Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה בנוגע ל GPS המומלץ מ pandawill


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5663 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכוונה ל GPS הזה : קישור

 

האם ניתן להחליף שפות בין עברית - רוסית- אנגלית?

האם גם בהכוונה הקולית יש מס' שפות וניתן לבחור בין רוסית - עברית - אנגלית?

 

אם יש ביקורת שלילית עליו, אשמח לשמוע.

פורסם

נצל"ש -מעניין אם השילוח חינם מאצלם,כולל קוד איתור (או שפשוט מנחשים מתי זה מגיע :|)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

עד היום לא יצא לי להשתמש ב GPS, הסתדרתי יפה גם עם מפות לכל המקומות שרציתי להגיע.

אבא החליט שבא לו GPS, אז רציתי לברר מה הולך עם כל העסק.

 

רציתי לדעת אם יש רוסית, כדי שאבא יוכל להתחיל להשתמש במכשיר ישר אחרי שיקבל אותו, לפני שאגיע לשדרג.

 

מה זאת אומרת אין 3D?

זה לא כל כך משנה לי אם זה 3D או 2D, אבל זה אומר שאי אפשר יהיה לשדרג אם אני אמצא בעתיד מפה 3D שכן מתאימה?

 

אם יש למישהו מפות מעודכנות, קולות ברוסית ועברית ועוד דברים שאולי אצטרך, אשמח לקבל בפרטי, כדי שאוכל להזמין בראש שקט(עדיף עם הוראות התקנה).

פורסם

תקבל את המכשיר עם השפה שאתה בוחר. אני הזמנתי עם מפות ישראל ושפה עברית, קיבלתי מפות ישראל ושפה עברית (כמדומני, היה גם קובץ שפה אנגלית בתיקיה של בחירת הקריינות).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...