Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5551 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

קיבלתי רישיון לפני שבועיים ונהגתי בקושי פעמיים וזה אך ורק בגלל הרישיון.

אמא שלי שמעה על פטנט כזה של ביטוח זמני של יומיים בשביל 50 ש"ח, אבל זה ממש מעצבן להתקשר כל פעם, ובנוסף לכך אני

צריך גם לתכנן שאני לא אצא מופסד מכך שלא נהגתי יום אחד.

 

בכל מקרה בדקתי מחיר של ביטוח חובה +מקיף לשנה ואני הייתי ממש בשוק. לא חשבתי שזה יגיע לסכום כזה.

הם רוצים 8,000! ושלא תגידו שזה מכונית חדשה

המכונית היא מציבושי כריזמה 1999. אני מרגיש שהרכב גם ככה עוד שניה מתפרק, זה ממש מעצבן.

המחיר הזה ממש לא נשמע לי הגיוני, מה אתם אומרים?

פורסם

8000 זה עוד בסדר. אני שילמתי מצטבר 10,800.

 

במקרה שלי זה היה באותה תקופה 23% משווי הרכב. ראיתי לנכון לבטח מקיף במקרה כזה.

אצלך הכריזמה עולה בערך 15K במצב טוב? אמרת היא על סף מעבר לעולם הבא?

אתה רואה לנכון לשלם 60% משווי הרכב על ביטוח? (שעיקר המקיף הוא ביטוח נגד גניבה)

 

איזה מקיף ואיזה בטיח חבר, חובה+ג' וסע לשלום.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אם אני לא טועה יש איזה "תרגיל" שקראתי עליו דווקא כאן בפורום שהוא חוקי לגמרי להוזיל ביטוח לנהג חדש. הרכב צריך להיות על שם מישהו שהוא לא נהג חדש, למשל אחד ההורים והם גם צריכים להיות המוטבים בפוליסה, שחלה על כל נהג מכל גיל, אבל מבלי להצהיר על הנהג החדש כנהג העיקרי ברכב. ואז משלמים הרבה פחות. נסה לברר לגבי האפשרות הזו.

פורסם
אם אני לא טועה יש איזה "תרגיל" שקראתי עליו דווקא כאן בפורום שהוא חוקי לגמרי להוזיל ביטוח לנהג חדש. הרכב צריך להיות על שם מישהו שהוא לא נהג חדש, למשל אחד ההורים והם גם צריכים להיות המוטבים בפוליסה, שחלה על כל נהג מכל גיל, אבל מבלי להצהיר על הנהג החדש כנהג העיקרי ברכב. ואז משלמים הרבה פחות. נסה לברר לגבי האפשרות הזו.

 

ואז חס וחלילה ברגע האמת חברת הביטוח תפנה אותך לסעיף א123 פיסקה 456 שאומרת שהביטוח לא חל על נהגים חדשים או בולשיט כזה. כשזה מגיע לתשלומים הם יודעים טוב טוב איך להתחמק מזה.

 

ארז,אתה אומר 8,000 שח? זה מה שרוכבי הביטוח צריכים לשלם על אופנועים מעל 250 סמ"ק אם הם רוצים שיהיה להם ביטוח יותר מנהג אחד. בניגוד למכוניות שאתה יכול לבחור עד 3 נהגים אם אינני טועה שינהגו בלבד באוטו באופנועים זה או נהג אחד או כל נהג. זאת אומרת אם אתה וחברה או אתה ובן משפחה רוצים לרכוב על אותו אופנוע אז סבבה לשלם באזור ה 7300 ומעלה לביטוח כל נהג.

 

ברוך הבא לעולם הלא צודק שלנו.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

יכול להיות שאני טועה, אבל די משוכנעת שקראתי פה משהו על כך שיש נהג עיקרי ונהג מישני ונהג מזדמן. ואם מדובר במישהו שנוהג ברכב פעם אחת בחודש אז הוא לא נחשב כאחד המוטבים שצריך להצהיר עליהם. כמובן שאם השואל מעוניין ליסוע כל הזמן ברכב אז זה לא תופס, אבל אם זה בשביל להשתמש מידי פעם באוטו של ההורים, אני חושבת שיש דרך להסדיר זאת בעלות מצומצמת.

פורסם

את האמת אני אנסה לנהוג כמה שיותר, מכיוון שאני עדיין בתקופת המלווה ואני רוצה לרכוש כמה שיותר ניסיון עם ההורים.

והביטוח דיי מגביל אותי.

אני לא רוצה לסיים את תקופת המלווה בתחושה שלא יהיה לי ביטחון עצמי בסיטואציות שונות.

פורסם

חבר תגיד תודה ותשלם כמו גבר, אני בתור נהג חדש שילמתי על הונדה סיויק שנת 2000 מצטבר קרוב ל14 אלף ש''ח ועוד רציתי לנשק לסוכן את הרגליים.

היום אני עדיין נהג צעיר אך כבר לא חדש ומשלם על סיויק שנת 2006 מהדגם החדש קרוב ל10 אלף ש''ח.

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

פורסם

במחיר הזה אפשר כבר לקנות מכונית לנהג חדש.

המחירים האלו זה פשוט ניצול של הנהג החדש, זה נכון שהמחיר צריך להיות יותר יקר מאשר לנהג וותיק אך המחירים האלו מוגזמים

משום שכל מי שהוציא רשיון מת לנהוג כבר.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

כאמור, אין מנוס מלוותר על המקיף. חובה + צד ג' זה ממילא לא זול ויכול לעבור את ה-4000 שקלים בקלות. אז לשלם כפול בשביל מקיף זה מיותר בשביל אוטו כזה זול. אולי זה יעודד אותך לנסוע בזהירות...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
במחיר הזה אפשר כבר לקנות מכונית לנהג חדש.

המחירים האלו זה פשוט ניצול של הנהג החדש, זה נכון שהמחיר צריך להיות יותר יקר מאשר לנהג וותיק אך המחירים האלו מוגזמים

משום שכל מי שהוציא רשיון מת לנהוג כבר.

 

 

למרבה הצער אנחנו שומעים על הרבה תאונות והרבה מהן קטלניות שבהן מעורבים צעירים. מה יש למות לנהוג כל כך? אחרי מספר שנים לפעמים כבר הולכים ברגל.

מה שלא יהיה, שאף אחד לא יעיז לנהוג בלי ביטוח. כי הזול יוצא בסופו של דבר ביוקר.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
למרבה הצער אנחנו שומעים על הרבה תאונות והרבה מהן קטלניות שבהן מעורבים צעירים. מה יש למות לנהוג כל כך? אחרי מספר שנים לפעמים כבר הולכים ברגל.

מה שלא יהיה, שאף אחד לא יעיז לנהוג בלי ביטוח. כי הזול יוצא בסופו של דבר ביוקר.

 

אני נוהג אך ורק בזהירות, ואפילו בזהירות יתר,מה שהתבטא כחוסר ביטחון עצמי וזה גם מה שהכשיל אותי בטסט הראשון.

מה שמעצבן פה זה העובדה שאני מקבל רישיון אחרי 3 טסטים ומס' רב של שיעורים שהגיעו לסכום של כ+6000 ש"ח.

ואחרי שחשבתי שסוף סוף סיימתי עם זה ועם הכסף, עכשיו גם צריך לשלם לביטוח.

אני כמובן אנהג עם ביטוח, וזה גם חובה לעשות את זה, אך זה נאמר אך ורק לביטוח חובה.

השאלה פה האם זה נשמע הגיוני לשלם סכום של 8000 ש"ח על ביטוח מקיף אחרי שימוש בסכום

רב ללימודי הנהיגה והטסטים, במיוחד כשהמחירון של המכונית הזאת היא כ15,000 ש"ח

או שכדאי לי פשוט לעשות חובה+צד ג'?

פורסם

שוב, אף אדם שפוי לא יגיד לך לעשות מקיף לרכב שהביטוח עולה 60% מערך הרכב, ועוד כשהוא במצב "אני מרגיש שהרכב גם ככה עוד שניה מתפרק, זה ממש מעצבן.".

 

חובה וצד ג'. מעבר לזה אין שום סיבה מוצדקת.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אני חושב שתעשה ביטוח חובה+צד גימל.

 

ותסע בזהירות.

 

מצד שני חברות הביטוח יקרות מאוד מאוד, אם אין לך איזה עובד מדינה או משהו בסגנון שמקבל הנחות בביטוח ותוכל להעזר בו בשביל הביטוח שלך.

W520 Alpine. Focal Utopia Mid. Focal utopia tweeter. Focal Utopia Woffer. JBL MS-8. Celestra -DA2K.tru- super billet 6 . 33KX Focal.

by: 2 xs-power

פורסם
אני חושב שתעשה ביטוח חובה+צד גימל.

 

ותסע בזהירות.

 

מצד שני חברות הביטוח יקרות מאוד מאוד, אם אין לך איזה עובד מדינה או משהו בסגנון שמקבל הנחות בביטוח ותוכל להעזר בו בשביל הביטוח שלך.

 

כן אמא שלי עובדת מדינה, אך לא ידעתי שהיא יכולה לקבל הנחות בביטוח.

×
×
  • תוכן חדש...