Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תכנון נכון של כלי רכב


Casper
שימו לב! השרשור הזה בן 7279 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לדעתי, בכל רכב אוטומטי אי-אפשר להוציא את ההילוך מ-P בלי ללחוץ על דוושת הבלם.

 

 

הצחקתה מה זה לדעתך?

יש עובדות בשטח אין לי מושג מה הם אבל זה לא דעה זה עובדה.

 

 

נ.ב הודעת ה 500 שלי :twisted:

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- יופי עדיין נשאר קצת שכל

 

like a G-L-O-V-E

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי, בכל רכב אוטומטי אי-אפשר להוציא את ההילוך מ-P בלי ללחוץ על דוושת הבלם.

 

ישנם המון רכבים שאפשר להוציא מהילוך P בלי ללחוץ על הברקס ...

 

התיבה האוטומוטית נחלקת לשני סוגים ...

 

1) תיבה שבישביל להעביר מ P להילוך אחר צריך ללחוץ על כפתור ורק אז ניתן להעביר הילוך

ואפשר לבצע זאת בלי לחיצה על ברקס כיוון שהכפתור בידית הילוכים היא המבקרת .

 

2) תיבה שצריך ללחוץ על הברקס (לרוב יש גם ציור של רגל על ברקס ליד ה P) בישביל להוציא

את התיבה מ P ולהכניס אותה להילוך אחר (לפי דעתי יותר שימושי ובטוח) .

 

אני אישית קרה לי לא פעם ששכחתי את התיבה ב D וכשבאתי להתניע אני הורס כל פעם את

הסטרטר , ואני תמיד חושב שהקודן היא הבעיה :lol: .

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פיצ'ר נחמד בדודג' קראוון הענתיקה של אבא של אשתי :

 

יש לו שלוש שורות מושבים כמובן, האחורית ביותר זזה על מסילות כדי לשחק בין מרווח פנימי לבין נפח הטענה מאחור , עד כאן נחמד אבל לא גליק גדול.

 

מה שיפה הוא שנניח ובאת להטעין משהו מאחורה ואתה רואה שאין לך מספיק מקום, אז לא צריך לעבור קדימה להזיז את את הספסל - יש ידית להזזה גם מאחור! שפונה לתוך ה"בגאז'".

 

אז אתה מזיז בעודך מאחורה את הספסל קצת קדימה, ושלום על ישראל.

 

עוד משהו - חלונות הצד האחוריים נפתחים על ידי "ברזים" שמתוקנים בתקרה , ככה לא צריך להאבק עם המנגנונים המעצבנים של פתיחת החלונות (זה חלון שנפתח לצד, כמו החלונות הקדמיים הקטנים של חיפושית) אלא פשוט לסובב בקלילות. יש גם מגירה בגג בשביל שלט לדלת החניה, מגירות ננעלות מתחת למושבי הנהג והנוסע ועוד...

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אי אפשר לפתוח את דלת הצד אם המכסה של פיית התדלוק לא סגור במקום.

זה כדי למנוע תלישה של הפיה על ידי פתיחת הדלת.

(אני לא בטוח אם זה היה גם בישנות עם הדלת צד, אבל בחדשות יש).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

(ככה בנויה ידית המצערת במטוסים גם כן. פתיחת מצערת זה אחורה).

לא רוצה ליהיות קטנוני, אבל כמה שזכור לי זה דווקה ההפך...

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהגתי בהרבה מכוניות אוטומטיות עם הפטנט של ההילוכים והבלמים.

בקימקו שלי אי אפשר להניע בלי ללחוץ על הבלמים.

 

 

פטנט גדול. מכונית עירונית עם דלתות הזזה.

לא צריך לחקות שעה שכל המכוניות יעברו עד שפותחים את הדלת,פשוט לוחצים על כפתור והיא זזה.

 

51162.jpg

 

שילדה מושלמת.

אלומיניום קל,קורות עבות בצדדים.

לא קורה הרבה בתאונת צד עם דבר כזה.

 

Chassis-side.jpg

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

(ככה בנויה ידית המצערת במטוסים גם כן. פתיחת מצערת זה אחורה).

לא רוצה ליהיות קטנוני, אבל כמה שזכור לי זה דווקה ההפך...

 

אופס.... לא קטנוני, וכנראה גם צודק.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בפי'גו 307 :

מנגנון בטיחות של החלון החשמלי שיורד אוטמטית במקרה של נגיעה בעצם כלשהו (אצבעות)... בגלל זה אי אפשר לשים דגל ביום העצמאות :(.

 

2. לחיצה קלה על הפלסטיק שבגג הרכב ונפתח לך תא שמתאים בצורתו למשקפיים.

 

3. בהנעת האוטו ניתן לראות בעוד כמה ק"מ האוטו יצטרך לעבור טיפול תקופתי.

איוו מהיר איוו עצבני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשקנינו את האסטרה שלנו היה לה דווקא דברים מעצבנים יותר מאשר "חכמים":

1. בעת התנעה כל הדלתות ננעלות :puzzled:

2. בכיבוי המנוע כל הדלתות נפתחות :screwy:

 

והיה עוד כמה דברים מעצבנים ומוזרים... :?

שכמובן ביטלנו !

 

כמובן יש את המנגנון של החלון שחוזר למטה כשהוא מזהה שהוא סוגר על משהו, אבל אפשרי לשים דגל...

 

לא ניתן להוציא את המפתח מהסוויץ' כאשר הרכב לא ב P

 

וזהו בעיקרון, אופל אסטרה זה לא רכב כל כך חכם מסתבר, שלא נדבר על הסקסו...

 

:lol::roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תכנון חכם של דברים קטנים ב E36 .

 

ניתן לכוון את טמפרטורה שונה של המזגן לנוסע ולנהג.

 

בדגם הקופה, בשביל להרים את המושב של הנוסע, יש ידית גם בצד שמאל של הכיסא (קרוב לנהג) .

 

האור הפנימי של הרכב נדלק ברגע שאתה מכבה את הרכב, הוא נסגר שאתה סוגר את הדלת עם מפתח או אזעקה.

 

שאתה מוריד את סך השמש נגד סינוור ופותח את התריס של המראה, נדלקת מנורה , שאתה סוגר את התריס, המנורה נסגרת.

 

יש עוד הרבה , אבל הכי טוב זה התכנון של השילדה וההגה , עד שלא נהגת לא תבין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7279 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...