Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5584 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז אני לא מרבה להשתמש ברכב, אני נוסע עם הרכב לאוניברסיטה וחזרה כל יום.

זה אומר שבבוקר אני נוסע 10 ק"מ הלוך, ובערב 10 ק"מ חזור. ללא מזגן ובנהיגה ממש חלשה על הגז.

 

עד לפני חודש הרכב עשה 1 ל7.3

לפני כחודש הייתי במוסך והחלפתי לו גלאי EVM (נראה לי שהוא קשור למדידת לחצים ולהחלפת הילוך)

 

עכשיו הרכב עושה 1 ל-8.

זה עדיין נראה לי ממש נמוך, אפילו שיש לי נסיעות ממש קצרות,

אני ממש עושההכל כדי לחסוך, קראתי בפורום את כל הטיפים האפשריים (כמו לחכות חצי דקה לפני תחילת כל נסיעה וכו').

 

מה דעתכם? יש מקום לשיפור?

 

תודה!

פורסם

רק להבהיר אתה וודאי מתכוון לצריכת דלק גבוהה. (אני מת לראות את הליצן שיתלונן שהרכב שלו צורך מעט מדיי דלק)

נסיעה עירונית במנוע קר צורכת הרבה יותר דלק מהרגיל.

הדרך לאוניברסיטה קצרה ככל שתהיה רצופה ברמזורים, קצת עליות? אני משער שכן...

גם אני בתור ילד בן 17 פתחתי נושא בהול שהפונטו 1250 שלי דאז עושה 1 ל - 7

מהר מאד הבנתי שהחישוב שלי כמו שלך - שגוי.

 

המשך ערב נעים

דודי

פורסם

קודם כל תודה על התשובה,

כן באמת התכוונתי גבוהה.

אז מה שאתה אומר בעצם שזה נורמלי? אין לי סיבה לבדוק את הנושא?

 

שוב תודה

פורסם

אין בעד מה.

אני מצטרף לשאלה של הבחור מעליי.

מחשב דרך לא נותן חישוב מדוייק לצריכת דלק.

במידה ואינך יודע כיצד לחשב זאת בקש הכוונה מחברי הפורום ויסבירו לך כיצד (תהליך מאד פשוט)

לילה טוב

דודי

 

נ.ב לחכות חצי דקה זה חארטה. רגע לפניי ההנעה וודא שאתה חגור, שהמראות מכוונות תניע, תדליק אורות (אם צריך) שלב להילוך וסע לשלום אם אתה גר מרחק קצר מכביש בינעירוני כדאי לחמם טיפה את האוטו ולא לצאת לאוטוסטרדות מיד לאחר ההנעה. אם אתה נוסע במהירות שלא עולה על 40 קמ"ש בדקה הראשונה לנסיעה אין טעם להשאר מונע בחניה.

 

אם יש לך אופציה לנסוע בתחבורה ציבורית שלא תעלה על 20 שקלים ליום זה יותר משתלם מלהחזיק רכב.

(2 ליטר בנזין + מחיר חניה באזור אוניברסיטאות עולה על הסכום הנ"ל לפי דעתי.)

פורסם

אחלה תודה,

כן מדדתי לבד..אני לא מאמין למחשב, הוא לא נראה לי הכי מדוייק.

אני פשוט ממלא פול מודד מרחד ושוב ממלא.

 

יש דרך לבדוק אםניתן לקבל צריכה טובה יותר?

פורסם

תמלא פוול, תסע נניח איזה 60 ק"מ ואז תדלק שוב.

 

נניח ותדלקת 6 ליטר עד הפוול, משמע שהרכב שותה 1 ל 10 בנסיעה שלך.

 

אגב, חשוב שתתן לרכב את המרווח ק"מ הזה כדי לקבל אינדיקציה יותר קרובה למקור.

בנוסף תשתדל לנסוע כמו שאתה רגיל לנסוע ובדרכים שאתה נוסע, אם זה עירוני וכו'.

אני מאמין שהרכב שלך בבין עירוני יצרך פחות.

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם

זה בדיוק מה שעשיתי, אפילו נסעתי 250 ק"מ.

 

אני פשוט חושב שזה גרוע כי אני שומע מחברים שהם עושים בעיר 1 ל11 ואף טוב יותר, ולאו דווקא עם רכבים חדשים.

פורסם

תראה, הנסיעה שלך היא במנוע קר בחלק גדול ממנה. כל שכן כשאתה לוחץ חלש כל הדרך בגז, במצב כזה ישנה צריכה גבוהה של דלק כי היחסים שונים בין אוויר לדלק כשהמנוע קר. כשאנשים מודדים צריכה הם מודדים בנסיעות יותר ארוכות בד"כ ולכן הנתונים שונים מאד.

זה שאתה מחכה חצי דקה זה תקין ואפילו בהוראות יצרן לגבי שסתומים הידראוליים נכתב שנקישות יכולות להיות מלחץ שמן נמוך ורק אם נמשכות לאחר חצי דקה זה אומר שצריך לבדוק לחץ שמן, מה זה אומר? שחצי דקה לוקח למנוע לבנות את הלחץ הדרוש ולשמן את הנקודות במנוע הנדרשות לנסיעה.

נסיעה נעימה.

×
×
  • תוכן חדש...