Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5416 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי שקניתי רכב חדש IBIZA SC 2011 ואחרי שנסעתי עליו כמה חודשים בלי מערכת הגיע הזמן להתחיל בפרוייקט חדש.

ברכב האחר הטויוטה ישארו שאר הרכיבים.

 

זה הסטאפ שאני מתכנן להתקין ברכב:

 

1. HU דאבל דין KW-AVX836.

2. קומפוננט SEAS LOTUS PERFORMANCE

3. מגבר FA2150x

4. מונובלוק AUDISON LRX 1.1 עד שימכר

5. סאב SW 300 בתיבה אטומה 37 ליטר.

 

כמובן שאעשה איטום בדלתות.

 

יותר מאוחר התיכנון הוא הוספת פרוססור + מגבר 4 ערוצים לקומפוננט לעבודה אקטיבית.

חיווט יהיה של קונקספטז 4 גייג' והסט RCA שלהם קריסטל.

אני בראש שלהתחיל לשמוע את הסט הזה בפסיבי להתקדם אחרי זה לאקטיבי.

אני אשתדל לעדכן ולעלות תמונות כל זמן שיהיה משהו חדש.

כרגע בחיפושים אחרי דאבל דין והזמנה של מתאם לדאשבורד ההתקנה תעשה בשלבים בגלל שאני סטודנט.

1.החלפת הה HU המקורי

2. איטום דלתות

3. התקנת קומפוננטים + מגבר שתיי ערוצים

4. חיווט

5. סאב

6 אם ימכר המונו אז קניית מגבר 4 ערוצים שיעבוד עם הקמפוננט ושתיי ערוצים יעבוד עם הסאב.

7. פרוססור

8. איטום מגש והבאגז'

9. לשידרוגים הבאים יבואו כנראה.

JVC KW-AVX836

Hertz HSK-165XL @ Celestra FA475x

DC Audio Level 5 m2 12 inch @ DC Audio 3.5K

פורסם

בחירה מעולה של רכיבים.

שמעתי את הסט זה מותקן בכמה רכבים ואת התוצאה הטובה ביותר ניתן להשיג עם אתה מרחיק את הטוויטרים ממך ואוטם את הדלת בצורה טובה ויסודית. צריך להתקין את הטוויטרים בנקודה הכי עמוקה של הדש, על פי דעתי.

 

רק תקפיד על קבצי מוזיקה איכותים.

 

 

אני חושב שעדיף להשאיר את המונו.

שששששששששש

אני במעקב!!!!!!!

פורסם

ה JVC הוא בין ה 2DIN's היותר איכותיים שיצא לי לשמוע במחיר נמוך. גם התצוגה שלו סבבה והממשק מאוד נוח.

עד היום יש לי את הטעם הטוב מהמכשיר של JVC שישב אצלי ברכב. האיכות לא נופלת משאר הר"ד ברמות הטובות++ הממשק מאוד נוח, הפונקציות סבירות ומגוונות- פשוט בחירה טובה.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

אחלה סט אחלה הגברה מקווה שתהנה מהסיז כמו שאני נהנה מהם קומפוננט שלטעמי נותן את התמורה הכי טובה למחיר שלו ולא נופל מיסטים יותר יקרים ממנו תיתחדש

hu:eclipse 7200 com:SEAS Performance amp:celestra ra-475x sub:arsenal 12

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

עידכון.

 

הובכן הותקן דאבל דין JVC KW-AVX836 עם מתאם לדאש פלוס מתאם שליטה על ההגה.

אני אעלה תמונות של התוצאה הסופית יותר מאוחר.

סה"כ מרוצה מאוד מהדאבל דין אני איתו כמה שבועות מנגן מצויין נוח לשימוש.

JVC KW-AVX836

Hertz HSK-165XL @ Celestra FA475x

DC Audio Level 5 m2 12 inch @ DC Audio 3.5K

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

האם תוכל להעלות תמונות?

אני גם לפני קבלת איביזה חדשה ורוצה לשפר קצת את הסאונד,

חשבתי חהתקין את אותו דאבל דין שהתקנת.

×
×
  • תוכן חדש...