Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5476 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני שוקל לרכוש את הדגם המדובר, אתמול עשיתי נסיעת מבחן על הדגם 1.4 האוטומטי(לא ניתן לבצע נסיעת מבחן על

הדגם הידני, כי אין אותו בנסיעות מבחן) רק כדי להרגיש את המנוע בעל ה- 100 כ"ס, הנסיעה הייתה די נוחה ומרגישים

שיש כוח למנוע הקטן.

אני מחפש מידע זמין ברשת על הדגם המדובר אבל ללא כל הצלחה, מישהו מכיר את הרכב?

אשמח לכל מידע ועזרה בנושא.

תודה מראש.

 

פורסם

גם אני מתעניין בדגם הזה. ולא מצאתי באינטרנט ביקורות או מבחנים על הרכב בזה.

מה צרכת דלק האמתית שלו למשל?

פורסם

נהגתי עליו 3000 ק''מ במשך חודש,הוא היה חדש לגמרי מהשכרה.

האבזור מרשים בדגם בסיסי שכזה,אך חויית הנהיגה הייתה מאכזבת,המנוע לא מי יודע מה,אולי עקב שילובו לתיבת ההילוכים הנ''ל שאיננה מצטיינת.

מושבים מאוד קשים.

לפניה הייתה ברשותי מאזדה 2 שעברה איתי 16 אלף ק''מ והרגישה הרבה יותר טוב מבחינת ניהוג,ישיבה נוחה ברכב אך דלת אבזור בגרסת ההשכרה.

היונדאי משום מה לא הייתה חסכונית מהמאזדה 2 שנתפסת כ"שותה" דלק בקטגורייה.

לא הרגישה לי יציבה משהו בסיבובים ואף ניסתה להיפטר ממני במהירות נמוכה על כביש יבש בחזרה מירושלים(המאזדה לא צייצה באותם תנאים בדיוק)

כרכב עירוני נותן מענה לא רע בכלל ומאובזר כראוי.

פורסם

תשקול לרכוש סיאט איביזה, בגירסאת ה-3 דלתות , האיביזה פשוט מכונית טובה יותרה(התנהגות כביש, איבזור, עיצוב) .

תריץ חיפוש דיברנו המון על האיביזה.

אורן

Citroen Cactus Pure Tech 110 S&S manual gear 2017

Subaru XV 1.6 Lineartronic Auto 2015

 

[h=2][/h]

פורסם
תשקול לרכוש סיאט איביזה, בגירסאת ה-3 דלתות , האיביזה פשוט מכונית טובה יותרה(התנהגות כביש, איבזור, עיצוב) .

תריץ חיפוש דיברנו המון על האיביזה.

אורן

כן.

יונדאי עולה 85000 ש"ח

ואיביזה 105000 ש"ח מינימום

יש הבדל...

פורסם
תשקול לרכוש סיאט איביזה, בגירסאת ה-3 דלתות , האיביזה פשוט מכונית טובה יותרה(התנהגות כביש, איבזור, עיצוב) .

תריץ חיפוש דיברנו המון על האיביזה.

אורן

 

אני הייתי מעדיף את הI20 על האיביזה

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

יש ימי מכירה ביונדאי בסוף השבוע הקרוב, מי שרוצה להגשים חלום מוזמן.

Niv למה אתה מעדיף את ה-I20 על האיביזה? למרות כל המבצעים של האיביזה היא תשמור על ערכה טוב יותר (תראה מה קורה למחירון של מכוניות 2008 שנפלטות מהליסינג).

אני נוהג באיביזה SC למעלה משנה, נהגתי מאות ק"מ ב-I20 זו לא I30 קטנה, זה רכב אחר,הרבה פחות נוח (גם ה-I30 לא נוחה במיוחד), איכות הרכבה נמוכה, סתם מכונית בינונית.

 

אורן

Citroen Cactus Pure Tech 110 S&S manual gear 2017

Subaru XV 1.6 Lineartronic Auto 2015

 

[h=2][/h]

פורסם

האמת היא שהתעניינתי באיביזה, אבל אין אפשרות לעשות טרייד אין על הרכב שלי - ואם עושים טרייד אין אז

הם מחשבים את הרכב ממחיר מחירון שהוא מעל 100K ש"ח וזה ממש לא שווה.

כמה דלק "שותה" היונדאי I20 הידנית?

בגדול היונדאי עונה לי על הדרישות, אני מנסה למצוא כמה שיותר מידע על הרכב ולצערי הרב כמעט ואין.

 

פורסם

פולו ידנית 1.4 עולה כ-88K ש"ח, במבצע בחודש מאי היא נמכרה בכ-83K ש"ח.

Citroen Cactus Pure Tech 110 S&S manual gear 2017

Subaru XV 1.6 Lineartronic Auto 2015

 

[h=2][/h]

פורסם
יש ימי מכירה ביונדאי בסוף השבוע הקרוב, מי שרוצה להגשים חלום מוזמן.

Niv למה אתה מעדיף את ה-I20 על האיביזה? למרות כל המבצעים של האיביזה היא תשמור על ערכה טוב יותר (תראה מה קורה למחירון של מכוניות 2008 שנפלטות מהליסינג).

אני נוהג באיביזה SC למעלה משנה, נהגתי מאות ק"מ ב-I20 זו לא I30 קטנה, זה רכב אחר,הרבה פחות נוח (גם ה-I30 לא נוחה במיוחד), איכות הרכבה נמוכה, סתם מכונית בינונית.

 

אורן

 

מבחינתי כל מה שהיבואן שלו הוא צמפיון הוא לא קיים, עד שיוכיחו אחרת.

יש הרבה רכבים טובים אחרים שיש להם אחריות ושירות כמו שצריך

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

האמת היא שזו לא הפעם הראשונה שאני שומע שאנשים לא אוהבים את צ'מפיון, אך מכיוון שזה לא עומד

על הפרק, אז העניין הזה לא רלוונטי.

חברים שוב אני לא מחפש אלטרנטיבות, אני מתעניין בדגם הספציפי הנ"ל ולא בשום רכב אחר.

האם מישהו מכיר מישהו שמכיר מישהו שמכיר מישהו שהתנסה בדגם?

 

פורסם

לא יודע לגבי ה-3 דלתות, אבל ה-I20 הליסינגית זוועתית. ההגה דק נורא, מת, הרכב בפנים מרגיש זול למחירו.

משכנתא זה קל

×
×
  • תוכן חדש...