Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5837 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אני בן 21 ובדיוק השתחררתי מצה"ל.

אני מחפש רכב שיהיה: גם רכב השני של המשפחה, וגם אוטו שיהיה לרשותי.

אני צריך משהו לא ייקר מידי (עד 10000).

שגם הביטוח שלו לא יהיה סביר

ואם אפשר גם להוסיף שהוא לא ישתה דלק זה מצוין .

השימוש שלו הולך להיות נסיעות יחסית קצרות באזור כפרי כזה ואולי קצת בכביש בין עירוני.

אם קיימת חיה כזאתי או משהו באזור אני ישמח לשמוע עליו.

 

נ.ב

אני לא ממש מבין בקניית רכב ודברים כאלה אז אם אפשר לקבל כל מיני נקודות לבדיקה אני ממש יודה לכם.

פורסם

אני חושב שרכבים כמו פונטו, 205, פיאסטה, שרייד, סויפט, ג'אסטי יענו על דרישות שלך. ספציפית לגבי כל אחד מהרכבים יש כבר מלא שרשורים כאן בפורום - ממליץ לעשות חיפוש, עם חלק אפילו תישאר עם עודף.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

סובארו DL! רכב מעולה לצעירים! סוס עבודה! וישאר לך עוד עודף!

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

סקודה פליסיה 1.6 מודל 1998 - 1999 ..

תמורה מלאה לכספך , רכב אמין , חסכוני עם מכלולי VW .

מומלץ לקחת אחת לנסיעת מבחן .

( דרך אגב - הדגם מגיע רק עם גיר רגיל )

פורסם
סקודה פליסיה 1.6 מודל 1998 - 1999 ..

תמורה מלאה לכספך , רכב אמין , חסכוני עם מכלולי VW .

מומלץ לקחת אחת לנסיעת מבחן .

( דרך אגב - הדגם מגיע רק עם גיר רגיל )

 

רק מה,הבנתי שהחלפים יקרים אששששש ביחס לשרייד ויפניות אחרות לתקציב

פורסם

ניסאן סאני ,בלי לחשוב בכלל, אמינות,חלקים זולים מאוד, צריכה דלק מדהימה (לגרסה הידנית ,לא אמורה להיות בעיה למצוא),ביצועים טובים מאוד. ויחסית אוטו מרווח.

הבעיה היחידה שהדגם הכי חדש הוא 1996 לדעתי.

בכל אופן לי הייתה ניסאן סאני שנת 93 במשך 7 שנים, אני אומר לך את זה בצורה הכי אובייקטיבית שיש אם אתה יודע איך לשמור עליה זה רכב שתפור על חבר'ה צעירים, אני עד היום מצטער שמכרתי אותה, אגב גם מכרתי אותה ב2000 ש"ח מעל המחירון, בזמנו המחירון שלה היה 10000 מכרתי אותה ב12K.

ממליץ בחום.

 

עריכה- לא שמתי לב לתגובתך האחרונה, תתחדש ובהצלחה :)

×
×
  • תוכן חדש...