Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5789 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

היום מילאתי לחץ אוויר בצמיגים אחרי כחודשיים- שלושה שלא מילאתי.

הרכב עמד רוב היום ומילאתי בערב אחרי נסיעה קצרה של כ 10 דקות.

ב 3 צמיגים הלחץ ירד ל 27 -28 מאז הפעם שעברה, ומילאתי ל 30.

 

בצמיג הימני הקדמי הצג הראה שהלחץ אוויר הוא מאוד נמוך למרות שהצמיג נראה תקין.

הפסקתי למלא- לא כי המונה צפצף והראה 30 אלא פשוט כי הצינורית "עפה" מהונטיל כאילו שהצמיג כבר מלא.

החזרתי את הצינורית כדי לבדוק מה קורה והערכים היו נמוכים- 13, 7, 21...

כרגע הצמיג מרגיש מלא לגמרי.

 

יכול להיות שכל זה בגלל שהיה שרב היום?

יכול להיות שמילאתי את הצמיג יותר מדי?

 

תודה רבה לעונים.

:-)

פורסם

אל תתרגש מהמשאבות בתחנות הדלק, הן לא תמיד מדוייקות. תבדוק עם מכשיר ייעודי שהוא בדר"כ מדוייק מאוד,



זה קורה לי לא מעט. זה גם יכול להיות קשור לונטיל, יכול להיות שהוא בעייתי.

ולגבי שרב, ההיפך הוא הנכון. החום הופך את הצמיג ליותר קשה עקב האוויר החם, אז טכנית

זה אמור לגרום ללחץ יותר גבוה בצמיג.

לידיעתך - חשוב מאוד לנפח צמיגים אך ורק קרים ככל האפשר, כלומר נסיעה קצרה מהבית לתחנת הדלק/משאבה

הקרובה.

חובב מכוניות מושבע. עזבו חובב, שרוף!

×
×
  • תוכן חדש...