Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5696 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צפוי לקבל גולף הייליין עוד שבועיים שלוש.

 

הייתי רוצה לדעת אם אפשר להוסיף לפאנל (שמגיע עם מצלמת רברס דיבורית וג'יפיאס) גם יציאה ל IPHONE

ויציאת USB..

 

דבר נוסף, האם קיימת אופציה להוסיף תמיכה בעברית במערכת?

 

 

תודה רבה

פורסם

הוא לא מגיע עם התוספות שרשמת אלא אם כן רכשת אותם.

 

רק הGPS עולה 6500 ש"ח, המצלמה עוד בערך 2000 ודיבורית BT 3500.

 

לי יש את שלושת התוספות האלו, להגיד לך את האמת? הGPS מיותר.

 

חוץ מהBT לא שילמתי על השניים האחרים.

 

 

 

בן.

Got To love It

פורסם

ה-GPS אכן מיותר, לפחות בסכום המצחיק שהם רוצים עליו. מכשיר פשוט ב-400 שקל יעשה בדיוק את אותה העבודה ואפילו לא ישבית לך את תצוגת הרדיו בזמן הניווט (נכון שאפשר לשמוע מוזיקה בזמן הניווט, אבל הממשק כמובן יכול להיות רק אחד פעיל כל פעם).

 

אייפוד/אייפון: http://www.youtube.com/watch?v=fpdueleXNg8

 

לגבי עברית, לא ידוע לי על איזשהו עדכון שמאפשר עברית במכשיר.

פורסם

אכן רכשתי אותם (מן הסתם לא במחיר מלא. יצא לי כ2000 ש''ח גם הדיבורית וגם מצלמת הרברס והג'יפיאס)

 

סרטונים ביוטיוב זה נחמד. איפה אני עושה את זה בארץ :)?

פורסם

אני הזמנתי את הרכב עם ה RCD510 ועם השדרוג של הדיבורית , GPS ומצלמת הרברס.

 

בנוסף לזה הייתי רוצה שתהיה לי גם תמיכה בחיבור של אייפון למערכת ויציאת USB. השאלה שלי אם קיים

דבר כזה למערכת הזאת?

 

אם אני כבר שואל שאלה אני כבר אנצל את דעתכם.

איך לדעתם מערכת הMTC שמוצעת עם הרכב , המערכת מופיעה באתר של קלאס א. http://www.class-a.co.il/volkswagen-products/

 

האם לדעתכם איכות היצור שלה נמוכה יותר?

אני בהתלבטות כי יש לה תמיכה מלאה באייפון , עברית USB ודיסק DVD (במקום הצ'יינג'ר)

פורסם

אני ראיתי את ה-MTC וכמעט הקאתי.

המכשיר נראה כאילו בנו אותו מפלסטיק ממוחזר שהיה פעם אסלה של תינוק, ולפני המחזור לא טרחו לנקות אותה.

 

לגבי האייפון, אני עדיין לא מבין... אתה רוצה לחבר אותו בתור מה? בתור טלפון? בשביל זה שילמת 3500 ש"ח על דיבורית.. היא מסתנכרנת עם המכשיר ומורידה את היומן שיחות, ספר טלפונים וכו'.

צריכה להיות לך למיטב ידיעתי כניסת AUX ברכב, כנראה מתחת למשענת היד. אפשר לחבר לשם כל מיני דברים כמקור סאונד.. לגבי מתאם USB, אני מניח שזה קיים. תשלם ואני בטוח שישמחו להתקין לך....

פורסם
אני ראיתי את ה-MTC וכמעט הקאתי.

המכשיר נראה כאילו בנו אותו מפלסטיק ממוחזר שהיה פעם אסלה של תינוק, ולפני המחזור לא טרחו לנקות אותה.

 

לגבי האייפון, אני עדיין לא מבין... אתה רוצה לחבר אותו בתור מה? בתור טלפון? בשביל זה שילמת 3500 ש"ח על דיבורית.. היא מסתנכרנת עם המכשיר ומורידה את היומן שיחות, ספר טלפונים וכו'.

צריכה להיות לך למיטב ידיעתי כניסת AUX ברכב, כנראה מתחת למשענת היד. אפשר לחבר לשם כל מיני דברים כמקור סאונד.. לגבי מתאם USB, אני מניח שזה קיים. תשלם ואני בטוח שישמחו להתקין לך....

לא בתור טלפון , אלא בתור מקור חיצוני שאני אוכל לשלוט עליו מההגה. כי כרגע כל מה שמתחבר ל AUX לא תומך בשליטה מההגה ועם כל הכבוד זה לא ביטיחותי ולא נוח להתעסק עם האייפון בזמן הנהיגה. גם לא הייתי מתנגד שיטעין לי את האייפון בזמן הנסיעה.

 

שאלה נוספת, עם ה RCD510 אני יכול גם להשתמש ב GPS וגם לשמוע מוזיקה בו זמנית?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שים לב שהקישור שהעלתה הוא ל DMI - לא בטוח שהשליטה על האייפוד תהיה מלאה מהמסך של ה RCD510

 

הקישור הקודם שהעלו פה לסרטון ב Yuotube הוא של MDI ולא DMI שים לב להבדל

ה MDI שהוא (VW MEDIA-IN/MDI Interface) מאפשר שליטה מלאה על האייפוד

ה DMI מאפשר כנראה שליטה מצומצמת בלבד

 

קישור לretrofit ל MDI

http://kufatec.com/index.php?main_page=product_info&products_id=846

×
×
  • תוכן חדש...