Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משפרי המכוניות על הכוונת? וואלה! רכב


Az
שימו לב! השרשור הזה בן 4977 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

@אדון ישה

 

אתה יכול להגיד המון דברים, על זה שאנשים שמשפרים עבריינים לכל דבר וכ"ו וכ"ו. אני לא מתכוון להתווכח על הנושא.

 

יש לי רק שאלה אחת קטנה אליך אדוני המצתדק:

 

איך אני יכול היום ללכת ולשפר את רכבי באופן חוקי? איך? נותנים לי אופציה? דרך כלשהי? יש משהו שאני יכול להוסיף/לשפר/לשדרג ברכבי ויהיה חוקי? אם כן איך? הרי מי שעובד באותו מוסד שאמור לאשר לי את זה אפילו לא יודע א' ב', והדבר היחיד שמלמדים אותם הוא להגיד "לא".

 

במוסד ממשלתי כמו משרד התחבורה/משרד הרישוי/ whatever you call it, צריכים לשבת אנשים שמבינים מכוניות/אופנועים/כל דבר על גלגלים, ודואגים לציבור הפרטי ולא לתחת של היבואנים הרכב הישרים שלנו פה (ציניות צניות)

 

כאשר אני מיביא חלק מקורי של VW לGTI שלי (כי צ'מפיון אונסים את האדם הקטן ולוקחים מחיר משלוש ממחיר החלק ביבוא אישי), והוא נעצר במכס בבקשה לאישור משרד התחבורה, ואני רץ על חשבון יום עבודה למשרד הרישוי, והאדם היחיד בכל משרד התחבורה שתפקידו לאשר חלקים ביבוא (כן כן, אחד, בכל משרד התחבורה, אחד) עובד רק 3 פעמים בשבוע, ואז כשאני תופס אותו, הוא אמר לי "מזה? פורק לחץ? שסתום גדישה? מזה?, אה... לטורבו? תראה לי שיש לך טורבו באוטו!"

ואז אני צריך להסביר לו שהמוסד הממשלתי שהוא עובד בו שכח לרשום ברשיון הרכב של GTI שלי "טורבו בנזין"?! והוא לא מוכן לשחרר לי את החלק (המקוריייייייייייייייייי) בשום פנים ואופן כי הוא לא מאמין שיש לי טורבו באוטו בצורה חוקית?

אני צריך לרוץ (על חשבון יום עבודה אחר) למשרדי צ'מפיון כדי להשיג אישור שברכבי מותקן "מגדש טורבו" מהחברה? ואז לרוץ אליו שוב ביום האחר שהוא עובד כדי לקבל את אישור? ככה זה צריך לעבוד?

 

אדון ישה היקר, לא יודע במה אתה נוהג ומה נסיונך בנושא, אז אני לא מתכוון לזלזל, אבל, משרד הרישוי לא רק שלא "יאשר" שום שיפור/שדרוג, הוא אפילו ישים לך רגל בכל פינה שהוא רק יוכל, העיקר שהעסקים הגדולים והשמנים בארץ ימיכו להרוויח על האזרח הקטן.

 

והאזרח הקטן? בנתיים ישאר "עבריין", פשוט כדי להשאר עם האוטו הזה שגורם לו לחייך בבוקר, ולא להכנע לבירוקרטיה שתוציא אותו ערום מכל הכיוונים.

-----

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 215
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני רואה פה אנשים שסתם מתעצבנים, מגזימים ויוצאים מפרופוציות.

 

קודם כל, המשטרה כמו כל אזרח, כמוני, כמוכם כמו כל אחד שקיים בכדור הארץ עובדים לפי טבע האדם, עושים את מה שנוח להם, נוח להם להתלבש על המכוניות המשופרות כי הן בולטות יותר, יחסית אין הרבה, כל אחד בוחר את הדרך הנוחה כאשר זה מגיע לעונשים, ככה העולם עובד.

 

dj dani, חבל שאתה סתם זורק שטויות באוויר ואומר "רכבי ליסינג חורקים ולא יודעים להשתמש בברקסים" , קל לרדת על רכבי הליסינג, שוב גם אתה בוחר בדרך שנוחה לך, רכבי ליסיניג (גילוי מפתיע, אני לא בעל רכב ליסיניג).

 

לחובבי הרכב שפה והאזרחים בחוץ שפחות מתעניינים במוטוריקה ורכב אין אותו ראש, מי שפחות מתעניין מן הסתם שיש לו גם פחות ידע בנושא הנ"ל, למעשה מדובר ברוב האזרחים, הם בטוחים שמכוניות משופרות זה לא חוקי, זה מסוכן וכו' וכו', למשטרה נוח יהיה לטפל במכוניות המשופרות בגלל זה, ולהגיד "הנה אנחנו עושים את החובה שלנו, לטפל ב"עבריינים" ".

 

מצד שני, גם אתם יודעים שיש המון שיפורים לא חוקיים אבל אתם מעדיפים להתעלם מהם בנושא פה, ומעדיפים לנתב את הדיון ולהתמקד בנושא הברקסים, שללא ספק במכוניות המשופרות הם טובים יותר, אזרח תמים עכשיו ישאל, למה הם משופרות יותר ממכוניות רגילה? מה הצורך בשיפור? אני מאמין שעכשיו עולה בראשכם התשובה לבד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא צריך לסבך את העיניינים.

אני לא רואה למה אני צריך לבזבז שעות וימים מזמני וקבל מיליון אישורים על פילטר של K&N או על בולמים של MAZDASPEED מראש מיועדים ע"י מאזדה לדגמים מסויימים ומופיעים בתור מק"ט בקטלוג יצרן.

תיהיה ריאליים - לא כל אחד רץ להגדיל מנוע, להוסיף מערכת גדישה או לשים כלוב התהפכות.

 

יש המון מוצרי AFTERMARKET מיצרנים ידועים שכבר מזמן קיבלו אישורים ותקנים וכו' ואין שום סיבה לא להשתמש בהם.

ולגבי חוק ומדינה - אפילו בקאליפורניה על תקנותיה הדראקוניות יש דברים שמותרים ולאזרח יש כלי לבדוק ולדעת:

http://www.arb.ca.gov/msprog/aftermkt/devices/amquery.php

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבי - עזוב אותך משטויות.

למה משפרים רכב?

נא באמת.

למה מוכרים לאנסר EVO או אימפרזה STI או גולף GTI?

אולי נאסור עליהן וזהו?

 

שוב אתה רוצה לטפל בשיפורים/שינוים חאפריים ומסוכנים (ויש המון כאלו) - צא לכבישי הדרום.

אה........... זה רחוק, חם ומפחיד להתעסק עם טיפוסים וחמולות שלהם?

 

אז לא צריך לשקר לכולם ולעשות פוזות מול המצלמה וכתבים.

אם באמת רוצים לטפל בתופעה - צריך להתחיל ממקום אחר.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ספורט מוטורי בישראל הוא ספורט יקר בצורה מחרידה, שכלולה בתוכו הרבה ביוקרטיה, ואלו שעדיין מצליחים להתמיד ולא להישבר אני מוריד את הכובע בפניכם.

 

המשטרע מוצאת לנכון להשקיע כסף בלרדוף אחרי מכוניות שיש להם כונס אויר ופילטר פתוח, אז שיהיה להם בכיף, רק אחרי זה שלא יתגאו בעצמם שהם עושים עבודת קודש ומורידים את אחוז התאונות כי אחוז התאונות שנגרמות ע"י רכבים משופרים, כתוצאה מהשיפור, הוא אפסי עד כמעט לא קיים, שיתמקדו בנהגי המשאיות שנמצאים מעל 12 שעות של נהיגה רצופה על הכביש, ולא בסובארו sti שפעם בשבת יוצאת למגרש חנייה ריק ומציבה כמה קונוסים.

 

במשטרע עובדים אנשים שאין להם מושג בא' ב' של מכוניות, עצר את חבר שלי בוחן תאונה וטען שהפילטר פתוח במיצובישי קולט שלו זה בעצם טורבו לא חוקי, עצר אותי בוחן תנועה והתווכח איתי על זה שאין לי מים בוישרים, אחרי שהוא בדק את האוטו מעל ומתחת וביקש להזיז גלגל ימינה ושמאלה ונכנס מתחת עם פנס, ובסוף הוריד אותי מהכביש על עיקום בג'אנט בלי להשים לב לעובדה שהמשולש האחורי עקום בצורה שאחותי הקטנה אפילו תזהה שזה עקום, אז זאת הרמה של השוטרים בארץ.

 

לדעתי שישקיעו את הכסף המיותר הזה בהכשרת שוטר(ע)ים.

 

אני לא נגד ליסינגים או משהו כזה, אני משתמש בליסינג כדי להגדיר את הכלל, כי רוב האנשים בכבישים נוסעים ברכבי ליסינג, ושאני מדבר על רוב אז פשוט תמצא לי חניון היום שאין בו 3 או קורולה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבי - עזוב אותך משטויות.

למה משפרים רכב?

נא באמת.

למה מוכרים לאנסר EVO או אימפרזה STI או גולף GTI?

אולי נאסור עליהן וזהו?

 

שוב אתה רוצה לטפל בשיפורים/שינוים חאפריים ומסוכנים (ויש המון כאלו) - צא לכבישי הדרום.

אה........... זה רחוק, חם ומפחיד להתעסק עם טיפוסים וחמולות שלהם?

 

אז לא צריך לשקר לכולם ולעשות פוזות מול המצלמה וכתבים.

אם באמת רוצים לטפל בתופעה - צריך להתחיל ממקום אחר.

 

שלא תבין לא נכון, אני בדעה שלכם ותומך במה שאתם אומרים, פשוט צריך להציג עוד צדדים, כי לסיפור הזה אין צד אחד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חוזר שנית

 

המחוקק קבע דרישות מסויימות . מי שלא עומד בהן נחשב עבריין.

 

זו לא עמדתי. זו עמדת המחוקק.

 

אני אפילו לא טענתי שהמחוקק צודק בכל קביעותיו , עדיין הוא המחוקק.

 

יש לי גליון הרשעות של 70 עבירות תנועה, 10 מהם על שלא אותתי כאשר אני עומד ברמזור בנתיב שמאלי המראה פניה שמאלה.

האם לא ברור כיוון הנסיעה של הרכב. ברור. אבל את השוטר זה לא מעניין וגם את השופט זה לא עניין. כי החוק ברור בעיניין.

כך גם לגבי נהיגה במהירות מופרזת .

ברכב קליאו ספורט 2009 בכביש מספר 1 בקטעים מסויימים אפשר גם אפשר לדהור בבטחה ב מהירות כפולה ממהירות המותרת שם. עדיין בצוע הפעולה בבטחה לא משנה כי בוצעה כאן עבירה.

 

אבל לעומת זאת יש לי וותק של כמעט 2 מיליון ק"מ . 2 תאונות אחת עוד לפני שהיה לי רשיון נהיגה. שניה שאיזה אידיוט זקן ,הוא היה צעיר מגילי היום ,שעמד בשלט עצור ויצא לכביש הראשי מבלי שראה אותי כלל. בנס הוא נשאר בחיים.

 

אז אני מבין לנפשותיכם יותר מאשר אתם משערים.

ונכון הבירוקרטיה כאן חוגגת אבל ניתן להתגבר עליה אם הצדק עימך . יש כאן הרבה שיקולים מקצועיים טכניים .

 

קרוק הביא לי לנו לדוגמא את קליפורניה. ואני אסביר לכם את ההבדל.

 

היבואנים של האפטרמרקט פה חאפרים .

למה חאפרים כי עליהם החובה המוסרית והצרכנית שמוצריהם יאושרו על ידי כל הגורמים המוסמכים כך שאם אני בא לקנות מוצר שלהם יהיה לו אישור של רשות הרישוי כי מוצר זה מתאים למשל ל"עונדה" 1999 מנוע 1600. עם הרכישה אני מקבל עותק של האישור ועימו אני הולך להרכיב אותו , ומקבל אישור אחרי זה על כך ברשיון הרכב.

כך במדינה מתוקנת זו מהותה של הרשימה שקרוק הביא לנו. המדינה רק יצרה את הרשימה אבל המוצרים ברשימה הם פרי הפניה של היצרן אל הרשות כדי לקבל את אישורה.

מסתבך הדבר כאשר אני מייבא את החלק לבד, אבל אז נהיה זקוקים לאישור של אותו פקיד רק לחלקם של המקרים ולא לכל המקרים, אז הוא יהיה פנוי לאותם מקרים..

 

אני שנים ייבאתי צעצועים לילדים . יש תקן , ואם המוצרים לא עומדים בתקן הם מושמדים. חד וחלק. כלל דומה צריך לחול גם על יבואן מוצרי אפטרמרקט.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשנסעתי היום בנתיבי איילון וצילמתי את התמונה הזאת חשבתי לעצמי, אם הייתה נוסעת מאחורינו ניידת, מצד אחד במוו מונמכת עם אגזוז שמשמיע סאונד יותר חזק מהרגיל, מצד שני משאית שדחפו לה "אמבטיה" שעוד שניה עפה אחורה ומוחצת כמה רכבים שנסעו אחריה, את מי הניידת הייתה עוצרת?...אני חושב שהתשובה ברורה.:evil:

photo0453s.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

BMW RICER

 

יופי של תמונה . זה שצילם לא היה הנהג כמובן:lol:

 

אני מעריך כי הוא היה עוצר את המשאית. וגם אם לא עוול אחד לא מצדיק עוול אחר.

 

אבל הנקודה ברורה. תתעסקו בעיקר ולא בטפל - המשפרים. ובאמת חבל שזה לא כך

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומהו הוא העיקר?

ניסיתי להביא בדרך חוקית לפני כמה ימים בלבד רפידות ''משופרות'' מאנגליה, הבאתי אפילו אישור מהמוסך המרכזי המורשה של פיאט אישור של חלק חלופי שעומד בתקן, ולמרות זאת לא הצלחתי להעביר אותו במכס, התרוצצתי מעמדה 1 למכס, בסוף ויתרתי על עניין החוק ,ועכשיו זה יגיע לך בדרכים עקלקלות שאני מאוד גאה בהן, הרי האבו קציצה שיושב על כיסא מעור, אדוני שר התחבורה, ויועציו המומחים שמבינים בשיפורי רכבים, יודעים יותר מכולם, ומחליטים את ההחלטות הבזויות שלהם. רק להעלות מס דלק ולהקשות על הציבור הם יודעים, תרשו לי להיות רגע נהג מונית '' לו הייתי ראש הממשלה , הייתי משנה את הכל'' :idea::-D

 

Avi Asolin כתב:

מצד שני, גם אתם יודעים שיש המון שיפורים לא חוקיים אבל אתם מעדיפים להתעלם מהם בנושא פה, ומעדיפים לנתב את הדיון ולהתמקד בנושא הברקסים, שללא ספק במכוניות המשופרות הם טובים יותר, אזרח תמים עכשיו ישאל, למה הם משופרות יותר ממכוניות רגילה? מה הצורך בשיפור? אני מאמין שעכשיו עולה בראשכם התשובה לבד

 

התשובה היחידה שעולה בראשי היא שאין לך מושג וחצי מושג על מה אתה מדבר, אותם ''המון שיפורים'' לא חוקיים בגלל שהמחוקק קבע כך, לא בגלל שיש בהם משהו פסול, בטח עדיף לקנות בולמי זעזועים סיניים מזויפים שלא עומדים בשום תקן אבל מורכבים בכל זאת על רכבים, למה? בגלל שהם זולים, וכמו כל ישראלי מצוי תמיד נעדיף את הגרוע והזול, הנמכות, צמיגים רחבים, בלמים מחוזקים, אמנם עוזרים בהיגוי ואחיזת כביש בתנאים קיצוניים, אבל עוזרים יותר בתנאי נסיעה רגילים, בוא ותסביר לי איך נמכרת לה הקופרה r עם כל האורוות סוסים שלה, וכשאני רוצה להביא את האיביזה 20 טורבו הסטנדרטית שלי לרמה של הקופרה זה לא חוקי? אם תוכל לענות לי על זה, אני אשמח, אל תבוא ותצא פה על אנשים מבלי לדעת עובדות

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלא שכל יום אנשים מתים בגלל נהגי משאיות פושעים, נהגי מוניות פושעים, ונהגי מיניבוסים ואוטובוסים פושעים.

 

לא זוכר מתי מישהו מת כי הוא "שיפר" את רכבו.

 

העיקר שבמשטרת ישראל יודעים להשקיע משאבים במה שקל ונוח להם.

 

באמת נראה שהמשטרה לא מצליחה לאכוף משהו אחד היא עוברת למשהו אחר.

כל פעם שאני נתקל בנהג מונית על הכביש הוא נוסע בפרעות, חותך, עוקף ונוסע על 140 (עם רכב שממש לא מתאים לתנאי הדרך) כשיש לו 10 נוסעים (מדבר גם מניסיון של נסיעה במוניות).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעקבות המבצעים האחרונים של המשטרה והפעילות האנטי של הממשלה נגד המירוצים והספורט המוטרי בישראל,

וואלה פירסמו כתבה על הספורט המוטורי בארץ, ועל כמה חבר'ה שהתייאשו ומשתתפים במירוצים חוקיים בחו"ל.

http://cars.walla.co.il/?w=/4704/1718904

 

לדעתי, חוק הספורט המוטרי לא יכנס מהר כמו שמדובר כרגע, בגלל בעיות שייוצרו. וזה לא אומר שברגע שיאשרו יהיה חגיגיה וכולם יארגנו אירועים.

זה הולך להיות תחת פיקוח קפדני מאוד ובעל חוקים שיהיה קשה לעמוד בהם.

1. המסלולים צריכים להיות חוקיים בתקן המאשר נהיגת מסלול.

2. המשטרה צריכה לאשר אירוע, כמו שידוע כרגע המשטרה רק נגד האירועים האלו.

3. צריך רישיון מיוחד וביטוח - עוד לא ידוע כמה התענוג הזה יעלה.

4. צריך להיות אירגון שיפקח על האירועים.

 

בסופו של דבר, איך שזה נראה יהיה אירגון שברגע שיהיה את האפשרות הוא היחידי שיאושר לו לארגן אירועים של ספורט מוטורי בצורה חוקית, האירגון הזה יקח הרבה כסף על מנת להרים אירוע כזה שכולל מכבי אש, אמבולנס, אישורי משטרה, מדריכים ועוד...

הביטוח כנראה יהיה יקר מאוד ורישיון אין לדעת.

האירועים האלו יהיהו יקרים מאוד ורק למי שיהיה את הכסף יוכל להשתתף ופשוטי העם כנראה שיצטרכו לוותר על זה.

 

אומנם זה צעד אחד קדימה, זה חשוב מאוד אבל כרגע זה נראה כאלו הולכים אחורה.

S2000

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני באמת לא מבין את נושא השיפורים , למה ומדוע ?

האם כל רכב מודרני כיום לא עוצר בביטחה כשצריך ?

האם לשפר את מע הבלמים כמו שכותבים פה - זה ימנע את התאונה הבאה ?

האם להגדיל את הטורבו , לשפר ביצועי מנוע יפחית את הסיכון לתאונה ? או

שיתן לנהג תמריץ לנהוג מהר יותר ? פרוע יותר ?

 

באמת חברים - שימישהו יסביר ברצינות למה ומדוע ? בבקשה מכם .

 

נכון שהמשטרה עושה או לא עושה בעיקר את מה שצריך ואילו את מה שהכי קל לאכוף

אבל באמת , אם הרכב שלך לא בולם כראוי , גש למוסך לתקנו .

אם זה לא מספיק בטיחוטי , החלף רכב לבטיחוטי .

לא שמעתי כאן במסגרת ה"שיפורים" מי שהוסיף מע' חכמות של כריות אוויר למניעת פגיעה

בנוסעים ובנהג בזמן תאונה חלילה.

לא שמעתי מי שהוסיף מע' בקרת יציבות (לרכב שאין לו ) .

 

מה כן , הוספת או שיפור טורבו , שיפור בלמים , כדי שיוכלו לעצור ממהירות 150 קמ"ש

במקום 80 , 90 קמ"ש . הרי זה מה שההגיון מבין ,

הרי , אם נוהגים בסבלנות אז כל כלי רכב מיועד ואכן בולם כנדרש .

אם נוהגים על פי החוק גם מבחינת מהירות בכביש פתוח - למה ה"שיפורים " בכלל .

רוצים להתרגש , בקשו באמת פיתוח של הספורט המוטורי , מגרשי מכוניות , מרוצים מסודרר מאורגן ועל פי חוק.

זה מה שאתם צריכים לבקש ולהלחם עליו , אבל שיפורים לרכב שנוסע בכבישי הארץ ?

 

אלו מסקנותי ,

שמישהו רציני יסביר .

 

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגיד לי דרור, למה אתה צריך את הרכבים הישנים והחסרי כל קשר לבטיחות שאתם קונים ומשחזרים, מה קרה הרכבים של היום לא עושים את העבודה כמו שצריך, אין לך מה להבין פה, כמו שאתה אוהב את תחום האספנות, יש את האנשים שאוהבים את תחום השיפורים, זה מה שעושה להם טוב, מה שממריץ אותם, ולפני שתגיד לי שהרכבי אספנות הם לתצוגה בלבד ובקושי נוסעות, למרות שלא חסרות אספנות בשימוש יומיומי, גם כך הרכבים המשופרים, הם לא נוסעים בכביש באופן שוט, ,מקווה שהסברתי טוב

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4977 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...