Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תאונה מחרידה ליד הישוב מטע


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5432 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם אתה גם יוצא מידי פעם לנהיגה כזו בכביש ציבורי, אני מבין למה אתה יוצא להגנת הבחור, אבל כאמור כשיהיו לך ילדים - ומישהו כזה יגיח מולך או לצידך כשהילד שלך ברכב, תדבר אחרת. you stand where you sit.

 

יש לי.

 

הטיעון שלך רלוונטי (חוצמי הקטע של הילדים, שהוא דמגוגיה). אתה צודק, לנהוג מהר ואגרסיבי יותר מסוכן מלנהוג לאט. אבל המקום הזה שאתה נמצא בו כרגע הוקם ע"י אלו שרוצים, אוהבים וחושבים שזה ממש סביר לנהוג מהר ואגרסיבי כשאפשר, ומעודדים במקביל לימוד נהיגה ושיקול דעת בנהיגה.

 

על זה הוקם הפורום, שמי שלא חושב כך, לא יציק לנו (אני בקבוצת אלו שחושבים שזה סביר, אני לא ממקימי הפורום).

המקום הוירטואלי הזה הוא המקדש, המפלט ועיר המקלט של חובבי הנהיגה.

אם אתה חושב אחרת, למרות שדעתך לגיטימית עקרונית, כאן אתה הכופר.

אתה הנוצרי בבית הכנסת, הצלם בהיכל, אוהד הפועל בשער 11, הבתולה ברחוב החלונות האדומים ה... אני מניח שהבנת.

 

פה אנחנו אומרים לכל חובבי ספר החוקים, לכו תתחסדו במקום אחר.

פה נותנים בגז.

 

יש עוד הרבה פורומים מפוקחים ע"י חברות מסחריות וחוקים ותקנות וחופש הביטוי והדיבור והפתיחות לכל.

פה זה המקום של הנותנים בגז.

 

אז מי שלא רוצה שיקנה איזו מאזדה 5, ייקח את הילדים וייסע ברכה.

פה נותנים בגז.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

פאלו צודק. מי בא לעשות רייסים בפרויד ב2 בלילה?

vw-golf כתב:

זו פאקינג מדינה דמוקרטית, זה לא שהוא הרים יד על מישהו, אז חלאס, סתמו פיות!!
פורסם
אם אתה גם יוצא מידי פעם לנהיגה כזו בכביש ציבורי, אני מבין למה אתה יוצא להגנת הבחור, אבל כאמור כשיהיו לך ילדים - ומישהו כזה יגיח מולך או לצידך כשהילד שלך ברכב, תדבר אחרת. you stand where you sit.

 

שוב אתה מתעקש לא להבין את דבריי, ואז לסלף את מה שאתה חושב שהבנת.

 

א. לא יצאתי להגנת הבחור, יצאתי כנגד הטענות שלך.

ב. כמו שעפר אמר, הקטע עם הילדים זה דמגוגיה. אני לא מחפש להרוג אף אחד ויש לי רצון מספיק חזק להגן על עצמי גם בלי שיהיו לי ילדים שאני מרגיש מחויב להגן עליהם.

ג. שוב (כי לא הבנת בפעם הראשונה) - אני מגנה בכל תוקף נהיגה ספורטיבית או השתוללות כשיש מכוניות מסביב. אני פשוט לא מבין למה הנחת המוצא חייבת להיות שהיו...

ד. עכשיו ראיתי את התמונות. איך לעזאזל הוא הגיע למצב כזה? אני אפילו לא מצליח להבין מאיפה הוא נפל לשוליים...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אתם עושים לעצמכם איפה ואיפה. שאלתי אתכם אם אתם מוכנים שהנהג הישראלי הממוצע יעשה כמוכם, וינהג כפי רצונו היכן שבא לו, אם לדעתו האישית הכביש פנוי וימשיך להיות כך. כלומר, גם נהג טוב וגם חוזה עתידות. אני מניח, שהתשובה היא לא. נסו לנסוע פעם עם הילד (פאלו?) בכביש חמש כשכמה חבר'ה מהכפרים הופכים אותו למגרש המירוצים שלהם. בעתה מובטחת לכם.

 

לכן, אני מניח שמה שאתם אומרים זה שלכם מותר, כי אתם מאוד מנוסים ומקצועיים, אבל מי שלא ברמה שלכם פשוט מסכן את יתר העולם. אז מי בעצם קובע את הרמה המתירה לאדם לנהוג בכביש ציבורי כאילו היה מסלול מירוצים? כל אחד בעיני עצמו?

 

ופאלו, מותר לאהוב נהיגה ו/או רכבים ועדיין לצאת נגד נסיעה פרועה (טוב, ספורטיבית שלך אבל פרועה של הערסים בהונדה, נכון?) בכביש ציבורי. פורום הוא מקום לדיון, וזה בדיוק מה שאנו עושים. אני חושב שמשהו לא בסדר, ואתה חושב שהוא כן. אפשר "לתת בגז" בכל מיני דרכים/דרכים. גם אני נהנה מבית-אורן לעתים, אבל אני לא הופך אותו למסלול מירוצים.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
אתם עושים לעצמכם איפה ואיפה.

 

נכון.

ברוך בואך לביתם של האופים.

 

נסו לנסוע פעם עם הילד (פאלו?) בכביש חמש כשכמה חבר'ה מהכפרים הופכים אותו למגרש המירוצים שלהם. בעתה מובטחת לכם.

 

אני לא זוכר מתי התבעתי בכביש.

 

לכן, אני מניח שמה שאתם אומרים זה שלכם מותר, כי אתם מאוד מנוסים ומקצועיים,

 

לא אמרתי שמותר. החוק אומר שאסור.

 

אז מי בעצם קובע את הרמה המתירה לאדם לנהוג בכביש ציבורי כאילו היה מסלול מירוצים? כל אחד בעיני עצמו?

 

אני קובע לעצמי.

 

פורום הוא מקום לדיון, וזה בדיוק מה שאנו עושים. אני חושב שמשהו לא בסדר, ואתה חושב שהוא כן. אפשר "לתת בגז" בכל מיני דרכים/דרכים. גם אני נהנה מבית-אורן לעתים, אבל אני לא הופך אותו למסלול מירוצים.

 

מה ההבדל בין מה שאתה עושה בבית אורן למה שאני עושה בנס הרים?

לא יודע.

אני, למשל, לא מעיז לנהוג מהר (בקנה מידה שלי) בבית אורן. הכביש מסוכן מדי, בשבילי ולדעתי.

 

כן, הפורום הוא מקום לדיון.

אבל הפורום הוא גם המקום הפרטי של אילו שאוהבים לנהוג ונוהגים לנהוג ספורטיבי. בשביל זה הוא הוקם. אתה כאן אורח בבית של מישהו שקבע אילו ערכים מתאימים לו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

ברור שאני לא חושב שהנהג הממוצע צריך לעשות את זה, אבל זה גם לא מעניין אותי. אני יוצא רק כנגד אותו ביטול גורף של נהיגה ספורטיבית, ומבקש לבחון כל מקרה לגופו. אם הנהג היה מספיק טמבל בשביל להפיל את הרכב שלו לתעלה, אז זו בעיה שלו. אם הוא עשה את זה בזמן שמיניואן מלא תינוקות היה בנתיב הנגדי - אז הוא כבר עבר ממעמד של טמבל למעמד של פושע.

 

וזה לא משנה אם הוא נוהג במיאטה, בגולף, בסיוויק או באלטו.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

 

אכן מקרה מאוד מצער, מישהו קפץ מעל לפופיק. ההורים נהרגו והילדים התייתמו.

בלי קשר לתוצאות התאונה, זאת אינה דוגמא לנהיגה ספורטיבית. יש בפרויד כמה עיקולים שניתן לצאת מהם גם ב170 קמ"ש + ולא רק ב120 (S לפני הרמזור של המנהרה הכיוון מטה לדוגמא).

 

אגב, יש למישהו מושג באיזה עיקול הוא התרסק?

 

בר, +1 לכל מה שנאמר לך עד כה.

אתה מרשה לעצמך להנות מבית אורן מעת לעת...מאין לך שלא תתרסק לחתיכות קטנות? מה הכוונה ב"להפוך אותו למסלול מירוצים"?

 

עוד משהו לגבי פרויד...

 

לפני כשנה ראיתי תאונה מתרחשת בזמן אמת בכביש פרויד, למעשה היא התרחשה כמה מטרים מלפני.

נסעתי אחה"צ בכיוון מעלה. מעט לפני העיקול האחרון טרם הגעה לרמזור של רמת אשכול (למי שמכיר) נסעתי בימני, משמאלי אישה במאזדה-ליסינג 3 ומלפניי בחור בברלינגו\פרטנר. כנראה שהבחור התחמם למראה האלפא מאחוריו והחליט להפגין את כישורי הנהיגה המדהימים שלו. באמצע העיקול אני קולט את הגלגל הפנימי אחורי שלו מאבד אחיזה והרכב שלו מתחיל להסתחרר, הוא השלים 180 ונכנס עם התחת בגדר ההפרדה והיה לא רחוק מביקור בצד השני (לא רק של הכביש...). מלכתחילה גם אני וגם הגברת במאזדה שמרנו מרחק והספקנו לעצור בזמן ובנוסף שאפו למאזדה 6 מאחורי שלא נכנסה בי (עלתה על המדרכה ואז חזרה לכביש כאילו כלום) וליתר המכוניות מאחור - התאונה התרחשה באמצע עיקול עם שדה ראייה בעייתי.

עקפתי את מקום התאונה, עצרתי לראות שכולם בסדר והמשכנו הלאה.

 

במקרה הזה מדובר על רכב לא מתאים, נהג שלא יודע לנהוג ובנוסף לכל אלו זמן עומס בפרויד. אז כן, יש זמן ומקום לכל דבר וזאת דוגמא מה לא לעשות ומתי. מצד שני, המקרה של אותה מיאטה ונהגה הוא שונה מאוד ולכן ההתלהמות וההאשמות קצת לא במקום, לדעתי...

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
לא יפה לדבר ככה על אמא שלך.

נדבר כשיהיו לך ילדים וחבר'ה שחושבים שהם נהגי מרוץ יסעו לידך.

אתה כמובן נהג מעולה. מושלם. לך זה לא היה קורה. לא בבית שמש ולא בבית אורן. אבל לא כולם כאלה, ואז השאלה היא האם ממוצע הנהג הישראלי הוא שצריך לקבוע היכן ומתי אפשר לנסות נהיגה ספורטיבית. נראה לי שאתה בעיקר מגן על מה שאתה אוהב לעשות עם המיאטה שלך, ושוכח שלא לכולם את אותו הניסיון.

 

+111111

פורסם
אתם עושים לעצמכם איפה ואיפה. שאלתי אתכם אם אתם מוכנים שהנהג הישראלי הממוצע יעשה כמוכם, וינהג כפי רצונו היכן שבא לו, אם לדעתו האישית הכביש פנוי וימשיך להיות כך. כלומר, גם נהג טוב וגם חוזה עתידות. אני מניח, שהתשובה היא לא. נסו לנסוע פעם עם הילד (פאלו?) בכביש חמש כשכמה חבר'ה מהכפרים הופכים אותו למגרש המירוצים שלהם. בעתה מובטחת לכם.

 

לכן, אני מניח שמה שאתם אומרים זה שלכם מותר, כי אתם מאוד מנוסים ומקצועיים, אבל מי שלא ברמה שלכם פשוט מסכן את יתר העולם. אז מי בעצם קובע את הרמה המתירה לאדם לנהוג בכביש ציבורי כאילו היה מסלול מירוצים? כל אחד בעיני עצמו?

 

ופאלו, מותר לאהוב נהיגה ו/או רכבים ועדיין לצאת נגד נסיעה פרועה (טוב, ספורטיבית שלך אבל פרועה של הערסים בהונדה, נכון?) בכביש ציבורי. פורום הוא מקום לדיון, וזה בדיוק מה שאנו עושים. אני חושב שמשהו לא בסדר, ואתה חושב שהוא כן. אפשר "לתת בגז" בכל מיני דרכים/דרכים. גם אני נהנה מבית-אורן לעתים, אבל אני לא הופך אותו למסלול מירוצים.

 

אני לא עושה שום איפה ואיפה. אני מוכן שכל נהג יתנהג כמוני:

 

1. אני נוסע בנס הרים (לעיתים נדירות) אבל אני נוהג בזהירות ליד רכבים אחרים ולוקח טווחי בטיחות כפולים אפילו גם כשיש רכבים לפני וגם כאשר יש רכבים בצד השני.

 

2. אני לא נוהג על גבול המגבלות שלי ואני נזהר יותר ככל שהמהירות גבוה יותר.

 

3. אני נזהר בעקיפות ומקפיד לעקוף רק כשיש טווח ראיה מספיק גדול כדי להימנע מתאונות.

 

 

מבחינתי שכל נהג ינהג ככה בנס הרים ובכל מקום אחר כל עוד הוא יכבד את הזולת ואת כללי הזהירות.

 

 

תאונות זה אכן דבר שקורה ואני בעצמי ראיתי נהגים מנוסים שמאבדים את הרכב בנס הרים (רוני, עידן). השאלה היא האם זה קרה במקום הומה אדם ומסוכן או במקום שבו היה הנהג ורכבו בלבד? כאשר הנהג לוקח את הסיכונים בזהירות ובמקומות הנכונים- גם זה מקובל עלי...

 

נ.ב במהלך הנסיעה בשישי עקפו אותנו שני חברה (S2000 כתומה ומגאן ספורט שחורה), לפי השמועות הם מכירים את נס הרים כאת כף ידם. נהגים מצוינים. עדיין כשהם עקפו אותנו ואת הרכב שהיה לפנינו על קו לבן! לפני עיקול ללא ראיה! תוך שהם גולשים לשוליים של הנתיב הנגדי!

 

זה חמור בעניי יותר מכל נהג מתחיל שעשה טעות תמימה במקום ללא רכבים אחרים, נתקל בחוסר מזל לא נורמלי (ליהכנס ככה לבור זה באמת מזל ביש) ועדיין סיים את העניין עם נזקים לרכב בלבד.

 

בקיצור. כולנו עוברים על החוק מדי פעם, כל הפוסל במומו פוסל.

פורסם

הפורום הזה לפעמים ניראה כמו פורום של עמותת אור ירוק.

HNN.co.il

תאונה אחת של מיאטה על כל חמישים תאונות של מאזדות/קורולות. אז מה יותר מסוכן, נהיגה ספורטיבית או נסיעה מנהלתית?

פורסם

נסיעה ספורטיבית פר הגדרה מסוכנת יותר מנסיעה מנהלתית, ויש הרבה יותר תאונות של קורולות כי יש הרבה יותר קורולות ממיאטות (ביחס גבוה יותר מ 1:50).

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם
אני לא עושה שום איפה ואיפה. אני מוכן שכל נהג יתנהג כמוני:

1. אני נוסע בנס הרים (לעיתים נדירות) אבל אני נוהג בזהירות ליד רכבים אחרים ולוקח טווחי בטיחות כפולים אפילו גם כשיש רכבים לפני וגם כאשר יש רכבים בצד השני.

2. אני לא נוהג על גבול המגבלות שלי ואני נזהר יותר ככל שהמהירות גבוה יותר.

3. אני נזהר בעקיפות ומקפיד לעקוף רק כשיש טווח ראיה מספיק גדול כדי להימנע מתאונות.

 

מבחינתי שכל נהג ינהג ככה בנס הרים ובכל מקום אחר כל עוד הוא יכבד את הזולת ואת כללי הזהירות.

 

תאונות זה אכן דבר שקורה ואני בעצמי ראיתי נהגים מנוסים שמאבדים את הרכב בנס הרים (רוני, עידן). השאלה היא האם זה קרה במקום הומה אדם ומסוכן או במקום שבו היה הנהג ורכבו בלבד? כאשר הנהג לוקח את הסיכונים בזהירות ובמקומות הנכונים- גם זה מקובל עלי...

 

נ.ב במהלך הנסיעה בשישי עקפו אותנו שני חברה (S2000 כתומה ומגאן ספורט שחורה), לפי השמועות הם מכירים את נס הרים כאת כף ידם. נהגים מצוינים. עדיין כשהם עקפו אותנו ואת הרכב שהיה לפנינו על קו לבן! לפני עיקול ללא ראיה! תוך שהם גולשים לשוליים של הנתיב הנגדי!

 

זה חמור בעניי יותר מכל נהג מתחיל שעשה טעות תמימה במקום ללא רכבים אחרים, נתקל בחוסר מזל לא נורמלי (ליהכנס ככה לבור זה באמת מזל ביש) ועדיין סיים את העניין עם נזקים לרכב בלבד.

 

בקיצור. כולנו עוברים על החוק מדי פעם, כל הפוסל במומו פוסל.

 

את זה אני מוכן לקבל בשתי ידיים. במצבים מסוג אלה שמתוארים אצלך בחצי הראשון של ההודעה, כשאתה רואה שכל הכביש פנוי, ואתה לוקח סיכון רק לעצמך ולרישיון הנהיגה שלך - זו החלטה שלך (או שלי, כמובן, או של כל אחד אחר).

 

אבל כשאתה (לא אתה עצמך, אלא "אתה" גנרי) חוצה קו לבן או נוהג מעבר למגבלות (הראיה, של הרכב, של הניסיון שלך, וכו') - אתה מסכן גם אנשים אחרים. תקראו לי איך שתרצו, ואני לא מאחל את זה לאף אחד מכם, אבל לקוח שלנו הוא דוד של היתומים מפרויד, וגידל אותם לאחר אותה תאונה נוראית. עכשיו אני שואל אתכם - בפורום ציבורי, אתם מעודדים בעצם נסיעה כזו, כאשר כל אחד יכול להחליט לגבי עצמו אם הוא מוכשר מספיק ואם הכביש פנוי מספיק?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
בר, +1 לכל מה שנאמר לך עד כה.

אתה מרשה לעצמך להנות מבית אורן מעת לעת...מאין לך שלא תתרסק לחתיכות קטנות? מה הכוונה ב"להפוך אותו למסלול מירוצים"?

 

תקרא את מה ש- senda כתב.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
נכון.

אני לא זוכר מתי התבעתי בכביש.

 

בעתה

 

מתוך ויקימילון, מיזם רב לשוני ליצירת מילון חופשי שיתופי.

 

קפיצה אל: ניווט, חיפוש

[עריכה] בְּעָתָה

 

ניתוח דקדוקיכתיב מלאבעתההגייה*be'ataחלק דיברשם־עצםמיןנקבהשורשב־ע־תדרך תצורהמשקל קְטָלָהנטיותר' בְּעָתוֹת; בַּעֲתַת־, ר' בַּעֲתוֹת־

  1. פחד פתאומי, בהלה, חרדה.
    • "קַוֵּה לְשָׁלוֹם, וְאֵין טוֹב; לְעֵת מַרְפֵּה, וְהִנֵּה בְעָתָה" (ירמיהו ח, טו)

[עריכה] מילים נרדפות

 

[עריכה] ראו גם

 

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.


×
×
  • תוכן חדש...