Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5606 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הציעו לי לקנות רנו מגאן מאחת מסוכנויות הרכב הגדולות שנת 2008 עם 67.000 קילומטר אוטומטית בתנאי תשלום כדקלמן:

18.000 תשלום ראשוני ואז עוד 36 תשלומים ללא ריבית של כ 1000 ש"ח לחודש וללא תשלום נוסף בסוף התקופה.

יש לציין שהרכב שראיתי ממש כמו חדש והוא מגיע אחרי בדיקה, טיפול וטסט לשמונה חודשים.

 

האם העסקה שווה?

האם אני יוכל למצוא עסקה יותר טובה?

למכירה ידית פתיחת דלת נהג מברזל לאיביזה 2001-2

וכמו כן ממיר במצב מצויין. פרטים בה"פ

פורסם

פרט והסבר:

-איזה מסוכנויות הרכב? "טרייד-אין" של היבואן, ליסינג או משהו אחר.

-איזה יד הרכב ומה הבעלויות הקודמות (ליסינג, השכרה, פרטי וכו')

-מה מחיר המחירון (לוי יצחק) של הרכב לאחר שיקלול נסועה, יד ובעלויות הקודמות?

 

יש לציין שהרכב שראיתי ממש כמו חדש והוא מגיע אחרי בדיקה, טיפול וטסט לשמונה חודשים.
הצחקתני. רכב ממגרש עובר תמיד ניקוי יסודי+שטיפה+פוליש+ווקס כך שהוא נראה כמו חדש, ההצגה החיצונית זניחה. הבדיקה של המכון לא רלוונטית (תן לי לנחש, הכל כמעט תקין לחלוטין?) אתה צריך לבצע בדיקה משלך.

 

שים לב שרכבו כהוגן על הרכב הזה (30K+ נסועה שנתית, ליסינג?) אז כדאי מאוד לקבל הנחה רצינית. אפילו אם הנסועה שלך ממוצעת (15K נסועה שנתית) אז עוד מספר שנים יהיה לך קשה למכור את הרכב עקב הנסועה הגבוה.

פורסם

רכב 2008 עם 67 אלף ק"מ וטסט ל-8 חודשים אומר שהרכב עלה על הכביש כנראה ב-10/2007 כך שהק"מ אפילו נמוך לליסינג וכמעט בממוצע הכללי שזה בהחלט לא רע.

 

אין לסמוך על ה"בדיקה" המוצגת ע"י המוכר ויש לעשות בדיקה לבד, במכון בדיקה לפי בחירך.

 

לגבי העסקה - היא פחות או יותר משקפת את מחיר השוק לא מדובר במציאה אבל זו גם לא שחיטה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

שנת הדגם 2008 החלה ב-04/2007 והסתיימה ב-12/2008 עד 2008 שנת הדגם X החלה באפריל של שנת X-1 והסתיימה כשנגמר ליבואנים המלאי של אותה שנה.

 

בהנחה שהרכב היה בליסינג וסיים 3 שנים ויש לו טסט עוד שמונה חודשים מכאן שהוא עלה לכביש באוקטובר 2007.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

תבדוק את המחיר מול מחיר "מזומן" לרכב מקביל מליסינג / השכרה כדי לדעת את אחוז הריבית שמוצע לך.

הקילומטרז' של הרכב סביר (ואפילו קצת נמוך בהשוואה לקילומטרז' הממוצע של רכב בן 4 מליסינג), ואם הרכב מגיע עם בדיקה תקינה ו"כחדש" ועם טסט לזמן רב – מה טוב.

המלצה שלנו – גם אם הבדיקה שערכו לך תקינה, מומלץ לערוך בדיקה עצמאית לרכב.

רנו מגאן ידוע כרכב "רגיש לתקלות", וכדאי להבין בדיוק מה מצבו של הרכב אותו אתה עומד לקנות.

ולגבי כדאיות העסקה – המחיר סביר, ואם מצב הרכב טוב – לך על זה.

בקניית רכב משומש חשוב לנצל הזדמנויות, גם אם המחיר הוא עוד כמה מאות שקלים במחיר הסופי.

 

 

בהצלחה,

גיל מאוויס

×
×
  • תוכן חדש...