Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5600 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

רציתי לדעת מאיפה קונים כוהל הצתה לפולו,

האם שווה לקנות סיני או גרמני ?

והאם זה נכון שהסיני מחזיק רק שנה אחת ?

ומה העליות של המקורי ושל הסיני ?

והאם יש סוגים שונים של ייצור תוצרת סין (כוהל יותר אכותי/פחות איכותי) ?

 

תודה לעונים.

  • ספונסר פורום
פורסם

הסלילים הסינים ברכב הזה גורמים להרבה בעיות ולהפרעות חשמל ברכב

אני ממליץ רק על הסליל של חברת ברו גרמניה .

מחירו של סליל כזה הוא כ 750 שח לפני מעמ .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

אני בטוח שהגרמני הכי טוב והוא לא יתקלקל לי בשנים הקרובות אבל זה יקר לי 870 ש"ח.

ובסוף השנה אני מוכר את הרכב ...מה גם שקניתי כוהל סיני לפני שנה בדיוק והיום הוא הלך לי.

אז אם יש סיני של חברה איכותית אז זה טוב בשבילי.

רק מאיפה אני משיג אחד כזה במחיר סביר ?

פורסם
אני בטוח שהגרמני הכי טוב והוא לא יתקלקל לי בשנים הקרובות אבל זה יקר לי 870 ש"ח.

ובסוף השנה אני מוכר את הרכב ...מה גם שקניתי כוהל סיני לפני שנה בדיוק והיום הוא הלך לי.

אז אם יש סיני של חברה איכותית אז זה טוב בשבילי.

רק מאיפה אני משיג אחד כזה במחיר סביר ?

מפירוק יהיה לך טוב? או שאתה מעדיף חדש לחלוטין?

:)
פורסם

אני לא חושב שיש את החלק שהוא מחפש בגל אור.

תנסה אולי תמצא, במידה ולא אז אתה יכול לנסות אצל רפי חלפים בתל אביב ואצל שיא יבואנים, הם ממש צמודים לרחוב המסגר.

קובי

×
×
  • תוכן חדש...