Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5679 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב אנשים..

אני מתעניין בפורק לחץ לFR שלי רק שאני לא מצליח לבחור איזה פורק אני רוצה..

(על איזה חברה הייתם ממליצים מבחינת אמינות ועמידות? )

 

תודה ושבת שלום :)

If u need to shoot shoot don't talk:snipersmi

פורסם

אני מחליף רק אם המקורי החזיר נשמתו לבורא.

וגם אז הייתי מחליף לפורק פנימי.

אם המטרה היא סאונד, הייתי שם אינלט סילקון+ פילטר פתוח ונהנה מסאונד משופר ונשימה טובה יותר בעיקר בגבוהות.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
לא הפורק בסדר גמור..

אבל אני רוצה להתחדש במשהו יותר טוב ואטרקטיבי

סתם בזבוז של כסף ,זה לא יתן לך כלום כול עוד הפורק שלך תקין

פורסם

השסתום המקורי ברכב ,תוכנן לעבוד בלחץ של 0-6 באר .

רכבים שבהם צ'יפ בלבד ,גודשים בממוצע 1.2-1.5 באר ,שזהו כאמור לחץ כפול מהמקורי.

בלחצים שכאלה,נוטה השסתום המקורי לאבד לחץ ומכאן המשוואה מאוד פשוטה:

פחות לחץ = פחות כח.

החלפת שסתום פריקה,אפקטיבית במיוחד ברכבים שעברו עידכון תוכנה.

דרך אגב:בבחירת שסתום פריקה שונה מהמקורי ,אסור להתפשר על מוצרים נחותים מהמזרח ורצוי לרכוש מוצר איכותי ובעל שם.

בהצלחה.

פורסם

ברכב שלי ישנו צ'יפ של אבסולוט פילטר פתוח+ צינור אינלט

השאלה האם להחליף פורק לחץ יהיה בזבוז כסף או שבאמת אני ארגיש שיפור??

If u need to shoot shoot don't talk:snipersmi

פורסם

הצטרפה אלינו לטיול בצפון VAG אחת עם 225 כ"ס במקור אבל שמו לה צ'יפ ופורק.

אחרי כל קטע נסיעה רציני היו מתנתקים לה צינורות ובאנדים.

 

אני מבין את הרצון לשפר - אבל לתפעל מברגים ופלייאר בכל עצירה בזמן שאחרים שותים קפה זה שיפור זה?.....

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם
ברכב שלי ישנו צ'יפ של אבסולוט פילטר פתוח+ צינור אינלט

השאלה האם להחליף פורק לחץ יהיה בזבוז כסף או שבאמת אני ארגיש שיפור??

 

איזה שיפור אתה מצפה להרגיש?

אם הפורק המקורי שלך תקין, כל ה"שיפור" שלך יהיה ברעש.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

אני מתלבט בין הדגמים ורצוי שיהיה שחור אתה יודע אם מצבנו היום עם השוטרים עדיף שזה לא יבלוט לעין..

If u need to shoot shoot don't talk:snipersmi

פורסם

יש פורקים חיצוניים ויש פנימיים

אני מניח שאתה מדבר על פנימי

יש לך את פורג׳ 007p שהוא המומלץ לרכבים אלו ויש אותו בצבע שחור

 

יש גם את הפורקים החיצוניים

פורג׳ 004

ביילי

Hks שניתן להרכיב אותו גם כפנימי

שיש אותם גם בצבע שחור, לא בטוח לגבי ביילי.

פורסם
הצטרפה אלינו לטיול בצפון VAG אחת עם 225 כ"ס במקור אבל שמו לה צ'יפ ופורק.

אחרי כל קטע נסיעה רציני היו מתנתקים לה צינורות ובאנדים.

 

אני מבין את הרצון לשפר - אבל לתפעל מברגים ופלייאר בכל עצירה בזמן שאחרים שותים קפה זה שיפור זה?.....

 

 

כולם יודעים שזה לא מצב רגיל , VAG או לא VAG זה לא תקין

בטח שלא על רכב עם צ'יפ ופורק :?

×
×
  • תוכן חדש...