Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפוץ אופנוע משנות ה 80


orenuchx
שימו לב! השרשור הזה בן 4094 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כבעלים של חיות טורפות, ארופאיות, וחיבה מופרזת (לטעמי) לשטח.

ואם נוסיף לקדרה דרייבשאפט ושילדה קלילה (בשנות השמונים)

אני מאמין שאורן שם ידו על דו"ש ארופאי בינוני (בנפח) ונדיר בנוף הישראלי

אם הייתי מטבל גם בכיסא כתום אז אולי מדובר ב- KTM

למרות שאני לא זוכר דגם ללא שרשרת - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקי זה היה קל - אכן BMW G/S.

 

התחלתי שיפוץ כבר די מזמן ומן הראוי היה לפתוח שרשור כבר אז...

בכל מקרה אשתדל להשלים חומר מתמונות שצולמו בעבר ולהשלים את הקצב עד למצב העדכני - לצערי זו לא תהיה בעיה גדולה כי קצב השיפוץ איטי :cry:

בגלל שזה ככה אולי יהיו קפיצות כרונולוגיות בעלילה אבל זה יכול להוסיף עניין.

 

כמו כן אכתוב בקרוב על ההיסטוריה של הדגם ואשמח לענות על שאלות במידה ואני יודע את התשובה.

מצ"ב תמונות:

 

1. האופנוע כפי שהגיע אלי

2.תמונה של היעד אליו אני הולך להגיע - האופנוע צולם ב Siebenrock באחד הביקורים שם

3.תמונות של מיכל הדלק המיועד אחרי צבע לפני מדבקות.

4. מיכל אחרי מדבקות ולפני לכה. הצביעה היא עצמית, אני משתדל לעשות את כל הצבע בעצמי - זה מוסיף המון כיף לתוצאה (המדבקות מקוריות)

 

להשתמע

אורן

1.jpg

DSCF0055.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה יופי!8)

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נצפה אתמול בערב בכביש החוף (לכיוון דרום, איזור געש) אופנוע זהה עם מספר אספנות. ככל שהצלחתי לראות בחושך היה במצב ובצבעים מקוריים כולל מיכל דלק בגודל סטנדרטי.

 

בהצלחה בשיפוץ, זה בהחלט ציון דרך מוטורי חשוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אופנוע נולד.

בהצלחה ורק בדרכים טובות.

8)

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פרק א - פירוק, מירוק, ברגים וכרטיס אשראי.

 

אז הגיע הזמן להתחיל ולישר את העליליה עם נקודת הזמן שלנו...

מכיוון שההתקדמות איטית אני אתאר את מה שעבר על הבחור במשך הזמן עד למצבו כיום בו הוא מוכן לתחילת ההרכבה.

 

אם כן - האופנוע הגיע אלי כחלק מעסקת טרייד בה מסרתי אופנוע זהה, ששופץ על ידי כשנה קודם לכן. האופנוע היוצא נפרד בהצדעה, ונמסר לבעליו החדש.

 

האקזמפלר שהגיע לידיי היה במצב קוסמטי ירוד, אך עם שתי נקודות אור חשובות - מנוע מעולה וגיר מצויין. לאחר תקופה קצרה בה רכבתי על גבו הישיש הגיע הזמן להתחיל בפרוייקט.

ההחלטה היתה שיפוץ מלא לרמת תצוגה כשהאופנוע יבנה במפרט של ה - G/S Paris Dakar שיצא כגרסה מיוחדת בין השנים 84-87 לכבוד ההצלחה של היצרן במירוץ המפורסם.

 

האופנוע פורק לחלוטין וכל חלק נבדק לעומק ע"מ להחליט אם הוא ימשיך בבית האח הגדול או יודח לאלתר .

עם הזמן נאספו חלקים רבים מהדגם הנ"ל, גם חדשים וגם משומשים, כך שהתשתית לשיפוץ כבר היתה מוכנה. מה שהיה חסר, או שלא עמד בסטנדרט של השיפוץ הוזמן כחדש והזרוע עוד נטויה (לבקש פרוטה - אולי נצטרך להזמין עוד משהו...:lol: ).

 

כנפיים שויפו, מנוע וגיר מהגוף נפרדו, קרבורטורים נוקו וכבלים קרועים נזרקו - נגמרו לי החרוזים, אז לסיכום - הרבה עבודה שחורה בוצעה.

 

השלדה, שלדה אחורית , זרוע אחורית כידון, מגני מנוע ג'ק מרכזי ושאר חלקי הברזל עברו ניקוי חול ואח"כ צביעה אלקטרוסטטית או ציפוי אבץ (חלק מהחלקים עברו ציפוי אבץ ואח"כ יצבעו בצבעי רכב). כל הברגים נוקו מויינו ונשלחו לציפוי אבץ.

 

נתעכב שניה על הברגים,

מכיוון שבמקוריות עסקינן וההחלטה היא לא להתפשר על מקוריות - כל הברגים שלא היו שייכים לאופנוע במקור עברו לעבוד בברגייה המקומית, ואת מקומם תפסו ברגים גבוהים בלונדיניים עם עיניים כחולות - כלומר מקוריים. סתם לידיעה ב.מ.וו משתמשת בספקים קבועים של ברגים ולכן זיהוי הברגים כמקוריים הוא די פשוט כי שמות הייצרנים מוטבעים עליהם. במקור הברגים מצופים ב"דקרומט" שהוא ציפוי בעל עמידות גבוהה פי כמה מאבץ, אבל לצערי לא מצאתי מישהו שמצפה בציפוי שכזה בארץ (אם משהו מכיר אשמח לשמוע מזה...) והסתפקתי באבץ.

 

ע"מ להשלים את התמונה נשלף כרטיס האשראי ועוד חלקים חדשים עשו עליה: צמות חשמל חדשות, חלקי קוקפיט, מפסקים, גומיות, פנסים, מאותתים , חלקי חשמל, קפיצים, כבלים, מיסבים, מדבקות, ידיות, רפידות, אגזוזים שופרות, אומים ברגים ועוד ועוד ומכל טוב המיקרופישים....

 

לגטימי שההמשך יכול היה להיות - התגרשתי מאישתי ,הפסדתי במשפט ונותרתי חסר כל .. למזלי זה עדיין לא המצב אז נסיים את הפרק לפני שזה יקרה.

 

*היום יש מצוקת תמונות כי אני לא על המחשב שלי. מה שיש זאת תמונת האופנוע היוצא (מבטיח שתהליך הבנייה ילווה בתמונות ופירוט לגבי כל החלקים שיורכבו).

 

בפרק הבא - "תמונות ראשונות, איך נלחמים בחולדות ואולי גם מנוע".

 

להשתמע

אורן

gs.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4094 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...