Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5743 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, חשבתי לקנות סיטרואן C3 שנת 2003 או פולקסווגן פולו 2001, ורציתי לדעת האם יש לסיטרואן בעיות רבות כמו לשאר הצרפתיות? או שהיא אמינה כמו יאריס לדוגמא.. וכך גם לגבי הפולו.

בנוסף האם צריך להיות פחד מסוים בקנייה ממגרש רכב?

 

תודה

פורסם

שלום ידידי,

כבעלים לשעבר של שתי הדגמים שציינת בדיוק באותם שנים אוכל לספר לך מהניסיון שלי בלבד.

הפולו היתה חדשה מהחברה בשנת 2001, אוטומטית ונהנתי ממנה בטירוף אך זה לא חוכמה כי החזקתי אותה שנתיים ופרט לטיפולים לא נכנסתי למוסך (כמובן הרי זה רכב חדש...) אבל כפי שקראתי ושמעתי האחזקה שלה יקרה במידה ועליך לתקנה וזאת עקב חלקי חילוף יקרים. יש אנשים שעקב המחיר החליפו חלקים לתחליפים סינים זולים יותר והתוצאה בהתאם - לסיכומו של עניין, סך הכל מדובר ברכב טוב, אמין, מבוקש ולטעמי גם יפה.

הC3 זה כבר אהבה אחרת... הזהירו אותי לא אחד ולא שנים מלקנות אותה ובפרט את המותג סיטרואן אבל בכל זאת לא הקשבתי וקניתי אחת שנת 2003 מנוע 1600 טיפטרוניק עם שליטה מההגה ונהנתי מכל רגע! רכב מהיר מאוד (110 כ"ס) מאיץ היטב, בעל מרווח ראש גבוה(בגלל התקרה העגולה) ואפילו אגזים שזו אחת המכוניות הכי מהנות שהיו לי.

נכון, קניתי אותה הרבה מתחת למחירון (8 פחות) עם נתונים מעולים ומכרתי אותה ב3 אלף פחות מהמחירון אחרי שנה וחצי והנה ההפתעה לסיום: הרכב נמכר באותו יום שפירסמתי!!! קרא לזה מזל אבל אני מאמין שתלך עם הלב, תעשה סיבוב ומה שמרגיש לך נכון תקנה כי אם כל הכבוד לשוק היד 2 אתה לא קונה על מנת למכור אחרי חודש ובכל רכב תפסיד כסף אז פשוט - קנה בזול תמכור בזול.

בהצלחה.

 

נ.ב - תפקח עיניים בגב בהתעסקות עם מגרש ולא משנה מה: קח את הרכב לבדיקה במכון מורשה שאתה תבחר!

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

×
×
  • תוכן חדש...