Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תאונות דרכים, הגורם: המשטרה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חוזר מהעבודה, וזה הנושא שאני מוצא, שאתם מדברים עליו?

מישהו ממכם עבר פעם תיאוריה? (הכוונה לאותם אלה, שפטרו את נהג הבאלנו, מאשמה)

תחליפו את המילה "שוטר" במילה "ילד שרץ לכביש" "חתלתול מסכן שנבהל מהמשאית", עכשיו גם הם אשמים? או שאולי אשם נהג הבאלנו, שלא עבר תיאוריה מימיו, ולא יודע שמירת מרחק מהי? ברור לי כמו שברור לכם, שלעיתים קורים מקרים, שלא בשליטתנו.

רוצהלהיות בשליטה? סע פחות מהר, האט ככל האפשר.

זה לא יתכן שנהג המשאית ראה שוטר, רצה לעצור ובלם בלימת חירום, תוך סלאלום מקצועני ולחיצה חזקה במיוחד, על הבלמים.

אם זה היה כך, אז כן, אשם באבון אבונו.

מזלו של נהג הבאלנו, שהוא על הרגליים. פח תמיד אפשר להחליף ולקנות חדש. יותר חשוב שהוא בחיים, ולא נגרם נזק לנפש.

להבא, שיידע לנסוע לאט.

ובאשר לשוטר?

מבחינתי שדודי כהן ואהרונוביץ, יסעו ביחד באותו הרכב, ויורו לי לעצור. אם המיקום של העצירה לא יראה לי כבטוח מיליון אחוז, אספוג גם כתב אישום וכ'ו, על הפרעה לשוטר במילוי תפקידו, על איציות לשוטר וכ'ו. החיים שלי חשובים יותר, מאיזה דף נייר וכמה טיפות דיו, שעלותם אפילו מאסר.

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם

תסלח לי אבל במה המשטרה אשמה שהאידיוט לא שומר מרחק ולא מסתכל על הכביש????!?!?

ואני אומר את זה בתור נהג שרואה אנשים במכוניות שנצמדים בצורה מסוכנת ומשתגע מה גורם להם לעשות את השטות הזו שאשכרה מבחינתי זה ליזום (לא לגרום!!! אלא ליזום(!!!)) תאונת דרכים.

פורסם
תסלח לי אבל במה המשטרה אשמה שהאידיוט לא שומר מרחק ולא מסתכל על הכביש????!?!?

ואני אומר את זה בתור נהג שרואה אנשים במכוניות שנצמדים בצורה מסוכנת ומשתגע מה גורם להם לעשות את השטות הזו שאשכרה מבחינתי זה ליזום (לא לגרום!!! אלא ליזום(!!!)) תאונת דרכים.

 

+++++++1111111

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

×
×
  • תוכן חדש...