם, כאשר במשך כל אותו זמן מידיי פעם אני כמעט מצליח להניע וזה בורח לי שוב... היא מילאה רק 3 ליטר קודם וחשבתי להוסיף עוד דלק... היא מצידה רצתה שאני אשפוך דלק הישר לתוך הקרבורטור, "לטפטף" היא אומרת... :)

בסופו של דבר הצלחתי להניע ואפילו זכיתי בסיבוב שהזכיר לי איך זה בשריידים הישנות (הייתה לי כזו, רכב ראשון), רק שזאת אוטומטית... אה, וקיבלתי גם כוס קולה! ורבתי עם בעלי התחנה שהתחיל לצעוק שאנחנו מפריעים וכו' וצעקתי עליו שהוא חתיכת ישראלי מניאק... בזמן שעבדתי כל אחד שם בא לתת עצות אבל לעזור לה, כשהייתה תקועה שם הרבה לפני הם לא רצו...

ממש שמחתי מכל הסיפור, הייתי מאושר וגאה בעצמי שהנה סוף סוף משתלם להחזיק רכב צרפתי, התקנתי לי שני פנסים חדשים, חתכתי את כל הידיים הגם ככה מלוכלכות ומלאות בכוויות מהשרייד...

וכשהגתע ילטסט סובבו אותי חזרה להביא אישור תיקונים ממוסך... אישור בלמים לא הספיק... זה לא פייר!

למישהו יש סיפורים דומים?

 

כמה עלו פנסים ל-205?

חדשים או מפירוק?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

כמה עלו פנסים ל-205?

חדשים או מפירוק?

לפי דעתי אין טעם לקנות מפירוק כי צריך רפלקטורים תקינים והחלטתי כבר ללכת על חדשים וזהו... עלו לי 140 ש"ח כל אחד.

Live fast, die young - leave a better looking corpse

פורסם

אני מנחש שאתה רוצה שנעלה עוד מקרים כאלה...

באחד הזה לא הספקתי לעצור אבל נדמה לי שזה רגע של על אנוש.

לאישה בגיל 30 בערך (יפה לגילה לא שזה קשור) נתקע באמצע צומת אם תינוק באוטו.

תוך שניה יצאה החוצה ודחפה את האוטו לבד לצד :shock: (תוך כדי סיבוב ההגה)

זה היה מחזה

 

נ.ב שחכתי לציין שהיו לה נעלי עקב בערך 6 סנטי.

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- יופי עדיין נשאר קצת שכל

 

like a G-L-O-V-E

פורסם
השגת לפחות טלפון?

 

:lol: ידעתי שזה הדבר הראשון שישאלו... :lol:

לא, לא השגתי... יש לי חברה נהדרת ואני לא מחפש לה מחליפה (כי בשבילי אין). חוץ מזה כל "הקסם" היה בזה שסתם רציתי לעזור וגם לגרום לאיזה רכב לנסוע... כשהגרוטאה הניעה הייתי ברגע של אושר אלוהי :D

 

כן אני בטוח שהיית עוזר גם לאיזה גבר בן 50 שמן ומסריח להניע את האוטו אפילו שזה היה דומה לרכב הראשון שלך לא!!! :D

פורסם
השגת לפחות טלפון?

 

:lol: ידעתי שזה הדבר הראשון שישאלו... :lol:

לא, לא השגתי... יש לי חברה נהדרת ואני לא מחפש לה מחליפה (כי בשבילי אין). חוץ מזה כל "הקסם" היה בזה שסתם רציתי לעזור וגם לגרום לאיזה רכב לנסוע... כשהגרוטאה הניעה הייתי ברגע של אושר אלוהי :D

 

כן אני בטוח שהיית עוזר גם לאיזה גבר בן 50 שמן ומסריח להניע את האוטו אפילו שזה היה דומה לרכב הראשון שלך לא!!! :D

 

אתה יודע, יכול להיות שלא, בעיקר בגלל שגבר יכול להסתדר יותר למרות כל השיוויון שיש... לגבר צריכות להיות לזה ידיים... ספק אם הייתי ניגש... מה גם שיכול להיות שהגבר מבין מה קורה שם ולא צריכה עזרה שלי.. היא הראתה בוודעות סימנים של מצוקה... מעבר לזה, אם הגבר היה ממש מגעיל אז כנראה שלא, בעיקר בגלל שזה לא נעים לעמוד ליד בן אדם שגורם לי לתחושות כאלו ואחרות... אבל גם זה לא בטוח... ואילו היה מדובר בבן אדם שנראה לי נחמד יותר או שמדובר ברכב שיעניין אותי, גם אם לא צריך עזרה אפשר תמיד ללמוד משהו...

Live fast, die young - leave a better looking corpse

פורסם
השגת לפחות טלפון?

 

:lol: ידעתי שזה הדבר הראשון שישאלו... :lol:

לא, לא השגתי... יש לי חברה נהדרת ואני לא מחפש לה מחליפה (כי בשבילי אין). חוץ מזה כל "הקסם" היה בזה שסתם רציתי לעזור וגם לגרום לאיזה רכב לנסוע... כשהגרוטאה הניעה הייתי ברגע של אושר אלוהי :D

אישה כזאת היא יהלום! תחשוב מה זה... אישה שמחליפה פילטר ומטפלת באוטו. אני ישר הייתי זורק את החברה שלי ולוקח את זאתי. קומבינה של בחורה: גם חוטיני, גם מטפלת באוטו (כולל טיפול עשרת אלפים) וגם "הנהגים הסתכלו עליה בצורה מוזרה" (מעניין איך :wink: ?!)

היא עוד מציעה לך, ציטוט: "לטפטף היא אומרת..." .

מה יש לחשוב פה :?::!:

פורסם

אני זוכר שלפני שנה יצאתי מבריכת ה'פועל' בחולון למי שמכיר. בדיוק סיימתי אימון של 3 דק' בחדר כושר ופרשתי בשיא רגע לפני שאני מקבל התקף לב :lol:

ברחבה שם עמדה בחורה עם פיאט אונו (כנראה מודל 88 - חסר הידיות לדלת) שמיאנה להניע. לאחר התלבטויות רבות ש"האם לגשת לנסות לעזור ולצאת טמבל אם זה לא יעבוד?"

אמרתי "שלום, צריכה עזרה?"

מבט של זלזול בעיניה ותחושת "יאללה עוף מפה"

יותר גרוע מזה לא יכול להיות, הרגשתי שאני יכול ללכת ולהתחרט על זה עוד כמה שעות או שאני משפיל את עצמי עוד קצת ומנסה לשחק אותה.

"הייתה לנו פעם אונו כזה, רכב שדורש הרבה תשומת לב"

"כן..." שנאמר באופן מזלזל

"את יכולה שנייה לפתוח את מכסה המנוע?"

כנראה שהיא הבינה שאני לא אעזוב אותה אם אני לא אקבל את מבוקשי

היא פתחה את מכסה המנוע, מהכרות עם הטמפרה הבנתי שצריך לחפש את הקליק הקטן הזה, הרמתי את המכסה ומיקמתי את עמוד האבטחה.

ריח חזק של דלק הכה בפני - "המנוע שלך מוצף. הרדיאטור נפל לתוך הקרבורטור עשה סמטוחה שלמה מכל הפלאגים"

בשלב זה לא ראיתי את תגובתה כי היא ישבה בתוך הרכב. סגרתי את מכסה המנוע ואמרתי לה מבחוץ: "תחכי כמה דק', ושאת מתניעה אל תלחצי על הגז"

עכשיו מגיע הרגע שאתה בטוח שיותר טוב מזה לא תוכל להגיע - אז אמרתי "שלום " והלכתי. אפילו "תודה" הכלבה לא אמרה.

זה היה המעשה הנכון ביותר לאותו רגע (הייתי אז כולה בן 16, Jesus! :roll: )

 

כמובן שתחושת ה"גבר-גבר" לא עוזבת אותך למשך הרבה זמן :wink:

פורסם
השגת לפחות טלפון?

 

:lol: ידעתי שזה הדבר הראשון שישאלו... :lol:

לא, לא השגתי... יש לי חברה נהדרת ואני לא מחפש לה מחליפה (כי בשבילי אין). חוץ מזה כל "הקסם" היה בזה שסתם רציתי לעזור וגם לגרום לאיזה רכב לנסוע... כשהגרוטאה הניעה הייתי ברגע של אושר אלוהי :D

 

כן אני בטוח שהיית עוזר גם לאיזה גבר בן 50 שמן ומסריח להניע את האוטו אפילו שזה היה דומה לרכב הראשון שלך לא!!! :D

 

ממש לא נכון !!!

אני עצרתי לעזור להמון רכבים שעמדו בצד הדרך בשנתיים שיש לי רישיון. בעצם, כל פעם שאני לא ממהר לאנשהו (עבודה, לימודים וכו') אני עוצר לעזור.

 

אז בוא אני אסביר לך למה אני עוצר לעזור, בתקווה להרביץ בך קצת תרבות.

אני עוצר לעזור למישהו אחר כי אני חיי בתקווה שכשאר אני אהיה זה שיתקע בצדי הדרך בגלל תקלה ולא אצליח להסתדר אז מישהו אחר יעצור ויעזור לי ...

 

לספרינטר איטי, בוא אני אספר לך סיפור קצר שקרה לי. פעם נסעתי בזבוטינסקי מכיוון פ"ת לרמת גן. בדרך ראיתי A3 עם אותות מצוקה ו-2 בחורים יושבים לידה. ישר עצרתי בצד, נסעתי קצת רוורס בשביל להתקרב אליהם (מודה, נסעתי קצת מהר) ...

רק יצאתי מהרכב והמשפט הראשון שלהם היה "תודה רבה לך שעצרת, אנחנו כבר עומדים פה כמעט 3 שעות ואף אחד לא עוצר". ה-A3 סירבה בתוקף להניע (לא היה אפילו קול של סטארטר), הבחור סיפר לי שהם נסעו, פתאום היה רעש מוזר מכיוון המנוע והרכב נכבה. מכיוון שכל האורות על הדש דלקו הבנתי שלא מדובר במצבר גמור, למרות זאת ניסיתי לחבר להם כבלים וזה (כצפוי) לא עזר. אמרתי לבחור שזו תקלה מכאנית, זה יכול להתחיל מבעיה באספקת הדלק ויכול להגיע גם למנוע גמור.

הם שאלו אותי איפה יש פה חניה קרובה, הם יגררו את הרכב ויבואו בבוקר לאסוף אותו. אמרתי להם שזו לא שכונה שכדאי להשאיר את הרכב בלילה. נתתי לו את הטלפון של הגרריסט שלי באזור המרכז, הוא במקרה היה באמצע גרירה ולא היה יכול להגיע אבל נתן לו טלפון של חבר שלו.

לאחר שביררתי שכל העיניינים הסתדרו נסעתי לדרכי ...

 

כל העיניין לקח לי פחות מחצי שעה מהחיים שלי, תאמין לי שזה לא היה מזיק פה לאף אחד לתרום חצי שעה מהחיים שלו בשביל לעזור למישהו במצוקה !!!

אני מקווה שתפיק לקחים מהדברים שלי ותהפוך להיות בנאדם יותר נחמד לסובבים אותך ולא לחשוב רק על הטובה שתפיק מעזרה לאנשים (לדוגמא לעזור רק לבחורות כי תשיג מזה מספר טלפון, תאמין לי שזה לא נקרא עזרה אלא זה נקרא חוצפה!!!) ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
השגת לפחות טלפון?

 

:lol: ידעתי שזה הדבר הראשון שישאלו... :lol:

לא, לא השגתי... יש לי חברה נהדרת ואני לא מחפש לה מחליפה (כי בשבילי אין). חוץ מזה כל "הקסם" היה בזה שסתם רציתי לעזור וגם לגרום לאיזה רכב לנסוע... כשהגרוטאה הניעה הייתי ברגע של אושר אלוהי :D

 

כן אני בטוח שהיית עוזר גם לאיזה גבר בן 50 שמן ומסריח להניע את האוטו אפילו שזה היה דומה לרכב הראשון שלך לא!!! :D

 

ממש לא נכון !!!

אני עצרתי לעזור להמון רכבים שעמדו בצד הדרך בשנתיים שיש לי רישיון. בעצם, כל פעם שאני לא ממהר לאנשהו (עבודה, לימודים וכו') אני עוצר לעזור.

 

אז בוא אני אסביר לך למה אני עוצר לעזור, בתקווה להרביץ בך קצת תרבות.

אני עוצר לעזור למישהו אחר כי אני חיי בתקווה שכשאר אני אהיה זה שיתקע בצדי הדרך בגלל תקלה ולא אצליח להסתדר אז מישהו אחר יעצור ויעזור לי ...

 

לספרינטר איטי, בוא אני אספר לך סיפור קצר שקרה לי. פעם נסעתי בזבוטינסקי מכיוון פ"ת לרמת גן. בדרך ראיתי A3 עם אותות מצוקה ו-2 בחורים יושבים לידה. ישר עצרתי בצד, נסעתי קצת רוורס בשביל להתקרב אליהם (מודה, נסעתי קצת מהר) ...

רק יצאתי מהרכב והמשפט הראשון שלהם היה "תודה רבה לך שעצרת, אנחנו כבר עומדים פה כמעט 3 שעות ואף אחד לא עוצר". ה-A3 סירבה בתוקף להניע (לא היה אפילו קול של סטארטר), הבחור סיפר לי שהם נסעו, פתאום היה רעש מוזר מכיוון המנוע והרכב נכבה. מכיוון שכל האורות על הדש דלקו הבנתי שלא מדובר במצבר גמור, למרות זאת ניסיתי לחבר להם כבלים וזה (כצפוי) לא עזר. אמרתי לבחור שזו תקלה מכאנית, זה יכול להתחיל מבעיה באספקת הדלק ויכול להגיע גם למנוע גמור.

הם שאלו אותי איפה יש פה חניה קרובה, הם יגררו את הרכב ויבואו בבוקר לאסוף אותו. אמרתי להם שזו לא שכונה שכדאי להשאיר את הרכב בלילה. נתתי לו את הטלפון של הגרריסט שלי באזור המרכז, הוא במקרה היה באמצע גרירה ולא היה יכול להגיע אבל נתן לו טלפון של חבר שלו.

לאחר שביררתי שכל העיניינים הסתדרו נסעתי לדרכי ...

 

כל העיניין לקח לי פחות מחצי שעה מהחיים שלי, תאמין לי שזה לא היה מזיק פה לאף אחד לתרום חצי שעה מהחיים שלו בשביל לעזור למישהו במצוקה !!!

אני מקווה שתפיק לקחים מהדברים שלי ותהפוך להיות בנאדם יותר נחמד לסובבים אותך ולא לחשוב רק על הטובה שתפיק מעזרה לאנשים (לדוגמא לעזור רק לבחורות כי תשיג מזה מספר טלפון, תאמין לי שזה לא נקרא עזרה אלא זה נקרא חוצפה!!!) ...

 

:lol:

אם היה להם טיפטיפה שכל הם היו מיתקשרים לביטוח וגוררים את האוטו.

בכל ביטוח צד ג' יש כיום ביטוח גרירה (אלא אם אתה מיתעקש לחסוך כמה שקלים)

אפילו בג'אסטי שלי יש...

 

אני לרוב עוצר לאופנוענים... איזה בעסה זה להתקע באיזה "שום שקום בדרך לאן-שהוא"!

וגם לרוב אין להם כלי עבודה, דבר שמבעס רצח, לראות את התקלה ואין לך אפשרות לסדר את זה...

 

גילי

 

תקן אותי אם אני טועה...

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

חבר'ה, עם כל הכבוד (ויש כבוד), אבל פשוט מסוכן מדיי לעצור היום באמצע הכביש (במיוחד אם הוא מהיר/בין-עירוני) למישהו.

1. מחבלים

2. גנבים

והיו מקרים מעולם....

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

×
×
  • תוכן חדש...