Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קפיצות אי-זוגיות בkenwood kdc-205


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5738 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

חיפשתי כאן ולא מצאתי,

יש לי קנווד דגם KDC-205 והתחנות קופצות רק בתדרים אי-זוגיים למישהו יש רעיון איך פותרים את הבעיה הזאת?

 

אגב חיפשתי גם בחוברת הוראות ולא כתוב.

 

מישהו?

פורסם

אני לא זוכר במדוייק

קופצות לי מספר אופציות לראש

לחיצה ממושכת (מספר שניות) כשהרדיו במצב סטנד ביי על לחצן 5 ולחצן 6 יחדיו

או לחיצה ממשוכת על לחצן FM ולחצן 5

או לחיצה ממושכת על לחצן FM ולחצן 6

או לחיצה ממושכת על לחצן FM ולחצן 1

או להגיע אלינו ונסדר לך את התדר רדיו ללא עלות ובכיף

ערב טוב

דרור

פורסם

היי.

בעברי הרחוק מאוד היה לי גם כן את הבעיה הזאת (שיטה אמריקאית) ופתרתי אותה מהר מאוד לצערי אני לא אוכל לעזור לך כרגע כי אני ממש כבר לא זוכר את הפיתרון אך לדעתי אם תרים טלפון לבית קנווד בראשון לציון הם יעזרו לך....

הפיתרון הוא משהו פשוט בסיגנון שהבחור פה הציע לך...זה שילוב של לחיצה על 2 לחצנים בפנל....(לפחות ככה היה אצלי לפני כעשור)

 

ספר לנו איך נפתר.

בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...