Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

C1 vs I10 vs Alto


talda
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5295 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

אפשר לקבל נתונים אודות צריכת הדלק שלהם? מי הכי יעילה בצריכת דלק ומי הכי פחות?

(לגבי ה I10 אני מדבר על הדגם החדש של ה facelift שהם משווקים כעת אחרי ההורדת מחיר ל 65k).

 

 

אגב, קראתי שמישהו בפייסבוק אמר של-I10 יש איזה חסרון של פגיעה בחזה בצד נהג או משהו כזה... ידוע לכם או סתם מבלבלים את השכל?

 

 

תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי צריך את הזוועות על גלגלים האלה שיש לך פולו ב88K? אני הייתי לוקח הלוואה להשלים את הסכום.

 

ואם אתה הולך על אחד מהרשימה למעלה, הC1 בלי להתבלבל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נקודת החולשה של יונדאי I10 היא בהגנה על החזה. סיטוראן C1 מעניקה הגנה טובה יותר למרות ששתי המכוניות קיבלו 4 כוכבים במבחני הריסוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש הבדל קטן מ60 ומשהו ל88 אלף. :?

וc1 אולי תראה מוצלחת ונוחה כמו שסיטרואן צריכה להיות - למי שלא ישב באחת כזאת. מי שכן ישב באחת כזאת יבין שזה מרגיש כמו איזה טויוטה שנת 98. אז מה3 האלה הI10 הכי טובה לפי דעתי.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אה רק 23,000 ש"ח תוספת? אני רץ לבנק לקחת הלוואה. :roll:

 

כנראה שאתה לא מבין שמי שקונה את המכוניות האלה עבורם 23,000 ש"ח שאתה כל כך מזלזל בהם משמעותיים מאד. שקט נפשי ועלויות אחזקה נמוכות משחקות תפקיד משמעותי יותר מאשר פלסטיק קצת יותר איכותי ומנוע יותר חזק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדרך כלל מי שקונה את הרכבים האלה לא מתחיל מסכום של 65 אלף אלא עושה מאמץ עילאי כדי להגיע אליו ולקנות רכב חדש

על פני יד שניה.

 

אני בדילמה דומה כמו שלך, לא יצא לי לשבת באף אחת מהמכוניות.

היונדאי בהחלט מקבלת ביקורות טובות ברחבי הרשת.

אני מציע לחכות עוד קצת ולראות כיצד תתומחר הSPARK ואז לבצע השווואה בין כולן.

 

לגבי בטיחות הנה ציטוט מאחת הביקורות שקראתי:

 

"Chevrolet engineers have paid close attention to the Spark’s safety. With 66.5% of the body structure having been designed using high strength steel and a further 16% using ultra-high strength steel, the Spark currently boasts the stiffest body structure in its class. The B-pillar has been strengthened to protect passengers’ upper body area, while the roof has been designed to withstand four times its own weight in the event of a roll-over accident."

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נמצא באותה דילמה. אני חולם לזרוק את הגרוטאה, אבל החלטתי לחכות עוד קצת להשקת קיה פיקנטו וחשיפת פנדה החדשה.

 

מכל המכוניות הזולות ישבתי רק באלטו של חבר בעבודה. נוחות לא רעה. הפריע לי תנוחת הישיבה הנמוכה. מה שכן אני לא מבין על איזה רעש מנוע ורעידות מתלוננים המבקרים המקצועיים. אם המזגן לא היה מתחיל לעבוד הייתי בטוח שהרכב לא הניע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר'ה תודה רבה על התגובות, אני ולפי מה שאני רואה עוד כמה כמוני נשארו עדיין בלי תשובות...

קשה לי להאמין שאוכל לחכות ליציאה של רכבים חדשים, אני זקוק לרכב לצרכי עבודה ולא יכול להמשיך

יותר להתעסק עם התחבורה הציבורית המזעזעת בארצנו.

 

 

 

Z4 3.0si - בהחלט אתה מפספס. אם ציינתי את ההשוואה בין 3 אלה זה מרמז על התקציב האפשרי.

יותר מזה, אם היה לי עוד מיליון ש"ח בבנק עדיין לא הייתי קונה את הרכבים היותר גדולים ואם במדינה שלנו

היתה תחבורה ציבורית נורמלית אז בכלל לא הייתי מתקרב לרכב.

עכשיו לענייננו - יש סיבה שה C1 עדיפה או שסתם שלפת מהמותן?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה אחד ש"לא היה מתקרב לרכב אם הייתה תחבורה ציבורית" מקומך לא בפורום חובבי רכב.. מצד שאני באמת אני רואה שאתה לא בדיוק המשתתף הפעיל לפי מספר ההודעות :)

 

בכל מקרה, לא מכיר אישית את הC1 אבל על דרך השלילה, היונדאי זה פשוט זוועה תחושה כל כך זולה ואני מדבר על הI30 אז לא רוצה לדמיין מה "הולך" בI10. האלטו הוא לא יותר מקופסה צרה ורועשת ומחירה בהתאם. אולם, כיום יש יותר אופציות.

בדוק גם את הפנדה, רכב מצוין איכותי ומוכח (מוכרים במבצע במשביר 67000 שח במקום 80, שווה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבין שאתה לחוץ מאוד, אבל אני בכל זאת מציע לחכות לפחות להשקת הספארק.

ההשקה מיועדת לינואר 2011 שזה...עכשיו!

זאת אומרת ממש בקרוב בשבוע-שבועיים הקרובים, כדאי לראות את המחיר ואז לחפש כדאיות.

לגבי השאר, הפיקנטו צפויה להגיע ברבעון השני זה אומר לפחות עוד חודשיים-שלוש אז היא לא רלוונטית כרגע וגם

אף אחד לא מבטיח שהיא תהיה הטובה ביותר בקטגוריה, כך שלא בטוח ששווה לחכות לה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה עניין כבר שהוא מאוד אישי

 

האלטו והC1 יתנו תוצאות תצרוכת דלק מאוד דומות אולי אפשר להחשיב אותן כזהות

 

הI10 תהיה פחות חסכונית בדלק אבל כרכב מדובר ברכב יותר חזק ויותר מאובזר ואיכותי מהאחרות.

 

עניין העיצוב החיצוני - בעיניי הI10 היא אחד הרכבים המכוערים ביותר שמעצב היה יכול להקיא... :-P

 

הC1 וה107 של פיג'ו והAYGO של טויוטה הן אותו הרכב בדיוק אפילו על המנוע יהיה רשום טויוטה עד כמה שידוע לי וההבדל האמיתי הוא בעצם בפגוש הקדמי.

 

מבחינת נוחות - אני נהגתי בAYGO ואני ממש לא מבין מה אנשים רוצים מהרכב הזה - הוא היה לי נוח מאוד לישיבה ואם הרכב היה אוטומטי אז בכלל לא הייתי מרגיש שום חוסר נוחות כזה או אחר מהרכב.

 

בעיניי האלטו רכב מאוד חינני למראה גם מבפנים וגם מבחוץ אבל איכות החומרים שלו נופלת מזו של האחיות מבית טויוטה-פיג'ו-סיטרואן.

 

באיזו אחת לבחור? - בעיניי אתה צריך לעשות סדרי עדיפויות בין בטיחות לחסכון בדלק - כל השאר פחות או יותר אותו הדבר ואז לבחור בהצעה הזולה ביותר.

 

תיקח בחשבון שבקצת מעבר למחיר שאתה מביא C1 ידנית (אין אוטומט לדגם הזה בארץ) אתה יכול להביא אלטו אוטומטית - אולי זה שווה את המאמץ.

 

אני מת להביא את אחד הרכבים האלו (לא את הI10 בעעעך יש גבול לכיעור שאני יכול לסבול) בעוד כשנתיים שלוש שהם יעלו מתחת ל40K -> אז זה יהיה שווה.

 

אבל!

 

אתה חייב לשאול את עצמך שאלה אחת מאוד חשובה - הרכבים האלה כל כך קטנים שזה כבר לא פרקטי כשמדובר בעגלת תינוק למשל ואני לא אתפלא אם מהר מאוד אנחנו נראה ביד2 המון רכבים כאלה למכירה פשוט בגלל שאנשים הבינו שהם עשו טעות והחסכון בדלק הזה לא עוזר להם כי נוצרה להם בעיה הרבה יותר חמורה בעקבות הגודל של הרכב עצמו...

 

זה שאנשים קונים היום עגלות לתינוק שיש להן יכולת עבירות טובה יותר מהאמר H3 זו גם בעיה קשה :-D

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת? הם בסוף ייבאו אותה?

 

בכתבה על הרכב היה רשום שהם יביאו רק את הידנית - כמה עולה הדגם עם התיבה האלקטרונית?

 

אפרופו - תיבה אלקטרונית - מה זה אומר בכלל?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...