Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5819 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יש לי מגבר קיקר 700.5

מקדימה מורל דוטק אובשיין.

מאחורה טמפו שש על תישע

סאב CVR12

 

הגיינים על חצי או קצת יותר.

ושאני מגביר נגיד ל בין 26 לבין 28 (ואין עיוותים) המגבר לפעמים נכנס לי לפרוטקשן ואני לא יודע למה .

ולא כזה חם...

audi A3 1.8T

 

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

פורסם

IBASS ברשותך אני נכנס לשרשור (ע"מ לא לפתוח שרשור חדש באותו נושא) ומציג בעיה דומה עם מגבר HERTZ EP4.

ובתגובה לדרור מאהובי שי, במידה וכל החיווט שהותקן ברמה גבוהה ובעובי מתאים, מה יכולה להיות הבעיה ?

hu: eclipse cd5030

spk: hertz hi-enrgy hsk165

amp: audison lrx 4.1k

sub: hertz es200

פורסם

יכול להיות נתק בסליל של הסאב או אחד הרמקולים שבא ליידי ביטוי בעבודה רצופה ומהירה של הממברנה

יכול להיות עומס במערכת החשמל של הרכב (אלטרנטור שלא מייצר מספיק אקסטרות לצרכנים כבדים)

מצבר לקראת סוף חיוו

אולי אפילו התחממות של המגבר בתוספת לימים החמים של הקיץ הישראלי

ועוד ועוד ועוד

אני נתתי את פיתרון הכבלים כאופציה שהכי מתבקשת סטטיסטית

אני עכשויו תוך כדי כתיבה ממליץ לשים דגש על הימים החמים שאנחנו עוברים שבהחלט יכולים להיות משמעותיים בעבודה מאומצת

דרור

פורסם

יכול להיות הרבה דברים אבל אין קשר לחוטים כלל חוטים יכולים לפגוע ברמת הסאונד לא קשור כלל לפרוטקשן שהמגבר נכנס מה שיכול להיות זה שלא חיברת משהו נכון ברמקולים בגדול במגבר כזה לרוב הסאב יכול לגרום לתופעה הזאת כי הוא אם קיבולת החזקה ביותר .

 

המלצה שלי תנתק את הסאב מהתיבה או מהמגבר (אזהרה!! שחוט לא יגע בחוט אם אתה מנתק "מהתיבה") ותראה אם יש לך את אותה תופעה כשאתה מגביר אם לא אז או שהסאב לא מחובר בסלילים שלו נכון או שהסאב מקצר קרה לי בעבר.

 

אבל בשביל תשובות יותר מדויקות לפתרון הבעיה אתה צריך לומר אם זה קרה לך אחרי שקנית אם הרכיבים או לאחד זמן מה של שימוש?

 

יום טוב.

יוני

פורסם

הייתי מציע בתור מהלך ראשון לבדוק מה הגורם.

כלומר נגיד להשאיר אלמנט אחד מחובר בכל פעם ולבדוק אם יש אלמנט שמקצר או מתחמם וגורם לפרוטקשן.

אם זה קורה בכל רכיב אז כנראה זה במגבר.

כמו שדרור אמר מדובר בחיווט, התקנה, חום יתר ברכב ויש עוד מליון סיבות.

אבל הכי חשוב במקרים האלה, הוא להנמיך את הגיינים.

 

וליוני הבחור מעליי- בוודאי שחוטים יכולים והם גורם משפיע בפרוטקשין-

במידה והחוטים והכבלים חמים מאוד- או שהם דקים מדי או שהם עבים מדי-

ההתנגדות שלהם גדלה וזה יכול להשפיע על התפקוד של המגבר.

שבת שלום

רותם.

פורסם

יוני מה הקשר בין חוטי המתח לבין רמת הסאונד ?

אני חושב שהתבלבלת כשנתתי את אופציית החלפת החוטים כתבתי "חוטי חשמל" נראה לי שאתה מתכוון לחוטי הרמקול

ולא רק שיש קשר בין חוטי מתח לא נכונים לבין פרוטקשן במגברים אלא שזה בדרך כלל הבעיה

דרור

פורסם

אני התקנתי שני מאווררים ע"מ לקרר את המגבר, ממליץ לעשות את אותו הדבר.

(עשיתי את זה מראש ומעולם לא חוויתי מצב של פרוטקשן).

 

בהצלחה.

 

נ.ב.

זה לא מסובך אם יש לכם ידיים טובות.

פורסם

במקרה שלי בדקתי מס' פעמים והמגבר ממש לא חם.

ההתקנה עצמה בוצעה ע"י מסטר אלפיין, כך שלגביי איכות וציוד התקנה לא רלוונטי .

רעיונות נוספים ?

hu: eclipse cd5030

spk: hertz hi-enrgy hsk165

amp: audison lrx 4.1k

sub: hertz es200

פורסם

מה שכן המגבר ממש מתחמם בימים האלה אז אני כבר נוסע עם מושבים פתוחים מאחורה לא מפריע לי.

 

אבל קורה עוד מצב שהרדיו דיסק כאילו נכבה בווליום יחסית גבוהה ונדלק חזרה לבד וחוזר לעבוד כאילו כלום.

 

וזה לא בעיית חיווט יש לי 0/1 G של רתכת. ככה שאני לא מאמין שזאתי הבעיה

תודה, אבל מה כן יכולה להיות הבעיה?

audi A3 1.8T

 

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

פורסם

מגבר שלא חם למגע, דווקא מעיד הרבה פעמים על בעיה.

מגבר חם משמעו שהחום מועבר מהרכיבים החוצה וזה בדיוק מה שאנחנו רוצים שיקרה.

יתכן ובמגבר שלך יש בעיה בהעברת החום לגוף המגבר.

Ford Fiesta Ambiente 2012

Ford Focus Active Tourer  2020

Magenta Workshop

 

פורסם

אני יעשה את זה, ובהמשך אני יעדכן במה שנעשה.

hu: eclipse cd5030

spk: hertz hi-enrgy hsk165

amp: audison lrx 4.1k

sub: hertz es200

פורסם

לא הבנתי כ''כ עם המגבר חם וכן אפשרי לנגוע בו זה טוב?

ואם המגבר חם ואי אפשר לגעת בו זה לא טוב?

אני חייב לציין שהמגבר יושב על פלטה (הוא בין הפלטה למושבים האחוריים,כלפיי פנים הרכב) התיבה של הסאב יחסית גדולה ואני חושב שאין לו מספיק אוויר,לעומת זאת עם אני נוסע עם כסאות פתוחים אז הוא בחיים לא נכנס לי לפרוטקשן .

 

עם אני ישים 8 או 6 מאווררים של מחשב , זה יעזור נכון?

אבל איך לעשות? נגיד ארבע למעלה ארבע למטה.

אחד מוציא אויר למגבר, השני לידו מוציא אויר חם, השלישי לידו מכניס אויר והרביעי מוציא, וכך הלאה וכך הלאה

ככה זה טוב?

audi A3 1.8T

 

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

×
×
  • תוכן חדש...