Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דילמה בין פג'ו 307 2.0 XT ל טויוטה RUNX


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5753 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אהבתי, אבל עוד הרבה לפני שקניתי טויוטה תמיד אהבתי את החברה הזאת.

למה אני שואל אותך לגבי ארץ ייצור, כי עד היום מדברים על רכב משנת ייצור 2003-2004 שעשו את הבעיות במנוע.

כל הרכבים שאני ניתקלתי בהם והיה בהם תקלות מנוע מהסוג הזה הם שנת 2003 והגיעו מטורקיה, בגלל זה אני מאוד רוצה

לדעת אם מישהו נתקל בבעיות מנוע עם רכב שנת 2004 שהגיע מאנגליה.

אולי אחיך זוכר מה היה כתוב ברשיון הרכב(טורקיה או אנגליה)?

 

אני נתקלתי ב 2 RUNX 2004 עם מנוע גמור. אחת 90K והשניה 125K. אף אחת לא ניקתה בוצה.

 

אם תרפרף פה טוב בפורום, תוכל למצוא כמה ברי מזל - אפילו ראנקס 2004 אחת.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

לגבי הפיג'ו אני לא יכול להגיב כי אין לי שום היכרות עם הרכב למעט שהוא בעל מושבים נוחים ביותר :-D

 

אבל לגבי דגמי קורולה בדגמי שילדה של השנתונים 2003 עד 2007 אני יכול לאמר רבות

 

גם לגבי 93-97, גם לגבי 98-02 וגם לגבי 08 רובוטית

 

אבל אני אגיב כאן רק לגבי השנתונים המדוברים בתור סקירה נוספת על הרכב.

 

קודם כל - זה ממש לא רכב קומפקטי

 

ביחס לרכב משפחתי הוא מאוד מרווח ומאוד נוח לישיבה.

 

נוחות הנסיעה ברכב היא סה"כ טובה - מעולם לא הרגשתי כאבים כלשהם או תפיסות שרירים אחרי נהיגות ארוכות ברכב הזה.

 

ביחס לרכבים יפנים הקורולה מהדגמים האלו שקטה - למען האמת, זה הדגם הכי שקט של קורולה שיצא אי פעם - ה2008 ומעלה נופלים מהדגמים הישנים יותר.

 

הרכב ביחס למשפחתית 1.6 מאוד זריז ומספק מענה מהיר מאוד לדוושת הגז, כאן אני חייב לציין שנהגתי בכמה וכמה רכבי שני ליטר ואף יותר מכך (בארה"ב) שלא הרגישו יותר זריזים אם בכלל בזינוק מהטויוטה הזאת (ההבדל הוא ברגע שעוברים 120 קמ"ש בד"כ אבל זה לא לגטימי מבחינת החוק אז למי איכפת).

 

השנתון שאני נוהג בו הוא 2007 (וגם 96)

 

מבחינת תצרוכת דלק זו הקורולה דווקא הגרועה ביותר מבין כולן - ה2008 היא הטובה ביותר וה98 עד 2002 אחת אחריה.

 

אם חשבת לרכוש את הטויוטה בגלל חסכון בדלק - זה זניח במקרה הזה, ממש זניח.

 

מעבר לכך - זה רכב ליסינג אני מאמין שהתחזוקה שלו ירודה, כמעט 4 שנים הרכב אצלי לא בדקתי פעם אחת שמן ומים הרכב פשוט פצצה!!!

 

הפרטי אצלי כבר 7 שנים אבל זה 96 אז זה לא קשור לעניין כמעט.

 

ביחס לאמינות המכוניות שמייצרים מתחילת שנות ה2000 ולטיב שלהן בעיניי זה פשוט לא מצדיק להוציא סכום גבוה יותר בכדי לרכוש טויוטה.

 

אבל אם הרכב טוב? בהחלט כן - מכל הבחינות

 

נוח (שוב, יחסית)

שקט (שוב, יחסית)

אמין - בהחלט

חסכוני - בהחלט

מרווח ובעל תא מטען שפוי - בהחלט

שומר על הערך - בהחלט בהחלט

 

אז... לשיקולך.

 

אפרופו - מוסכים מצויינים (לפחות האחד שאני מטפל בו - האחים קצב בחולון).

 

שכחתי אפרופו להוסיף את החסרונו שמצאתי -

 

גלגל הגה לא עולה גבוהה מספיק ולאנשים מעל מטר שמונים זה קצת מרגיז לא ממש לראות את המחוונים במלואם.

מפתח נמצא ממש מול ברך ימין - לא בטיחותי במקרה של תאונה קלה חס וחלילה.

מושב אחורי לא מתקפל - חסרון אדיר למי שצריך גישה לתא המטען באופן שוטף.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
תוכל לבדוק עם אחיך מאיזו מדינה הגיע ה- RUNX שלו?

אני חושב שכל הראנקס הגיעו מאנגליה. בטורקיה יצרו קורולה סדאן ולא ראנקס. אגב, לא בטוח אם היצור הטורקי איכותי יותר מהאנגלי או להיפך.

 

מושב אחורי לא מתקפל - חסרון אדיר למי שצריך גישה לתא המטען באופן שוטף.

זה נכון לדגם הליסינג SUN אבל בגימור GLI המושב האחורי כן מתקפל.

 

יהודה

פורסם
אתה טועה ידידי גם הקורולה וגם ראנקס הגיעו משתי המדינות.

 

תבדוק את עצמך בשנית.

 

בשנתון 2003-2004 הסדאן הגיע מטורקיה והראנקס מהאנגליה (שתיהן עם חלקים יפניים ובקרת איכות יפנית)

 

משנת 2005 הקורולה הגיע מיפן והראקס מאנגליה.

 

אין קורולה סדאן שהגיע מאנגליה.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
אני נתקלתי ב 2 RUNX 2004 עם מנוע גמור. אחת 90K והשניה 125K. אף אחת לא ניקתה בוצה.

 

אם תרפרף פה טוב בפורום, תוכל למצוא כמה ברי מזל - אפילו ראנקס 2004 אחת.

אני מכיר עשרות קורולות/ראנקס משנים 2003/4 שעברו מעל 150 אלף ללא בעייה.

כנראה שמדובר בשימוש בשמן נחות שגרם לנזק למספר מכוניות.

פורסם
אני מכיר עשרות קורולות/ראנקס משנים 2003/4 שעברו מעל 150 אלף ללא בעייה.

כנראה שמדובר בשימוש בשמן נחות שגרם לנזק למספר מכוניות.

 

ידידי, מסכים איתך - בטח שיש אנשים שיודעים שזה עדין רכב שדורש טיפול!!

פשוט יש חכמולוגים שנוסעים וחושבים שבגלל שזה קורולה היא לא דורשת אחזקה ותשומת לב והמנועים נשפכים.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

שיח של חרשים, זה מה שיש לי לומר.

אתם משכנעים את עצמכם שאין בעיה?

תבדקו כמה פותחי שרשורים כתבו שהרכב טופל במוסך מהיום הראשון על הכביש.

מה זה אומר? שהמוסך השתמש בשמן שלא עומד בתקן היצרן?

למה פשוט לא להודות שיש כשל בתכנון המנוע בשנתונים המדוברים?

שניכם מוזמנים לעשות חיפוש גם בפורום וגם בגוגל על p0420 ולראות כמה כאלה יש, זה לא רק "מספר בעלי טויוטה" בארץ, הבעיה בכל העולם בשנתונים האלה.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם
שיח של חרשים, זה מה שיש לי לומר.

אתם משכנעים את עצמכם שאין בעיה?

...

למה פשוט לא להודות שיש כשל בתכנון המנוע בשנתונים המדוברים?

 

תתפלא אבל 2 הצדדים צודקים. יש כשל בתכנון המנוע אבל הוא משפיע על אלה שנוסעים נסיעות קצרות. למי שנוסע נסיעות ארוכות אין בעיה.

 

זה אגב נכון לכל מנוע, אבל ברוב המנועים היקף הבעיה לא קריטי למי שנוסע נסיעות קצרות .

פורסם
שיח של חרשים, זה מה שיש לי לומר.

אתם משכנעים את עצמכם שאין בעיה?

.

הם מאמינים שהרכב בלי בעיות , אולי הם ישכנעו גם את הקונה העתידי , כי בכל זאת צריך למכור את האוטו

פורסם

מה זה גולף 1.4 ולמה שתרצה לקנות כזה דבר?

 

אתה מדבר על הדגם שכמה יחידות בודדות נמכרו ממנו בתחילת שנות ה2000?

עם המנוע 1.4 75 כ"ס ?

 

גם ל307 היו ימבה של מחלות בתחילת הדגם ,רכבים שנכבים באמצע הכביש, בעיות חשמל מפה ועד הודעה חדשה , הגיר הגרוע והמזעזע והלא אמין והתקלות שם בשסתומי הגיר בוא יבואו.

אז כדאי קצת לאזן את התמונה. עד שהרכב הזה עבר מתיחת פנים ראשונה (נדמה לי ב2005 אבל לא סגור) הרכבים היו מפוצצים בתקלות. אז קח את זה בחשבון.

אחרי מתיחת הפנים עיקר הבעיות התרכזו בגירים ופחות בעיות חשמל.

 

לטעמי הקורולה רכב סבבה לאנשים חסרי יומרות ספורטיביות, בגלל מה שנאמר ושאר הפרסומים : רצוי לקנות מודל 2005 ומעלה (להורים שלי יש GLI מודל 2005 מאז 2005 והרכב עם 0 תקלות)

לדעתי הדגם הזה הוא בסה"כ רכב לא רע, בנוי טוב, שילוב מנוע וגיר מצויינים יחסית לקטגוריה , אמנם מבחינת הגה והנאה מנהיגה אין עם מי לדבר שם אבל זה לא ממש מעניין את הנהג הרגיל. התנהגות הכביש בטוחה בכלליות וזה מה שחשוב.

 

במקרה הגרוע, אם אתה לא רוצה להתרסק עם ה307 או אתה מפחד מתקלות בקורולות עד 2004 - יש עוד רכבים בשוק כמו מזדה 3.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...