Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8559 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עדיף כזאת שיכולה גם להפוך את ה-WAV ל-MP3, כאשר הדרישות הן:

 

1. שתהיה פרוצה, כלומר ללא צורך בהרשמה או קנייה (לא כמו אלו שאפשר לעשות ריפ רק לחצי מהקבצים או משהו)

2. שהגודל שלה לא יעלה על גודל 1.44

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אין על הMusic Match

אבל היא יותר מ1.44

 

אז אני יגיד לך להוריד את הCannamp3

השתמשתי בה לפני כמה שנים 8)

 

היא עושה גם RIP?

 

ואל תגיד לי להוריד - תגיד לי מאיפה (-:

 

תודה!!

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אין על הMusic Match

אבל היא יותר מ1.44

 

אז אני יגיד לך להוריד את הCannamp3

השתמשתי בה לפני כמה שנים 8)

 

היא עושה גם RIP?

 

ואל תגיד לי להוריד - תגיד לי מאיפה (-:

 

תודה!!

 

רוני

 

היא עושה RIP ואחרי זה היא הופכת לMP3 ...

 

 

להוריד אני לא יודע מאיפה

 

אבל יש לי אותה במחשב איפשהו ... :D

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

לחץ על הקישור וזה יוריד לך. 1.19 מגה בייט.

ראלימן

 

תגובה לראלי מן בציטוט

 

2. שהגודל שלה לא יעלה על גודל 1.44

 

רוני

8)

 

מה????

תגיד אתה בסדר בראש?

תוכנה שלא תעלה על 1.44 ואני סיפקתי תוכנה ששוקלת 1.19... תבדוק את עצמך..!

 

ורוני אני מצטער אני אנסה שוב במפרט היה כתוב בפירוש 1.19..

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

קבל סקורניס..

 

http://download.com.com/3000-2140-10131370.html?tag=lst-0-14

 

http://download.com.com/3000-2140-6934278.html?tag=lst-0-10

 

http://download.com.com/3000-2140-6199461.html?tag=lst-0-8

 

http://download.com.com/3000-2140-7969679.html?tag=lst-0-3

 

 

אם לא תצליח למצוא את מבוקשך מתוך כל אלה אז תגיד לי יש עוד..

:wink::twisted::lol:8)

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

לחץ על הקישור וזה יוריד לך. 1.19 מגה בייט.

ראלימן

 

תגובה לראלי מן בציטוט

 

2. שהגודל שלה לא יעלה על גודל 1.44

 

רוני

8)

 

מה????

תגיד אתה בסדר בראש?

תוכנה שלא תעלה על 1.44 ואני סיפקתי תוכנה ששוקלת 1.19... תבדוק את עצמך..!

 

ורוני אני מצטער אני אנסה שוב במפרט היה כתוב בפירוש 1.19..

 

ראלימן

 

 

מסקנה :

לא כל מה שמוצהר זה אמיתי ....

 

ורוני

אם אתה רוצה אני יוכל לשלוח לך את התוכנה בICQ

2001 Opel Astra 1.6

פורסם
עדיף כזאת שיכולה גם להפוך את ה-WAV ל-MP3, כאשר הדרישות הן:

 

1. שתהיה פרוצה, כלומר ללא צורך בהרשמה או קנייה (לא כמו אלו שאפשר לעשות ריפ רק לחצי מהקבצים או משהו)

2. שהגודל שלה לא יעלה על גודל 1.44

 

רוני

 

CDEX, התוכנה הכי בסיסית וקלה . . .

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

תודה אנשים!! מצאתי.

 

CD RIP 2.0

 

פחות מ-800K.

עושה RIP והופכת ל-MP3. הכל בחינם.

 

פחחח, ויש שם עוד איזה 300 תוכנות, כולן בתשלום, וכולן עושות אותו הדבר בדיוק...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
עדיף כזאת שיכולה גם להפוך את ה-WAV ל-MP3, כאשר הדרישות הן:

 

1. שתהיה פרוצה, כלומר ללא צורך בהרשמה או קנייה (לא כמו אלו שאפשר לעשות ריפ רק לחצי מהקבצים או משהו)

2. שהגודל שלה לא יעלה על גודל 1.44

 

רוני

 

CDEX, התוכנה הכי בסיסית וקלה . . .

:mm_yeah:

אפילו את הדיסק המוגן של סאבלימינל היא עוברת... :wink:

×
×
  • תוכן חדש...