Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5806 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

הרכב בעל מדחס SANDEN SD7V16.

 

הבעיה היא שלאחר שהמדחס מתחמם בנסיעה הוא מתחיל להיתפס בסל"ד סרק.

 

חשבתי שהמיסב הוא זה שנתפס עקב כך שהוא הרעיש מעט בזמן עבודה,לאחר שחלפתי אותו המדחס שקט יותר בזמן עבודה אבל עדיין נתפס מידי פעם (מאט את המנוע והמנוע מתחיל לגמגם).

 

שמתי לב שעל המדחס יש פקק לשימון,מישהו יודע האם שימון המדחס יכול לעזור?

 

האם פתיחה של הפקק גורמת לגז לברוח?

 

איזה שמן ניתן להוסיף למדחס?

 

תודה מראש,

 

Naji

ולכל החוטאים - רבותי נתראה בגיהינום.

:evil::evil::evil:

פורסם

פקק השימון הוא של מערכת הגז ולא רלוונטי לבעיה שאתה מתאר ולכן אל תגע שם.

עליך לבצע את הבדיקות הבאות:

1. כאשר המנוע כבוי בדוק שהפלטה החצונית של מצמד המדחס מהודקת היטב ללא חופשים ולא נעה לצדדים ותראה אם היא נעה פנימה והחוצה בצורה חלקה כאשר הקפיץ מקפיץ אותה החוצה בלחץ מתאים.

2. אם כל מה שנכתב בסעיף 1 ניראה תקין יש לפרק את האום המרכזי להוציא את הפלטה החיצונית ולראות אם אין לה ולפלטה שהיא נצמדת אליה שיפשופים או ליכלוך שעלול לגרום להם לחיכוך או הצמדות.

3. אם הפלטות ניראות בסדר כצעד אחרון יש אפשרות להוסיף טבעות מרווח (כמו שימסים) על הציר המרכזי לפני שמרכיבים את הפלטה החצונית כך שהמרווח בין הפלטות יהיה קצת יותר גדול והחשש שהפלטות יתפסו זו בזו יהיה יותר נמוך. צריך רק לבדוק שכעת המרחק הגדול מאפשר לפלטות להצמד היטב כאשר מפעילים את המזגן.

4. אם שום דבר לא עוזר ניתן במדחס הזה להחליף את מכלול הקלץ' בלבד.

פורסם

לפי דעתי לא הבנת את מהות הבעיה.

 

המדחס לא נשאר מוצמד כאשר אני מכבה אותו,המדחס נתפס בתוך עצמו ומקשה על המנוע להסתובב.

 

אם זה קורה בסרק גם הרצועה מחליקה עליו והוא פשוט מפסיק להסתובב.

 

בכל מקרה בשבוע שעבר החלפתי את המיסב של המדחס ולשם כך פירקתי את המצמד שלו והכל נראה בסדר גמור(וחזר נקי למדחס).

 

מדוע הפקק שימון לא קשור?הוא לא משמן את הבוכנות של המדחס?

ולכל החוטאים - רבותי נתראה בגיהינום.

:evil::evil::evil:

פורסם

בוקר טוב,

אם מדחס נתפס יש בעיה פנימית ז'א בתוך הבוכנות ממש כמו מנוע של רכב

שימון לא יעזור רק החלפה +שטיפה של כל המערכת

אם פןתחים את פקק השימון הגז בורח זה חלק בילתי נפרד ממע' המיזוג

עוד חלק שיכול ליצור תופעה כזאת זה שסתום התפשטות אבל צריך לבדוק לחצי מע' לפני כן

 

 

בברכה,

 

אסי בורג

פורסם
לפי דעתי לא הבנת את מהות הבעיה.

 

המדחס לא נשאר מוצמד כאשר אני מכבה אותו,המדחס נתפס בתוך עצמו ומקשה על המנוע להסתובב.

 

אם זה קורה בסרק גם הרצועה מחליקה עליו והוא פשוט מפסיק להסתובב.

 

בכל מקרה בשבוע שעבר החלפתי את המיסב של המדחס ולשם כך פירקתי את המצמד שלו והכל נראה בסדר גמור(וחזר נקי למדחס).

 

מדוע הפקק שימון לא קשור?הוא לא משמן את הבוכנות של המדחס?

 

אתה לא כתבת אם המדחס נתפס כאשר המזגן דלוק (המצמד סגור) או כאשר הוא כבוי (המצמד פתוח).

אני הבנתי שהוא נתפס כאשר המצמד פתוח.

אם הוא נתפס כאשר המזגן דלוק (מצמד סגור) אז יש באמת בעיה פנימית כמו שכתב זה שמעלי

פורסם

ברשותך NAJI, התעלקות קלה:

מכיוון שבקליאו 98 שלנו הוחלף המדחס לפני כחודש וחצי, לאחר שאיש לא רצה לתקנו, אלא רק החלפה במשופץ,

חשבתי על הנושא ועלתה השאלה - האם מילוי גז מזגן, במערכת שדולפת, מאיץ את הבלאי של המדחס?

כלומר, בהנחה שמילוי גז ממלא נטו גז, ולא שמן, הרי שגם השמן בורח עם הזמן, ולאט לאט המערכת נותרת בלי שמן.

 

ד"א, אצלנו בקליאו מעולם לא מילאנו גז. המדחס פשוט הפסיק...

פורסם

הבנתי.

 

RAKUVI, לאיזה מדחס החלפת?(חדש או משופץ?)

 

מה העלות אם אפשר לשאול?

ולכל החוטאים - רבותי נתראה בגיהינום.

:evil::evil::evil:

פורסם

הוחלף למשופץ - בכמה מקומות התעקשו שאין מה לתקן שם, רק לשפץ.

עלה כ-800 ש"ח, במסגרת חבר שמכיר חבר שמכיר מישהו או משהו בסגנון.

לכן:

א. המחיר נמוך מכל הצעות המחיר הרשמיות שקיבלתי, באופן משמעותי (כל ההצעות היו ל-1200 ש"ח+)

ב. לא זוכר בדיוק איפה תוקן - אנסה לברר. (חברה שלי דאגה לכל העסק)

ג. יפית.

ד. אני לא חושב שיש אחריות... שזה נושא בעייתי.

 

אבל.. המזגן עובד.

×
×
  • תוכן חדש...